Ik klikte.quote:
Altijd fijn om hier te zijn, dus in die zin:super xquote:
Dit is ook een topper, vooral die kop van Gullit op de achtergrond.quote:
Fok is stuk, dit is de linkquote:Op maandag 20 maart 2023 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook een topper, vooral die kop van Gullit op de achtergrond.
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/yPd1_-6R4JM[/youtube]
We halen even een expert erbij.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Pegging is een seksuele handeling waarbij een vrouw de anus van een sekspartner penetreert met een voorbinddildo, een vastgebonden dildo of vibrator.
@Poepz0r is te druk met complottheorieën over stemfraude en meerquote:Op maandag 20 maart 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We halen even een expert erbij.
@:poepz0r
Moest lachenquote:Op maandag 20 maart 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We halen even een expert erbij.
@:poepz0r
Marieke heeft veel psychologische problemen en angststoornissen. Waarschijnlijk onderdrukte gevoelens na een verleden van kannibalistische pedofiliequote:Op maandag 20 maart 2023 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Marieke heeft duidelijk niet goed naar Ingrid geluisterd.
[ twitter ]
haar vader is de oprichter van de satanische heksencirkel op Schiermonnikoogquote:Op maandag 20 maart 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marieke heeft veel psychologische problemen en angststoornissen. Waarschijnlijk onderdrukte gevoelens na een verleden van kannibalistische pedofilie
Heel goedquote:Op maandag 20 maart 2023 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haar vader is de oprichter van de satanische heksencirkel op Schiermonnikoog
daar komen hoofdredacteuren van de grootste media in het land één keer per jaar een weekendje logeren
wat er daar gebeurde lees je op mijn substack
Een natuurfilm met mensen. Stukje nudisme?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
Ik kijk nu een natuurfilm met in de hoofdrol acteur Johnny Sins.
Johnny Sins acteert in een bepaald genre weet ik toevallig.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een natuurfilm met mensen. Stukje nudisme?
Dat zegt ze toch letterlijk? Sjongejongequote:Op maandag 20 maart 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Johnny Sins acteert in een bepaald genre weet ik toevallig.
Nudisme hoeft niet meteen zo ordinair te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch letterlijk? Sjongejonge
Ja, die kon wel aardig rammen.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:15 schreef KingRoland het volgende:
kijk wat beelden van mike tyson terug
koekoek wat een beest
https://www.youtube.com/shorts/q-rRq4OWmyQquote:Op maandag 20 maart 2023 22:15 schreef KingRoland het volgende:
kijk wat beelden van mike tyson terug
koekoek wat een beest
Graag review als je hem klaar hebtquote:Op maandag 20 maart 2023 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:ggmm @:scrummie Nog maar twee afleveringen BCS, precies op tijd klaar voor SUCCESSION zaterdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je deze toewijding maar in WoW in plaats van al die tijdrovende, doelloze series met ontelbare seizoenenquote:Op maandag 20 maart 2023 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag review als je hem klaar hebt.
Ik vond maandenlang betalen voor 0 uren spelen eigenlijk wel toewijding genoeg.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je deze toewijding maar in WoW in plaats van al die tijdrovende, doelloze series met ontelbare seizoenen
@:onlogisch
Absoluut niet maar ben überhaupt ooit level 60 geworden?quote:Op maandag 20 maart 2023 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond maandenlang betalen voor 0 uren spelen eigenlijk wel toewijding genoeg.
Ben je weer begonnen?
Nee, 59 en toen kapten jullie ermee. Dus ik geef jullie de schuldquote:Op maandag 20 maart 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet maar ben überhaupt ooit level 60 geworden?
Uhu, hoelang was je toen al niet online geweest? Maar ik vergeef het je zolang ik maar niet al die series hoef te kijken die jij/jullie kijken.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, 59 en toen kapten jullie ermee. Dus ik geef jullie de schuld.
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu, hoelang was je toen al niet online geweest? Maar ik vergeef het je zolang ik maar niet al die series hoef te kijken die jij/jullie kijken.
Niet geheel verrassend dat @onlogisch als eerste opgaf.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.
Toch kan ik het je aanraden hoor, series kijken. Erg leuk af en toe.
Ik maakte mensen dusdanig boos door wat ik zelf als grappig ervaarde maar het haalde de lol er wel vanaf.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.
Toch kan ik het je aanraden hoor, series kijken. Erg leuk af en toe.
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)quote:Op maandag 20 maart 2023 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend dat @:onlogisch als eerste opgaf.
Dan vergeef ik hem, al is ook dit geen verrassingquote:Op maandag 20 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)
Ik had dan ook geen Lionheart helm van Meatshield.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte mensen dusdanig boos door wat ik zelf als grappig ervaarde maar het haalde de lol er wel vanaf.
[..]
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)
Jaquote:Op maandag 20 maart 2023 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
Luther op Netflix. Mis ik erg veel als ik de serie nooit gezien heb of kan ik gewoon gaan kijken?
quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:01 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen vrienden, mensen die ik een hele erge griep gun en ander gespuis.
Ha ha.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lang volgehouden vandaag. Je slaapritme is nu gelijk met de zonsondergang.
Goeiemorgenquote:
Denk je ook dat Ingrid hier ALWEER een punt heeft?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen forumgebruikster @:Pisces29
wat moet ik hier in zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je ook dat Ingrid hier ALWEER een punt heeft?
[ twitter ]
Je bent een lieve jongen @Tjackaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:50 schreef Tjacka het volgende:
ik ben wel een stuk aardiger de laatste tijd
ik hoop dat @:onlogisch trots op mij is
ik zal het laten zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zal het laten zienik vind dit niet een leuke opmerking. ik zou het niet erg vinden als je een lichte diarree-aanval krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
[..]
ik zal het laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ik zal het laten zien@aTypisch blijkt stiekem visagist te zijn. Hallo contourlijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ben vanavond/nacht alleen thuis dus dan heb ik tenminste nog iemandquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
Sommige mensen hebben een nieuwe beste vriend gevonden in die bot of niet?
Je hebt altijd nog een pot pindakaas om leeg te scheppen!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben vanavond/nacht alleen thuis dus dan heb ik tenminste nog iemand
Ik heb ook nog een pakje vanillevla!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog een pot pindakaas om leeg te scheppen!
Als het een beetje knap weer wordt, ik vind het nog steeds winter.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
@:afcniels Het is lente. Wanneer mogen je nieuwe, prachtige vogels uit de kartonnen volière?
quote:De brandweer heeft zo'n twee weken geleden vanwege een noodgeval de deur van een woning aan de Van Gentstraat in West opengebroken, alleen bleek het om de voordeur van de overbuurman te gaan. Sindsdien probeert bewoner Michal Karczemski de schade aan zijn voordeur vergoed te krijgen, maar geeft de brandweer niet thuis.
De brandweer laat weten dat de schade voor rekening van de eigenaar van de woning is en dat zij dit niet voor Karczemski kunnen oplossen. "In ons werk telt elke seconde, zeker bij een reanimatie. Als hulpverlenende organisaties (brandweer, ambulance en politie) doen we er 24/7 alles aan om zo snel mogelijk hulp te verlenen, met de beschikbare informatie die wij hebben."
Voor de belastingbetaler ja, want nu moet de brandweer de advocaatkosten van die man gaan dokken bovenop de schade. Alsof een rechter ze niet gaat opdragen te betalen.quote:
Dit verzinski je er nu ter plekke bijski.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor de belastingbetaler ja, want nu moet de brandweer de advocaatkosten van die man gaan dokken bovenop de schade. Alsof een rechter ze niet gaat opdragen te betalen.
Het is dan ook een voorspelling.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit verzinski je er nu ter plekke bijski.
Runderlapjes met aardappelen en stoofpeertjesquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
gastquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor de belastingbetaler ja, want nu moet de brandweer de advocaatkosten van die man gaan dokken bovenop de schade. Alsof een rechter ze niet gaat opdragen te betalen.
erwtensoepgodquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kipquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami, eitje, rauwkost.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welkom thuis, zonnestraal.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je deze grap niet langer volhield, echt heel leuk.
Geen dankquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom thuis, zonnestraal.
De zon breekt hier spontaan door.
Hier ook!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom thuis, zonnestraal.
De zon breekt hier spontaan door.
Boerenkoolquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genoeg geld wssquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Volt zendt nog altijd hun 15 maart verkiezingsfilmpje uit bij zendtijd voor politieke partijen (lol)
Tijd om haxball weer eens aan te slingeren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben vanavond/nacht alleen thuis dus dan heb ik tenminste nog iemand
Vanavond fd?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:06 schreef Coco het volgende:
Ik ben overigens veilig thuisgekomen.
@:KingRoland
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterkte. Rustig aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |