Aston Martin heeft een Right to review aangevraagd. Dus konden ze blijkbaar aantonen dat ze wel die 5s gewacht hadden.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:59 schreef Marcoss het volgende:
Dan neem je zoveel tijd voor je beslissing dat het pas na de race bekend wordt en dan wordt het ook nog weer teruggedraaid?
Gaat lekker..
maar die kruk was toch al na 2 sec?quote:Op zondag 19 maart 2023 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aston Martin heeft een Right to review aangevraagd. Dus konden ze blijkbaar aantonen dat ze wel die 5s gewacht hadden.
https://www.fia.com/sites(...)20of%20Review%20.pdfquote:Op zondag 19 maart 2023 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moe en lui. Heeft iemand het decision document al?
Dank!quote:Op zondag 19 maart 2023 23:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.fia.com/sites(...)20of%20Review%20.pdf
duidelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 23:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.fia.com/sites(...)20of%20Review%20.pdf
Oké, maar dat is toch objectief te meten, zou je zeggen? Het is geen interpretatie..quote:Op zondag 19 maart 2023 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aston Martin heeft een Right to review aangevraagd. Dus konden ze blijkbaar aantonen dat ze wel die 5s gewacht hadden.
Als ik het decision document lees is de conclusie is dus dat het aanraken van de krik niet valt onder werken aan de auto omdat dat niet is afgesproken met de teams, waar de stewards in eerste instantie wel van zijn uitgegaan.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, maar dat is toch objectief te meten, zou je zeggen? Het is geen interpretatie..
Maar terecht dat de straf dan teruggedraaid is, maar in dat gevel vooral vreemd dat die in 1e instantie wel kwam
Klein wereldje, veel druk, dan krijg je dat.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:11 schreef Zwoerd het volgende:
Hahahahahaha, hoe kan F1 toch altijd zo'n clownshow zijn
Wel een hoogquote:
Toto wil nietquote:Op zondag 19 maart 2023 23:31 schreef Maanvis het volgende:
Lijkt me wel lastig dan moeten ze die trofee weer terug gaan halen
Brengen laten !quote:Op zondag 19 maart 2023 23:31 schreef Maanvis het volgende:
Lijkt me wel lastig dan moeten ze die trofee weer terug gaan halen
Die mist de regen in afrikaquote:
Circus stewards f1.quote:
AMG one die toto beloofd had bleek een schaalmodel te zijn, iets met costcapquote:Op zondag 19 maart 2023 23:20 schreef ReplaR het volgende:
De envelop van Mercedes was toch minder dan verwacht.
quote:
Het hoofd gebogen - Toto (en helaas voor George, dat dan weer wel)quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 23:11 schreef Zwoerd het volgende:
Hahahahahaha, hoe kan F1 toch altijd zo'n clownshow zijn
aangevuld.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Klein wereldje, veel druk, veel geld, veel belangen dan krijg je dat.
Wat een ontiegelijke clownsshow zeg…quote:Op zondag 19 maart 2023 23:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als ik het decision document lees is de conclusie is dus dat het aanraken van de krik niet valt onder werken aan de auto omdat dat niet is afgesproken met de teams, waar de stewards in eerste instantie wel van zijn uitgegaan.
Oh ja, weet je gelijk dat de organisatie onder een steen woont, want iedereen wist al dat China niet door zou gaanquote:Op zondag 19 maart 2023 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Komt door het uitvallen van de GP van China.
Je doet nu net alsof Hamilton een opaatje is. Raceskills (als je die hebt) zijn echt niet zomaar verdwenen als je ouder wordt hoor. Kijk naar Alonso.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nog net zoveel als daarvoor. Het heeft namelijk geen zin om Lewis in z'n nadagen te gaan vergelijken met Max op z'n top.
Daar zit dan ook net het probleemquote:Op maandag 20 maart 2023 07:57 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Hamilton een opaatje is. Raceskills (als je die hebt) zijn echt niet zomaar verdwenen als je ouder wordt hoor. Kijk naar Alonso.
Kijk naar Schumacher. Die was volkomen kansloos tegen Rosberg.quote:Op maandag 20 maart 2023 07:57 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Hamilton een opaatje is. Raceskills (als je die hebt) zijn echt niet zomaar verdwenen als je ouder wordt hoor. Kijk naar Alonso.
Het lijkt me supergaaf om er een keer heen te gaan, maar is SA uberhaubt enigzins toegankelijk voor een "westers" persoon?quote:Op zondag 19 maart 2023 22:15 schreef Sodemieters het volgende:
Wel gaaf om er bij te zijn geweest. Ben net terug in m'n hotel. Morgen terug naar Nederland.
Niet dat je vanaf de tribune de race nou beter meekrijgt dan thuis voor de tv, maar vooral het hele spektakel eromheen, waar je thuis juist weinig van meekrijgt. Zeker in een land als SA willen ze er echt iets bijzonders van maken. De luchtmacht kwam bijvoorbeeld elke dag stuntend over vliegen en vandaag kreeg iedereen speciale polsbandjes: daar zaten leds in, die opeens automatisch in verschillende kleuren gingen mee knipperen op de muziek van de DJ's in de build up naar de race.
Ook al is het toegankelijk SA zal op mijn laatste plaats staan qua keuzes.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het lijkt me supergaaf om er een keer heen te gaan, maar is SA uberhaubt enigzins toegankelijk voor een "westers" persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |