allemaal matig daar in de selectie door onstandigheden ook. Normaal staan daar frenkie en koopmeinersquote:
Nederland is een smakeloos land.quote:
Met jouw logica kun je dan beter Gravenberch opstellenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:13 schreef Durmada het volgende:
Logische opstelling. Al had ik misschien Wieffer wel neergezet in plaats van Taylor. Maar laatstgenoemde heeft natuurlijk wel meer ervaring tegen sterkere tegenstanders.
In ieder geval fijn om weer eens een daadwerkelijk goede opstelling te zien met de keuzes die je hebt.
Tja, die speelt niet zo veel geloof ik?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met jouw logica kun je dan beter Gravenberch opstellen
Taylor heeft inderdaad ervaring tegen Feyenoord. En hij weet hoe het is om met 6-1 op je kloten te krijgen tegen Napoli.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:13 schreef Durmada het volgende:
Logische opstelling. Al had ik misschien Wieffer wel neergezet in plaats van Taylor. Maar laatstgenoemde heeft natuurlijk wel meer ervaring tegen sterkere tegenstanders.
niet dat ik zeg dat taylor er in hoort hoor maar laten we niet net doen alsof wieffer opeens het mirakel is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Taylor heeft inderdaad ervaring tegen Feyenoord. En hij weet hoe het is om met 6-1 op je kloten te krijgen tegen Napoli.
Tot zover de ervaring van Taylor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |