Oh zo, ja ik denk dat het rustig is omdat veel de hoop dan al op hebben gegeven. Maar je weet het nooit natuurlijk, al denk ik dat het lastig wordt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar bedoel ik geen haat en nijd mee maar wie de grootste kans heeft om te winnen. Ik heb het idee dat daar maar twee kampen voor zijn.
Het lijkt dit jaar meer één gezellig kamp eigenlijk met een ‘we zien wel’-instelling.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die twee kampen er zo zijn. Ik zit sowieso niet in geen van beiden. Vind Cha Cha Cha zeker een van de leukere en betere nummers.
Ik hoop het. Frankrijk is wel mijn favoriet dit jaar. (Maar ik denk niet dat ze gaat winnen. Ik zie haar wel als een soort dark horse)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh zo, ja ik denk dat het rustig is omdat veel de hoop dan al op hebben gegeven. Maar je weet het nooit natuurlijk, al denk ik dat het lastig wordt.
Al vond ik haar live tijdens de NF nou ook niet altijd heel lekker klinken. En wie weet kaapt een ander land (Frankrijk) toch ineens best wat jurypunten weg.
Frankrijk moet wel iets doen om de juryleden over de streep te trekken dat zij beter zijn dan Loreen. Een loepzuivere hoge noot ofzo. Maar het is niet uit te sluiten, net als er nog wel wat landen zijn met jury-potentieel, zoals Zwitserland (quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh zo, ja ik denk dat het rustig is omdat veel de hoop dan al op hebben gegeven. Maar je weet het nooit natuurlijk, al denk ik dat het lastig wordt.
Al vond ik haar live tijdens de NF nou ook niet altijd heel lekker klinken. En wie weet kaapt een ander land (Frankrijk) toch ineens best wat jurypunten weg.
Ja, alleen als je dan nu al ziet dat Tattoo voor het Songfestival al zo scoort, zal ze het ook niet ineens erg slecht gaan doen bij de televote. Die combinatie zal uiteindelijk dan wel ‘gewoon’ genoeg zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk moet wel iets doen om de juryleden over de streep te trekken dat zij beter zijn dan Loreen. Een loepzuivere hoge noot ofzo. Maar het is niet uit te sluiten, net als er nog wel wat landen zijn met jury-potentieel, zoals Zwitserland (), Spanje, Nederland, Oekraïne, Estland, Italië, Israël en UK. Oekraïne naast het radiovriendelijke liedje wellicht ook op oneigenlijke gronden, zoals een Poolse of Litouwse vakjury, die meent een statement te moeten maken door de 12 aan hen te geven.
In de Ultratop 50 van Vlaanderen gaat het nog beter. Daar inmiddels al op 7 (tussen Maan & Goldband en Suzanne & Freek)quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:54 schreef Fred_B het volgende:
Deze week van 34 naar 29 in de Single Top 100.
Sjorsjina van 22 vindt het ook erg leuk.quote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef Cee het volgende:
M'n zusje appte vanmiddag, ze was onderweg en op de zender waar de autoradio op was afgestemd kwam Tattoo voorbij. Ze vroeg of dit ook het songfestivalnummer was, ik zei ja, ze zegt "maar hoezo horen we dit nu al"? En "dit is toch niet eerlijk, iedereen kent het nummer straks!"Moest haar uitleggen dat we alle nummers al kunnen horen en alle nummers zouden op de radio gespeeld kunnen worden. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit.
Toch wel een bijzondere situatie nu.
(Ik heb me er ondertussen bij neergelegd dat dit gaat winnen, dan kan ik me er mentaal op voorbereiden en kan ik over een maand gewoon genieten van een mooie tweede plaats voor m'n favoriet)
Ik zou me daar niet zo druk om maken. Ik denk dat Finland een enorme boost in streams gaat krijgen wanneer de finale geweest isquote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef Cee het volgende:
M'n zusje appte vanmiddag, ze was onderweg en op de zender waar de autoradio op was afgestemd kwam Tattoo voorbij. Ze vroeg of dit ook het songfestivalnummer was, ik zei ja, ze zegt "maar hoezo horen we dit nu al"? En "dit is toch niet eerlijk, iedereen kent het nummer straks!"Moest haar uitleggen dat we alle nummers al kunnen horen en alle nummers zouden op de radio gespeeld kunnen worden. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit.
Toch wel een bijzondere situatie nu.
(Ik heb me er ondertussen bij neergelegd dat dit gaat winnen, dan kan ik me er mentaal op voorbereiden en kan ik over een maand gewoon genieten van een mooie tweede plaats voor m'n favoriet)
Ik maak me ook niet druk om streams of om hitlijst-noteringen hoor!quote:Op zondag 9 april 2023 22:31 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet zo druk om maken. Ik denk dat Finland een enorme boost in streams gaat krijgen wanneer de finale geweest is
quote:Op zondag 9 april 2023 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk om streams of om hitlijst-noteringen hoor!
Maar ik wilde wel even melden hier dat ik gestart ben met het acceptatie-proces.
quote:Op zondag 9 april 2023 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Accepteren Sjors. Me indekken. Me mentaal voorbereiden. M’n bloeddruk verlagen.
Godver, zit je in Zweden en dan is het makkelijker om haar te zien in Nederlandquote:
NEEE potver ik moet werken anders was ik zo gegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
Volgend jaar mei ben je waarschijnlijk wel een stuk dichterbijquote:Op woensdag 12 april 2023 14:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Godver, zit je in Zweden en dan is het makkelijker om haar te zien in Nederland
Nou, dit dus.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
Ja, staat ze daar met haar petje op een klein podium en nog denk je, ja dit wordt ‘m gewoon.
quote:
Als het in Stockholm is wel, maar kans aanwezig dat het Malmö wordt en dan is het bijna 8 uur rijdenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgend jaar mei ben je waarschijnlijk wel een stuk dichterbij
Please niet de Malmö Arena, ik vond dat zo’n teleurstellende zaal in 2013. Veels te kleinquote:Op zaterdag 15 april 2023 02:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als het in Stockholm is wel, maar kans aanwezig dat het Malmö wordt en dan is het bijna 8 uur rijdenVanuit Nederland kan je er ook in iets meer dan 8 uur komen
Ze gaan de Avicii Arena renoveren in 2024 en dat is normaal gesproken de grootste kanshebber in Stockholm. Vorige keer was ook al in Stockholm, dus kans is groot dat het Malmö of Göteborg het wordt.
Ik kijk elk jaar, maar luister bewust meestal geen liedjes vooraf. En nu zat ze ineens bij Beau en ik vond Euphoria zo geweldig destijds dat ik ben blijven plakken aan de uitzending en nu ben ik een beetje verliefd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:47 schreef Cirilico het volgende:
Wow dit was echt mooi. Ik denk dat Zweden nu mijn favoriet wordt.Ze is ook nog eens een heel leuk mens met een zeer positieve vibe.
Dit doet zij wel slim trouwens. Nog ff stemmen werven bij sporadische ESF kijkers.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 01:36 schreef Nexum het volgende:
En ik dacht dat iedereen nog zei dat als je de staging weghaalt dat er niks van overblijft?she proved them wrong.
Dit is de winnaar. Het kan gewoon niet anders
Jezus. Kippenvelquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:30 schreef forzaudinese het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/ie3ovJnQjNU![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |