Geniet ervan!quote:Op zondag 19 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep @:AFCNiels
Ik doe hetzelfde. Die 90 minuten hebben er een beetje ingehakt.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat ik wat ga bestellen.
#Viesdik
Kon ik maar iets om voetbaluitslagen geven ter ontspanning voor alle walgelijke informatie die wij vandaag te weten zijn gekomen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik ga vandaag voor kip.
Als je daar nog durft te eten, dan is er echt wat ernstig mis met je. Dat is gewoon een satanistentent.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon ik maar iets om voetbaluitslagen geven ter ontspanning voor alle walgelijke informatie die wij vandaag te weten zijn gekomen.
McDonalds
quote:Op zondag 19 maart 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon ik maar iets om voetbaluitslagen geven ter ontspanning voor alle walgelijke informatie die wij vandaag te weten zijn gekomen.
McDonalds
Wat nou weerquote:Op zondag 19 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je daar nog durft te eten, dan is er echt wat ernstig mis met je. Dat is gewoon een satanistentent.
Het is toch kbr geworden maatquote:Op zondag 19 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep @:AFCNiels
Er zit mensenvlees in de hamburgers bij McDonaldsquote:
Oja, dat berichtquote:Op zondag 19 maart 2023 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zit mensenvlees in de hamburgers bij McDonalds![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Hoe hou je zoveel herhaling vol?quote:
Dat snap ik ook niet, het is toch dodelijk saai, iedere dag dezelfde hap.quote:
Misschien heeft @onlogisch 40 potjes kruiden die het dragelijk maken.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, het is toch dodelijk saai, iedere dag dezelfde hap.
Nee, dit kookgedrag kunnen we gewoon onmogelijk goedkeuren.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft @:onlogisch 40 potjes kruiden die het dragelijk maken.
Ook geen credits voor zijn doorzettingsvermogen?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dit kookgedrag kunnen we gewoon onmogelijk goedkeuren.
Was het maar doorzettingsvermogen, het is gewoon gemakzucht.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook geen credits voor zijn doorzettingsvermogen?
Dit vooral ja. Eten staat bij mij in 17 minuten op tafel. Heerlijk man.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het maar doorzettingsvermogen, het is gewoon gemakzucht.
Moet je dan redelijk goed kunnen koken of het ook geweldig vinden om elke dag te doen?quote:
Ja, dat bedoel ik er eigenlijk mee. Hou je van koken?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je dan redelijk goed kunnen koken of het ook geweldig vinden om elke dag te doen?
Jaquote:Op zondag 19 maart 2023 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je dan redelijk goed kunnen koken of het ook geweldig vinden om elke dag te doen?
Genoteerd.quote:
Leuk om te doen, niet houden van.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik er eigenlijk mee. Hou je van koken?
Ook menselijke invloeden?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
@:Littlerabbit drink jij wel eens Heineken?
Gewoon Satan.quote:
Hier drie minuten. Vanavond spaghetti met plakken kaas.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vooral ja. Eten staat bij mij in 17 minuten op tafel. Heerlijk man.
Geen dank dat ik je een mogelijke vriendin heb gevondenquote:
Ik heb echt een hoop geleerd vandaag!quote:Op zondag 19 maart 2023 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen dank dat ik je een mogelijke vriendin heb gevonden
En nee nooit gedronken!!!! Echt niet!!!
Volgens mij heb ik hier een klein stukje van gezien, het leek me echt een verschrikkelijke kutfilm.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
The Whale(2022)8drama117R12Darren AronofskySamuel D. HunterBrendan Fraser, Sadie Sink, Ty SimpkinsA reclusive, morbidly obese English teacher attempts to reconnect with his estranged teenage daughter@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:wereldgozer @:maxi-mus check review8.1
@KingRoland gaf een 7,5.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier een klein stukje van gezien, het leek me echt een verschrikkelijke kutfilm.
En die houdt eigenlijk alleen van Aziatische films.quote:
Dat is wel hoog, @KingRoland hoe kom je hierbij?quote:
en alleen die geef ik hele hoge cijfersquote:Op zondag 19 maart 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
En die houdt eigenlijk alleen van Aziatische films.
Dat zegt dus genoeg.
Waarom heb je The Whale een hoog cijfer gegeven?quote:Op zondag 19 maart 2023 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en alleen die geef ik hele hoge cijfers
kun je nagaan
Naja om een op te noemen dat de kleine details in het begin van de film naar de loop van tijd enorm belangrijk zijn om het verhaal te begrijpen van de hoofdpersonage. Essay over Moby Dick in dit geval. Meestal zijn de details een manier om tijd op te vullen, maar wat deze film doet is om dat echt waarde te geven.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel hoog, @:KingRoland hoe kom je hierbij?
Speelt een Aziatische vrouw in. Aap komt nu uit de mouw.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
En die houdt eigenlijk alleen van Aziatische films.
Dat zegt dus genoeg.
Konden andere mensen in deze slowchat maar zo volledig en behulpzaam antwoorden en niet vastgeroest zitten in hun eigen miemsquote:Op zondag 19 maart 2023 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja om een op te noemen dat de kleine details in het begin van de film naar de loop van tijd enorm belangrijk zijn om het verhaal te begrijpen van de hoofdpersonage. Essay over Moby Dick in dit geval. Meestal zijn de details een manier om tijd op te vullen, maar wat deze film doet is om dat echt waarde te geven.
Ik kan niet eens een kop koffie vasthoudenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef Coco het volgende:
Geen dramaandag.
Verwacht ik zeker ook niet voor @:caland
Vermoed wel dat @Caland last zal hebben van een 'vies katertje'quote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef Coco het volgende:
Geen dramaandag.
Verwacht ik zeker ook niet voor @:caland
Tijd voor de inmiddels klassieke 'zwarte substantie'quote:Op maandag 20 maart 2023 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vermoed wel dat @:Caland last zal hebben van een 'vies katertje'
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor de inmiddels klassieke 'zwarte substantie'
De jagermeister was op gisteren na een tijdje in de kroegquote:Op maandag 20 maart 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor de inmiddels klassieke 'zwarte substantie'
Ik ga meteen kijken!quote:Op maandag 20 maart 2023 09:07 schreef Wereldgozer het volgende:
AI bot @:nova fileert user @:onlogisch
zijn er ook feyenoorders die je een flinke corona gunt? #dtvquote:Op maandag 20 maart 2023 09:10 schreef KingRoland het volgende:
Een aantal feyenoorders gefeliciteerd met de titel. Hebben we dat ook weer gehad.
Tussenjaartje zullen we maar zeggen.
Dankjewel.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:10 schreef KingRoland het volgende:
Een aantal feyenoorders gefeliciteerd met de titel. Hebben we dat ook weer gehad.
Ik ben heel benieuwd hoe jouw whatsapp gesprekken er gister uit hebben gezien.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een kop koffie vasthouden
PSV heeft al 5 jaar een tussenjaar.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan een tipje van de sluier lichten :quote:Op maandag 20 maart 2023 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe jouw whatsapp gesprekken er gister uit hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedemorgen lieverdquote:Op maandag 20 maart 2023 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe jouw whatsapp gesprekken er gister uit hebben gezien.
Goeiemorgenquote:
Zou hij echt zo fanatiek zijn?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ben benieuwd hoe @:GGMM geslapen heeft.
Mwuah. Ik denk wel dat hij voetbal kijkt.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat zijn vrienden, waar hij altijd voetbal zou kijken, ook een act zijn?
Gelukkig is @Caland een goede winnaar en word je er hier verder niet me geconfronteerd (lol)quote:Op maandag 20 maart 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was 5 uur wakker en daarna niet meer geslapen
Nachtmerrie?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was 5 uur wakker en daarna niet meer geslapen
Ik was vanmorgen om 6:00 wakker en kon niet meer slapen.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ben benieuwd hoe @:GGMM geslapen heeft.
dus dat is zonder vrouwen?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om 6:00 wakker en kon niet meer slapen.
En het is vandaag ook nog eens meatless monday in onze kantine.
Dit wordt een dramaandag.
Als je daar niet tegen kan ben je erg zielig.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig is @:caland een goede winnaar en word je er hier verder niet me geconfronteerd (lol)
Jij vervelend en enigszins provocerend? Lijkt mij inderdaad stugquote:Op maandag 20 maart 2023 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan ben je erg zielig.
Als het andersom was geweest had ik misschien ook wel vervelend gedaan. (Waarschijnlijk niet)
Wij hadden meatless week tijdje terugquote:Op maandag 20 maart 2023 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is peggin?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en was hitsig
dus ging pegginfilmpjes kijken
Pegging is een seksuele handeling waarbij een vrouw de anus van een sekspartner penetreert met een voorbinddildo, een vastgebonden dildo of vibrator.quote:
Walgelijk dat je bij zo'n bedrijf werkt. Ik zou op zoek gaan naar ander werk.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keurigquote:Op maandag 20 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 639 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 435 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟨🟨🟩⬛🟩
🟨⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight
quote:
Woordle6 435 X/6quote:Op maandag 20 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 639 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 435 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟨🟨🟩⬛🟩
🟨⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight
Net nog een Japanner gepost in "Goedemorgen met plaatjes."quote:
Zonder vlees?quote:Op maandag 20 maart 2023 11:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een stukje appeltaart![]()
@:kingroland @:onlogisch
deze maandag gaat beter dan verwacht!
Thanks Tongquote:Op maandag 20 maart 2023 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog een Japanner gepost in "Goedemorgen met plaatjes."
[ afbeelding ]
Geniet er lekker van!quote:Op maandag 20 maart 2023 11:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een stukje appeltaart![]()
@:kingroland @:onlogisch
deze maandag gaat beter dan verwacht!
'wat later'quote:Op maandag 20 maart 2023 12:22 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Iets later vandaag vanwege de appeltaart
Volkoren, cervelaat.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:22 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Iets later vandaag vanwege de appeltaart
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 20 maart 2023 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Even" idd. Ajax wordt gewoon kampioen.
Goeiemorgen.
quote:De rechtbank doet vanmiddag uitspraak in de zaak tegen drie tieners die volgens justitie betrokken waren bij de dood van Casper Verheijen. De 29-jarige Casper werd begin vorig jaar na een ruzie doodgestoken bij de Sloterplas. Tegen de jongste verdachte (16) eiste justitie 360 dagen jeugddetentie, tegen de twee anderen werd een taakstraf geëist.
“Hij is precies in zijn hart gestoken”, vertelt zijn grootmoeder later bij een herdenking.
Zo is het vastgesteld dat de 16-jarige jongen uit Uithoorn Casper drie keer met een mes heeft geraakt. Het OM is daarom van mening dat er sprake is van voorwaardelijke opzet op de dood. "De jongen zou weliswaar het doden van Casper nooit hebben gewild, maar had zich ervan bewust kunnen en moeten zijn dat die uitkomst mogelijk was."
Eet jij wel eens piepers?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'wat later'
De piepers staan al bijna op.
quote:Op maandag 20 maart 2023 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand doodsteken in z'n hart en maar 300 dagen de bak in. Als je 15 bent kan je er op los moorden zonder al teveel consequenties.
pffffquote:Verdachten van dodelijke steekpartij Casper Verheijen vrijgesproken: "Sprake van noodweer"
Dit is echt debiel, mijn godquote:Op maandag 20 maart 2023 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand doodsteken in z'n hart en maar 300 dagen de bak in. Als je 15 bent kan je er op los moorden zonder al teveel consequenties.
Ik lees het nu, ze werden blijkbaar zelf aangepakt met klappen, maar vind het vreemd dat het opeens niks meer uitmaakt dat je een mes op zak had en dat gebruikt. Benieuwd wat het hele verhaal is en hoe het kwam dat men uberhaupt in gevecht raakte.quote:
quote:Uit het onderzoek blijkt ook dat Casper samen met twee collega's van hem fors geweld tegen de jongens gebruikte. Daaruit ontstond een situatie waarbij één van de minderjarige jongens op de grond lag, terwijl hij door Casper tegen zijn hoofd werd geslagen en door een collega werd getrapt. Op dat moment moet de jongen hebben gestoken, aldus de rechter, die benadrukt dat het dragen van een mes niet goed te praten is, maar een beroep op noodweer niet in de weg mag staan.
Was bij een coffeeshop in west, details weet ik ook verder niet maar gezien het mes zal er toch een Maroc relatie zijn waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik lees het nu, ze werden blijkbaar zelf aangepakt met klappen, maar vind het vreemd dat het opeens niks meer uitmaakt dat je een mes op zak had en dat gebruikt. Benieuwd wat het hele verhaal is en hoe het kwam dat men uberhaupt in gevecht raakte.
[..]
Het voelt een beetje alsof deze allochtonen en Nederlandse tokkies elkaar verdienen.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was bij een coffeeshop in west, details weet ik ook verder niet maar gezien het mes zal er toch een Maroc relatie zijn waarschijnlijk.
User @Zipportal (post hier niet) is terugquote:Op maandag 20 maart 2023 14:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het voelt een beetje alsof deze allochtonen en Nederlandse tokkies elkaar verdienen.
Ja, er zullen wel meer details openbaar worden zeker met een familie die over de zeik is door deze uitspraak. Van wat ik tot nu toe had gelezen was het slachtoffer een man uit Nijmegen, skater type die voor z'n werk in Amsterdam was en de daders type Marokkaan met mes op zak. Als hij die klappen heeft gegeven waardoor ze hem staken moet er haast wel een bedreiging vooraf aan zijn gegaan lijkt me. Tot nu toe stond er slechts ditquote:Op maandag 20 maart 2023 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was bij een coffeeshop in west, details weet ik ook verder niet maar gezien het mes zal er toch een Maroc relatie zijn waarschijnlijk.
quote:'Wat er precies gebeurd is op de fatale middag in Osdorp wordt nog onderzocht. Vermoedelijk kreeg hij een woordenwisseling op straat tijdens zijn werk, hij was dakdekker, met een groepje jongens. Waar die ruzie over ging weten zijn vrienden niet. '
Het slachtoffer komt dan ook dan ook uit Nijmegen.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het voelt een beetje alsof deze allochtonen en Nederlandse tokkies elkaar verdienen.
Hier gemiddeld drie keer per week. Lekker Hollandsch.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ze staan vanavond op het menu
Vandaar die lage strafeis.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het slachtoffer komt dan ook dan ook uit Nijmegen.
Kun je mooi verder aan je scriptie werken!quote:Op maandag 20 maart 2023 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Heb hard gewerkt, was ook vroeg op kantoor
Gohquote:Op maandag 20 maart 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Coco glijdt uit in het AI topic
gohquote:Op maandag 20 maart 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Coco glijdt uit in het AI topic
Heel pijnlijk, om zelfs door AI niet serieus genomen te worden.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een waardeloze chatbot, ik word gewoon genegeerd
Ik weet niet wat erger is, genegeerd worden of belachelijk gemaakt worden door dat ding.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel pijnlijk, om zelfs door AI niet serieus genomen te worden.
Witlofschotel met ham en kaasquote:Op maandag 20 maart 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip piri piri.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Udon noodlesquote:Op maandag 20 maart 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cannelloni en salade.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mezelf ook net afgevraagd waarom ik dit op een maandag wilde maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed maar zo tijdrovend. Gelukkig heb ik geen pastamaker thuis.
Ik wacht nog op de felicitatie voor de 2-3.quote:
Gefeliciteerd!!! Mag ik nu een portie?quote:Op maandag 20 maart 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de felicitatie voor de 2-3.
Ik heb me er helemaal niet mee bezig gehoudenquote:Op maandag 20 maart 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de felicitatie voor de 2-3.
Ja hoor.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Mag ik nu een portie?
Hier vind ik iets van.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb me er helemaal niet mee bezig gehouden
Dan limiteer je de Serie A en La Liga maar eventjes.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, ik moet mezelf een beetje limiteren als er zoveel te kijken valt.
Precies, het lijkt me nu wel duidelijk dat prioriteit geven aan de juiste dingen niet echt @Sked zijn ding is.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan limiteer je de Serie A en La Liga maar eventjes.
Daar geniet ik nou eenmaal meer van.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze man kijkt naar geneutraliseerde belg die rondjes achter elkaar rijden.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice! Laatste keer dat ik het maakte bij en met mijn ouders (zij hebben wel een keuken met alles) had ik een vulling van zoete aardappels en een hoop kruiden, wat eten wij?quote:
Gewoon en draai om de oren als je belabberd speelt.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:50 schreef Paul het volgende:
WHAHAHHAA Klaiber en van Seumeren gevochten
[ twitter ]
WTFquote:Op maandag 20 maart 2023 18:55 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die troep eet hier behalve @:Caland vandaag.
Goh.
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice! Laatste keer dat ik het maakte bij en met mijn ouders (zij hebben wel een keuken met alles) had ik een vulling van zoete aardappels en een hoop kruiden, wat eten wij?
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn tal van heerlijke vullingen voor cannelloni, afhankelijk van je smaak. Een klassieke optie is ricotta en spinazie met een beetje knoflook erdoorheen gemengd. Ook kun je kip of gehakt gebruiken als basisvulling en deze combineren met prei, wortel, paprika's in stukjes gesneden tomaten om het gerecht wat pit te geven . Je kunt ook experimenteren met vegetarische oplossingen zoals courgetteblokjes gecombineerd witte kaas (feta) samen verwerken tot een fijne smeuiige saus.Veel plezier tijdens het bereiden!
Heb jij ook een bento box naar college / werk?quote:Op maandag 20 maart 2023 18:55 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die troep eet hier behalve @:Caland vandaag.
Goh.
Zoete aardappels zou ik nooit bij pasta hebben bedacht, klinkt wel als een leuke, spannende combi.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice! Laatste keer dat ik het maakte bij en met mijn ouders (zij hebben wel een keuken met alles) had ik een vulling van zoete aardappels en een hoop kruiden, wat eten wij?
Helaas niet, maar misschien een aanrader voor @AFCNielsquote:Op maandag 20 maart 2023 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een bento box naar college / werk?
Ik denk dat de YAKINIKU Bento box jouw leven echt compleet zou maken!quote:Op maandag 20 maart 2023 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helaas niet, maar misschien een aanrader voor @:afcniels
Niks mis mee toch zou willen dat ik de energie ervoor had.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoete aardappels zou ik nooit bij pasta hebben bedacht, klinkt wel als een leuke, spannende combi.
Hier spinazie, ricotta, tomaatjes, ui. Ik maak het pas sinds een half jaar dus vandaar deze cliché versie.
Ingrid is een onuitputtelijke kennisbron.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels ik ben fan van Ingrid hoor.
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ingrid is een onuitputtelijke kennisbron.
Het wordt tijd dat Trump terugkeert, hij kan die oorlog in 1 dag oplossen.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Al vind ik haar hele Trump (en ik noem het absoluut geen complot) wijsheden beangstigend.
Heel goed dat je niet specificeert welke oorlog.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Trump terugkeert, hij kan die oorlog in 1 dag oplossen.
- bron: Donald Trump
Rond 1 minuut in het filmpje.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed dat je niet specificeert welke oorlog.
Al heeft hij Putin ook moeiteloos onder controle binnen een week tijd.
Hier wel goed, bij jou dan?quote:Op maandag 20 maart 2023 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Sked ! Hoe is de leef? Om maar eens 1 van @:Tjacka's uitdrukkingen te gebruiken
Ik klikte.quote:
Altijd fijn om hier te zijn, dus in die zin:super xquote:
Dit is ook een topper, vooral die kop van Gullit op de achtergrond.quote:
Fok is stuk, dit is de linkquote:Op maandag 20 maart 2023 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook een topper, vooral die kop van Gullit op de achtergrond.
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/yPd1_-6R4JM[/youtube]
We halen even een expert erbij.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Pegging is een seksuele handeling waarbij een vrouw de anus van een sekspartner penetreert met een voorbinddildo, een vastgebonden dildo of vibrator.
@Poepz0r is te druk met complottheorieën over stemfraude en meerquote:Op maandag 20 maart 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We halen even een expert erbij.
@:poepz0r
Moest lachenquote:Op maandag 20 maart 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We halen even een expert erbij.
@:poepz0r
Marieke heeft veel psychologische problemen en angststoornissen. Waarschijnlijk onderdrukte gevoelens na een verleden van kannibalistische pedofiliequote:Op maandag 20 maart 2023 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Marieke heeft duidelijk niet goed naar Ingrid geluisterd.
[ twitter ]
haar vader is de oprichter van de satanische heksencirkel op Schiermonnikoogquote:Op maandag 20 maart 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marieke heeft veel psychologische problemen en angststoornissen. Waarschijnlijk onderdrukte gevoelens na een verleden van kannibalistische pedofilie
Heel goedquote:Op maandag 20 maart 2023 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haar vader is de oprichter van de satanische heksencirkel op Schiermonnikoog
daar komen hoofdredacteuren van de grootste media in het land één keer per jaar een weekendje logeren
wat er daar gebeurde lees je op mijn substack
Een natuurfilm met mensen. Stukje nudisme?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
Ik kijk nu een natuurfilm met in de hoofdrol acteur Johnny Sins.
Johnny Sins acteert in een bepaald genre weet ik toevallig.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een natuurfilm met mensen. Stukje nudisme?
Dat zegt ze toch letterlijk? Sjongejongequote:Op maandag 20 maart 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Johnny Sins acteert in een bepaald genre weet ik toevallig.
Nudisme hoeft niet meteen zo ordinair te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch letterlijk? Sjongejonge
Ja, die kon wel aardig rammen.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:15 schreef KingRoland het volgende:
kijk wat beelden van mike tyson terug
koekoek wat een beest
https://www.youtube.com/shorts/q-rRq4OWmyQquote:Op maandag 20 maart 2023 22:15 schreef KingRoland het volgende:
kijk wat beelden van mike tyson terug
koekoek wat een beest
Graag review als je hem klaar hebtquote:Op maandag 20 maart 2023 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:ggmm @:scrummie Nog maar twee afleveringen BCS, precies op tijd klaar voor SUCCESSION zaterdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je deze toewijding maar in WoW in plaats van al die tijdrovende, doelloze series met ontelbare seizoenenquote:Op maandag 20 maart 2023 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag review als je hem klaar hebt.
Ik vond maandenlang betalen voor 0 uren spelen eigenlijk wel toewijding genoeg.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je deze toewijding maar in WoW in plaats van al die tijdrovende, doelloze series met ontelbare seizoenen
@:onlogisch
Absoluut niet maar ben überhaupt ooit level 60 geworden?quote:Op maandag 20 maart 2023 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond maandenlang betalen voor 0 uren spelen eigenlijk wel toewijding genoeg.
Ben je weer begonnen?
Nee, 59 en toen kapten jullie ermee. Dus ik geef jullie de schuldquote:Op maandag 20 maart 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet maar ben überhaupt ooit level 60 geworden?
Uhu, hoelang was je toen al niet online geweest? Maar ik vergeef het je zolang ik maar niet al die series hoef te kijken die jij/jullie kijken.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, 59 en toen kapten jullie ermee. Dus ik geef jullie de schuld.
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu, hoelang was je toen al niet online geweest? Maar ik vergeef het je zolang ik maar niet al die series hoef te kijken die jij/jullie kijken.
Niet geheel verrassend dat @onlogisch als eerste opgaf.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.
Toch kan ik het je aanraden hoor, series kijken. Erg leuk af en toe.
Ik maakte mensen dusdanig boos door wat ik zelf als grappig ervaarde maar het haalde de lol er wel vanaf.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet meer hoor. Het voelt eigenlijk al als jaren geleden. Volgens mij stopte onlogisch als eerst toen, toen won mijn suggestie als guildnaam, en even later was er niemand meer. Maar misschien zit ik mis.
Toch kan ik het je aanraden hoor, series kijken. Erg leuk af en toe.
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)quote:Op maandag 20 maart 2023 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend dat @:onlogisch als eerste opgaf.
Dan vergeef ik hem, al is ook dit geen verrassingquote:Op maandag 20 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)
Ik had dan ook geen Lionheart helm van Meatshield.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte mensen dusdanig boos door wat ik zelf als grappig ervaarde maar het haalde de lol er wel vanaf.
[..]
Zat een diepere laag achter dus vergeef hem al kon hij er verder geen klote van (lol)
Jaquote:Op maandag 20 maart 2023 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
Luther op Netflix. Mis ik erg veel als ik de serie nooit gezien heb of kan ik gewoon gaan kijken?
quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:01 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen vrienden, mensen die ik een hele erge griep gun en ander gespuis.
Ha ha.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lang volgehouden vandaag. Je slaapritme is nu gelijk met de zonsondergang.
Goeiemorgenquote:
Denk je ook dat Ingrid hier ALWEER een punt heeft?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen forumgebruikster @:Pisces29
wat moet ik hier in zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je ook dat Ingrid hier ALWEER een punt heeft?
[ twitter ]
Je bent een lieve jongen @Tjackaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:50 schreef Tjacka het volgende:
ik ben wel een stuk aardiger de laatste tijd
ik hoop dat @:onlogisch trots op mij is
ik zal het laten zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zal het laten zienik vind dit niet een leuke opmerking. ik zou het niet erg vinden als je een lichte diarree-aanval krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
[..]
ik zal het laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ik zal het laten zien@aTypisch blijkt stiekem visagist te zijn. Hallo contourlijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ben vanavond/nacht alleen thuis dus dan heb ik tenminste nog iemandquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
Sommige mensen hebben een nieuwe beste vriend gevonden in die bot of niet?
Je hebt altijd nog een pot pindakaas om leeg te scheppen!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben vanavond/nacht alleen thuis dus dan heb ik tenminste nog iemand
Ik heb ook nog een pakje vanillevla!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog een pot pindakaas om leeg te scheppen!
Als het een beetje knap weer wordt, ik vind het nog steeds winter.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
@:afcniels Het is lente. Wanneer mogen je nieuwe, prachtige vogels uit de kartonnen volière?
quote:De brandweer heeft zo'n twee weken geleden vanwege een noodgeval de deur van een woning aan de Van Gentstraat in West opengebroken, alleen bleek het om de voordeur van de overbuurman te gaan. Sindsdien probeert bewoner Michal Karczemski de schade aan zijn voordeur vergoed te krijgen, maar geeft de brandweer niet thuis.
De brandweer laat weten dat de schade voor rekening van de eigenaar van de woning is en dat zij dit niet voor Karczemski kunnen oplossen. "In ons werk telt elke seconde, zeker bij een reanimatie. Als hulpverlenende organisaties (brandweer, ambulance en politie) doen we er 24/7 alles aan om zo snel mogelijk hulp te verlenen, met de beschikbare informatie die wij hebben."
Voor de belastingbetaler ja, want nu moet de brandweer de advocaatkosten van die man gaan dokken bovenop de schade. Alsof een rechter ze niet gaat opdragen te betalen.quote:
Dit verzinski je er nu ter plekke bijski.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor de belastingbetaler ja, want nu moet de brandweer de advocaatkosten van die man gaan dokken bovenop de schade. Alsof een rechter ze niet gaat opdragen te betalen.
Het is dan ook een voorspelling.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit verzinski je er nu ter plekke bijski.
Runderlapjes met aardappelen en stoofpeertjesquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
gastquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor de belastingbetaler ja, want nu moet de brandweer de advocaatkosten van die man gaan dokken bovenop de schade. Alsof een rechter ze niet gaat opdragen te betalen.
erwtensoepgodquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kipquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami, eitje, rauwkost.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welkom thuis, zonnestraal.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je deze grap niet langer volhield, echt heel leuk.
Geen dankquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom thuis, zonnestraal.
De zon breekt hier spontaan door.
Hier ook!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom thuis, zonnestraal.
De zon breekt hier spontaan door.
Boerenkoolquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genoeg geld wssquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Volt zendt nog altijd hun 15 maart verkiezingsfilmpje uit bij zendtijd voor politieke partijen (lol)
Tijd om haxball weer eens aan te slingeren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben vanavond/nacht alleen thuis dus dan heb ik tenminste nog iemand
Vanavond fd?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:06 schreef Coco het volgende:
Ik ben overigens veilig thuisgekomen.
@:KingRoland
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterkte. Rustig aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |