Ja gaat weer hard waaien he....quote:Op maandag 20 maart 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik maak me meer zorgen om wegwaaien deze week.
Hier moet de echte bui ook nog komenquote:Op maandag 20 maart 2023 10:07 schreef Sumppi het volgende:
Ik wilde wat klagen over een grijze dag, maar nu ik buienradar zo zie heb ik echt niks te klagen hier in Drenthe.
Dit idd!quote:Op maandag 20 maart 2023 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het grijs, maar prima. Geen wind, geen regen. Niet koud
Prima dagje om lui te zijn dusquote:
Daar is het hier helaas te nat voor. We moeten echt weer beginnen.....quote:Op maandag 20 maart 2023 11:43 schreef Sumppi het volgende:
Prima dag om verder te werken in de tuin.
Ze zijn weer twee uur bezig en doen voor mij niet open...quote:
Was ik ook zeker van plan... Niet slapen is sowieso al slecht voor iedereen, alleen ik loop een tikkeltje meer gevaar ermee... maar ze beginnen stiller te worden. Ik heb goede hoop voor vannacht. En weer een slaappilquote:Op maandag 20 maart 2023 21:07 schreef Sumppi het volgende:
Als ze na 22.00 uur nog bezig zijn zou ik gewoon bellen en dan ook noemen dat ze afgelopen nacht ook aan het klussen waren.
Hahahahaha erg he, die sitequote:Op maandag 20 maart 2023 21:37 schreef Sumppi het volgende:
Ohhh ik zie dat ze een pakketje verkoopt van Roodkapje en de Wolf.![]()
En ook een geweldige kerkuil met muis.
Even onthouden…
Jep, eerste hoofdje is af. Zo naar bedquote:Op maandag 20 maart 2023 21:21 schreef Sumppi het volgende:
En de lente begint zo! Daar passen die patronen mooi bij.
Dat is balen Child Op tijd aan de bel trekken hč 😘quote:Op dinsdag 21 maart 2023 03:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn ritme is kwijt... Ondanks slaapmedicijnen en geen koffie is er geen gaperigheid te vinden
Hulpverlening even bellen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 03:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn ritme is kwijt... Ondanks slaapmedicijnen en geen koffie is er geen gaperigheid te vinden
Wat werd er aangeraden?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, alleen kan ik er niks mee...
's Avonds strenger op slaaphygiëne, dat kan op zich wel en doe ik ook (na 18.00 geen laptop meer maar tv, na 21.00 geen telefoon meer. 21.30 luisterboek. 22.00 lezen op de bank. 22.30 lezen in bed. 23.00 slapen) En weer slaapmedicijnen innemen. Dat heb ik afgelopen nacht wel gedaan, niet geslapen ervanquote:
Extra appen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
's Avonds strenger op slaaphygiëne, dat kan op zich wel en doe ik ook (na 18.00 geen laptop meer maar tv, na 21.00 geen telefoon meer. 21.30 luisterboek. 22.00 lezen op de bank. 22.30 lezen in bed. 23.00 slapen) En weer slaapmedicijnen innemen. Dat heb ik afgelopen nacht wel gedaan, niet geslapen ervan
Ik app toch nog een keer dat ik em zorgen maak
En vanavond weer even streng met mijn schemaquote:
Sterkte/veel plezierquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:32 schreef Sumppi het volgende:
Hoe was je nacht?
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op een kinderfeestje. En er gaan super lieve ouders mee, dus ik kan m'n man ondertussen ook geen-
-
-blikken geven als kinderen weer wat raars doen.
Je man af en toe appen met al het geklaagquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:32 schreef Sumppi het volgende:
Hoe was je nacht?
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op een kinderfeestje. En er gaan super lieve ouders mee, dus ik kan m'n man ondertussen ook geen-
-
Eindelijk een soort van geslapenquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:32 schreef Sumppi het volgende:
Hoe was je nacht?
-
Goed dat je hem niet in de hoek hebt gesmeten, maar hebt aangepast!quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je man af en toe appen met al het geklaag
Ik heb gisteren mn vest voor de 2e keer afgehecht. Eerste keer was ie toch veeeeel te lang, dus maar weer een boel rijen uitgehaald. Nieuw boordje erin (korter dan in het patroon) maar nu is ie ook leuk![]()
wilde hem al bijna in de hoek gooien omdat niets goed gaat met dat ding
Ik moet zeggen dat mijn lachspieren even trilden, ook al weet ik dat ze weer in de mode zijn... Al draag je ze nu toch als een soort schoudertasje?quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:27 schreef Sarabi het volgende:
Nou het is zo ver ik heb eindelijk een fanny pack besteld![]()
Als 90s kind ken ik eigenlijk alleen de hele lelijk versies. Maar aangezien ik vaak broeken zonder zakken/jurkjes aan heb is het toch wel handig om te hebben. Zeker tijdens alle festivals.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:27 schreef Sarabi het volgende:
Nou het is zo ver ik heb eindelijk een fanny pack besteld![]()
Als 90s kind ken ik eigenlijk alleen de hele lelijk versies. Maar aangezien ik vaak broeken zonder zakken/jurkjes aan heb is het toch wel handig om te hebben. Zeker tijdens alle festivals.
Ja ik zag dat ze zo tegenwoordig veel worden gebruikt. Maar dat ga ik niet doen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn lachspieren even trilden, ook al weet ik dat ze weer in de mode zijn... Al draag je ze nu toch als een soort schoudertasje?
Geweldigquote:
Oja die heb ik nog wel een paarse liggenquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:43 schreef Sumppi het volgende:
Een scrunchie fleurt de boel dan wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |