allemaal matig daar in de selectie door onstandigheden ook. Normaal staan daar frenkie en koopmeinersquote:
Nederland is een smakeloos land.quote:
Met jouw logica kun je dan beter Gravenberch opstellenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:13 schreef Durmada het volgende:
Logische opstelling. Al had ik misschien Wieffer wel neergezet in plaats van Taylor. Maar laatstgenoemde heeft natuurlijk wel meer ervaring tegen sterkere tegenstanders.
In ieder geval fijn om weer eens een daadwerkelijk goede opstelling te zien met de keuzes die je hebt.
Tja, die speelt niet zo veel geloof ik?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met jouw logica kun je dan beter Gravenberch opstellen
Taylor heeft inderdaad ervaring tegen Feyenoord. En hij weet hoe het is om met 6-1 op je kloten te krijgen tegen Napoli.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:13 schreef Durmada het volgende:
Logische opstelling. Al had ik misschien Wieffer wel neergezet in plaats van Taylor. Maar laatstgenoemde heeft natuurlijk wel meer ervaring tegen sterkere tegenstanders.
niet dat ik zeg dat taylor er in hoort hoor maar laten we niet net doen alsof wieffer opeens het mirakel is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Taylor heeft inderdaad ervaring tegen Feyenoord. En hij weet hoe het is om met 6-1 op je kloten te krijgen tegen Napoli.
Tot zover de ervaring van Taylor.
hebben we echt niets beters dan die taylor en die berghuisquote:
dat had idd beter geweest, dat laatste dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:20 schreef Zorro het volgende:
Taylor
Ja al vaak gezegd maar dat kan niet genoeg gezegd worden
Dan beter Wieffer. Vind ik ook niet bijzonder, maar dan nog. Of Weghorst en dan Berghuis op het middenveld.
2-0 of 3-0 verliezen lijkt vandaag het maximaal haalbare.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is echt helemaal niets maar toch valt de einduitslag de laatste jaren vaak ontzettend mee. Laten we ons daar maar aan vasthouden.
@KingRoland doet een dansjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
De aandelen kipkerrie schieten nu weer omhoog!
De Wiefmeister wordt onderschat door mensen die hem niet wekelijks zien spelen denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
niet dat ik zeg dat taylor er in hoort hoor maar laten we niet net doen alsof wieffer opeens het mirakel is.
Elke week Feyenoord kijken heb ik inderdaad geen zin in.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Wiefmeister wordt onderschat door mensen die hem niet wekelijks zien spelen denk ik.
2-0 vind ik ook prima ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2-0 of 3-0 verliezen lijkt vandaag het maximaal haalbare.
Sloopte zondag nog in zijn ééntje een middenveld ergens in Duivendrechtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Wiefmeister wordt onderschat door mensen die hem niet wekelijks zien spelen denk ik.
De wiefmeisterquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
schijnt als halve rechtsbuiten te spelen bij zijn clubquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:29 schreef Poepz0r het volgende:
Lutje Cillessen op goal en geen frimpong. Koeman flikker op
Heeft twee jaar 4-3-3 gespeeld maar okquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schijnt als halve rechtsbuiten te spelen bij zijn club
(lol)
Dan doe je dat toch.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had geertiuida op mbappe gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |