Doh dat zegt zequote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een onzin vesting wordt al jaren niet meer gebruikt in Indische gerechten, en is al helemaal niet goed voor Marciano
Zit er nu ook weer eens doorheen te kijken. Sommige was ik eigenlijk al vergetenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat staan er al een boel koppies op grijs inmiddels
Door al die opgevers gaat het toch wel hard (en anders hadden we meer eliminaties gehad uiteraard)
Jaja ik weet het dat het vetsin moet zijn. autocorrect doet datquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doh dat zegt ze![]()
Ik ken het als vetsin
quote:
Ja idd...Die Jerrold vond ik zo niks zeggend. Quincy zie ik soms op Tiktok, een Alicia ook uit het hoofd...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zit er nu ook weer eens doorheen te kijken. Sommige was ik eigenlijk al vergeten![]()
Bert
Lekker veel augurken naar binnen slobberenquote:
Ik ben ook wegquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
Nou gezellig de hele middag klaverjassen dus
Ja okay zoiets had ik al gegoktquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker veel augurken naar binnen slobberen
Naja als ze een wereldrecord willen "verbreken" op hun bijzondere manier zal het wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay zoiets had ik al gegoktmaar is er een tijd? Bepaalde hoeveelheid?
Zoveel mogelijk?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay zoiets had ik al gegoktmaar is er een tijd? Bepaalde hoeveelheid?
Die was ook niks zeggend jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd...Die Jerrold vond ik zo niks zeggend. Quincy zie ik soms op Tiktok, een Alicia ook uit het hoofd...
Mee eens. En Quincy, want het zo'n relbek was. Te egocentrischquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Die was ook niks zeggend ja![]()
Mis eigenlijk alleen Berend, Martin en Leila.
Ahhquote:
En ik neem aan niet van die kleine cocktaildingejtes maar van dei zwangerschapsaugurkenquote:
Het record staat op 23.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:12 schreef engine het volgende:
Okay dankje voor de antwoorden![]()
Had gedacht dat er al een record zou zijn maar gewoon zoveel mogelijk dus.
Smakelijk
Nee mini pickles.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik neem aan niet van die kleine cocktaildingejtes maar van dei zwangerschapsaugurken
Maakt niet uit, als het maar een lange opdracht is, minstens 24 uurquote:
Oh.... dat vind ik eigenlijk niet zo indrukwekkendquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee mini pickles.
Die grote dat is weer een ander record.
Dat was toch al besteld? Gisteren had Rupert het daar over.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, voor de freding
Ze hebben gekeken maar ik weet niet of ze al besteld hadden, dacht dat ze op geld wachtte, maar kan het mis hebben he. We merken het wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was toch al besteld? Gisteren had Rupert het daar over.
Echt hequote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, voor de freding
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff vindt et fantastisch die zoemer, zat al te denken oe ij et klaverjastoernooi kon verstoren
Ik moest ff zoeken maar zat hem net te lezen voordat de zoemer ging.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Om 14 uur klaverjastoernooi, mooi moment om dat te voorkomen met een zoemerrrrr
En terecht, klaverjas toernooi naar den klote.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff vindt et fantastisch die zoemer, zat al te denken oe ij et klaverjastoernooi kon verstoren
Mooi en subtiel verwoord. Ik had het niet beter kunnen doenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:18 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy is eigenlijk ook een rancuneus kutwijf.
Wat zei ze? ik heb stream op de meeste gezellige kamer, K1quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Mooi en subtiel verwoord. Ik had het niet beter kunnen doen
Alsof ze dat niet alsnog op een andere dag gaan doenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff vindt et fantastisch die zoemer, zat al te denken hoe hij het klaverjastoernooi kon verstoren
Ze moeten er gewoon elke keer een zoemer erin gooien als ze zoiets saais willen doenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:21 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet alsnog op een andere dag gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |