Er is een heel topic over hier bij CUL, vorige week gestart.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:59 schreef Hallojo het volgende:
Zojuist zag ik dat ik nog een pak pannenkoekenmix heb staan, dus ik wil binnenkort maar eens pannenkoeken gaan bakken![]()
Hebben jullie nog tips voor lekkere pannenkoeken?
Ik heb juist pannenkoekenmix in huis. Wel een beetje over datum zie ik nu. THT november 2019quote:Op maandag 20 maart 2023 21:05 schreef capricia het volgende:
Pannenkoekenmix, waar heb je dat voor nodig?
Je hebt toch wel meel, eieren, melk in huis..
Maar eet smakelijk alvast. Pannenkoeken zijn goddelijk. Wel in roomboter gebakken natuurlijk!!
Rauwe ui? Speculaas?quote:
Rip..quote:Op maandag 20 maart 2023 21:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb juist pannenkoekenmix in huis. Wel een beetje over datum zie ik nu. THT november 2019Zou dat nog goed zijn?
En stroop?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
Met spek anders vind ik het niet te kanen.
Is wel een goddelijke combinatie hoorquote:Op maandag 20 maart 2023 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee bah. Pannenkoeken horen hartig te zijn
Ook voor hartige pannenkoeken?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Beetje kaneel en suiker door de mix heen doen. De eerste is lekker voor de smaak en de tweede bakt het iets beter bruin daardoor.
Juistemquote:Op maandag 20 maart 2023 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee bah. Pannenkoeken horen hartig te zijn
Ik ben meer van de dunnetjes. En dan met stroop.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:15 schreef Selenophilia het volgende:
Van die dikke pannenkoeken die nog een beetje rauw zijn van binnen
ja, zolang er geen schimmel op zit of maden in kruipen.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb juist pannenkoekenmix in huis. Wel een beetje over datum zie ik nu. THT november 2019Zou dat nog goed zijn?
Dit klinkt goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |