Ik ook...quote:Op zondag 19 maart 2023 17:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Beeld secret room, misschien heel gemeen maar hoop dat ze niet haalt
foei Gerrie , dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 19 maart 2023 17:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 19 maart 2023 17:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Falen falen falenquote:Op zondag 19 maart 2023 17:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dus nietquote:Op zondag 19 maart 2023 17:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: Ik baal er trouwens van dat ik mijn punt kwijt ben voor de SR.
Jolien: Wanneer Lindsey het nu niet haalt?
Charlotte: Dan gaat een andere.
waardoor ze zwanger lijkt hahaquote:
denk het nietquote:Op zondag 19 maart 2023 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft jason ook aan lyndsey de antwoorden gegeven want die had hij ook aan Mies gegeven haha
Neequote:Op zondag 19 maart 2023 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft jason ook aan lyndsey de antwoorden gegeven want die had hij ook aan Mies gegeven haha
Dat had hij niet. Mies wist ze allemaal al en Jason ook aan het einde van hun spel.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Nee, Jason heeft niet de antwoorden aan MA gegeven. Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben het toen beide over het spel gehad maar goed ik zeg niets meerquote:Op zondag 19 maart 2023 17:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, Jason heeft niet de antwoorden aan MA gegeven. Hoe kom je daarbij?
Ze hebben het wel besproken na ma zijn beurtquote:Op zondag 19 maart 2023 17:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, Jason heeft niet de antwoorden aan MA gegeven. Hoe kom je daarbij?
Volgens mij hadden ze ook antwoorden uitgewisseld hoor, maar weet niet of ik dat zelf gezien/gehoord had of gelezenquote:Op zondag 19 maart 2023 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben het toen beide over het spel gehad maar goed ik zeg niets meer
mocht ik fout zitten sorry hoor
En ze maakt vast nog een foutquote:Op zondag 19 maart 2023 17:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En ze moet zeker nog 3 hints kopen denk
quote:Op zondag 19 maart 2023 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ook antwoorden uitgewisseld hoor, maar weet niet of ik dat zelf gezien/gehoord had of gelezen
sodeknetter ze gaat het gewoon redden...quote:Op zondag 19 maart 2023 17:17 schreef odie22 het volgende:
zou ze blanco blokje er in gooien bij de laatste ?
quote:Op zondag 19 maart 2023 17:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sodeknetter ze gaat het gewoon redden...
Nope, crossfit komt ze te laat meequote:Op zondag 19 maart 2023 17:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sodeknetter ze gaat het gewoon redden...
hebben ze ook maar ik krijg alweer 2 man over me heen, mijn plezier van posten neemt echt af als ik iedere keer alles moet bevestigen, ze hebben duidelijk de antwoorden besproken met elkaarquote:Op zondag 19 maart 2023 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ook antwoorden uitgewisseld hoor, maar weet niet of ik dat zelf gezien/gehoord had of gelezen
Nadat ze allebei alle antwoorden al wisten (en allebei al gespeeld hadden). Ze hebben elkaar geen antwoorden gegeven.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze ook maar ik krijg alweer 2 man over me heen, mijn plezier van posten neemt echt af als ik iedere keer alles moet bevestigen, ze hebben duidelijk de antwoorden besproken met elkaar
Millisecondequote:Op zondag 19 maart 2023 17:23 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey ook 3 seconden te kort.. Net als Mies
🤣🤣quote:Op zondag 19 maart 2023 17:23 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey ook 3 seconden te kort.. Net als Mies
Ook gehoord 100% 😉quote:Op zondag 19 maart 2023 17:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze ook maar ik krijg alweer 2 man over me heen, mijn plezier van posten neemt echt af als ik iedere keer alles moet bevestigen, ze hebben duidelijk de antwoorden besproken met elkaar
🤪🤪quote:Op zondag 19 maart 2023 17:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: Zat de vraag over het zoontje van Judy er niet bij?
Lindsey: Nee.
Charlotte: Dan hebben ze dat veranderd.
Lindsey: Zat er een vraag over van het zoontje van Judy?
Charlotte: Ja dat had Danny verteld, dus dan hebben ze die vraag aangepast.
Wat ik er van begreep is de volgorde belangrijk van het finalespel spelenquote:Op zondag 19 maart 2023 17:34 schreef Willewa het volgende:
Als maar 1 iemand de finale mag spelen zal het wel een zeer haalbaar spel worden, omdat het anders een enorme anti-climax is natuurlijk die hele secret room. Dus dan haalt Charlotte em vast..
Hopelijk gewoon meer mensen die dan een kans krijgen via het klassement met een lastig spel.
Zat totaal geen vraag bij over Judy haar zoonquote:Op zondag 19 maart 2023 17:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: Zat de vraag over het zoontje van Judy er niet bij?
Lindsey: Nee.
Charlotte: Dan hebben ze dat veranderd.
Lindsey: Zat er een vraag bij over van het zoontje van Judy?
Charlotte: Ja dat had Danny verteld, dus dan hebben ze die vraag aangepast.
Nee, maar Jason heeft het toen wel over Judy haar zoon gehad, dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zat totaal geen vraag bij over Judy haar zoon
Die is er waarschijnlijk uitgehaald omdat Danny dit eerder verteld had.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zat totaal geen vraag bij over Judy haar zoon
Kan me niet herinnerenquote:Op zondag 19 maart 2023 17:45 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Nee, maar Jason heeft het toen wel over Judy haar zoon gehad, dat kan ik me nog wel herinneren.
Zat er echt niet in ik heb ze allemaal gezienquote:Op zondag 19 maart 2023 17:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die is er waarschijnlijk uitgehaald omdat Danny dit eerder verteld had.
Jason had ook gewoon NOLI.. dat is wat Danny heeft kunnen zien thuis.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die vraag heeft er nooit in gezeten. Jason heeft na het spel wat suggesties gedaan wat voor soort vragen het waren. Misschien dat ze het daarom hebben onthouden.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Met Syan kom je niet uit op BROTHER!! Past nergensquote:
Maar wel op Syster!quote:Op zondag 19 maart 2023 17:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Met Syan kom je niet uit op BROTHER!! Past nergens
Danny zit er gewoon naast
Danny: Ik heb echt de naam Chian voorbij zien komen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zat er echt niet in ik heb ze allemaal gezien
Syan.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Danny: Ik heb echt de naam Chian voorbij zien komen.
Aardappelen engine...dat moeten aardappelen wordenquote:
Danny: Wij doen de vis.quote:
Ja en mijn opa een varkenskop en tulpenbollen, maar wat zou dat dan met mijn kookkunsten (of het missen daarvan) te maken hebben??quote:Op zondag 19 maart 2023 18:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Danny: Wij doen de vis.
Jolien: En ik dan?
Danny: Jij doet de bloemkool.
Jolien: Mag ik het snottige doen?
Jason: Ik heb 1 keer in mijn leven zalm gegeten en toen vond ik het niet zo, dus ik hoop dat jij dit kan veranderen.
Jolien: Ja hoor, kan ik wel en mijn oma deed een hele gans koken.
Snap ik ook niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en mijn opa een varkenskop en tulpenbollen, maar wat zou dat dan met mijn kookkunsten (of het missen daarvan) te maken hebben??
Het sausje is iig alwel klaar. Komt vast goed zo'n gebonden sausje met een vliesje🙄quote:Op zondag 19 maart 2023 18:23 schreef Ireth het volgende:
De aardappelen staan de pan uit te koken terwijl de bloemkool nog schoongemaakt moest worden?
Nu ben ik echt geen 5 sterren kok... maat ik zet altijd de bloemkool op en ga dan pas de aardappelen schillen... dan zijn ze tegelijkertijd klaar...
Noemen jullie dat page?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben een rare manier van koken hoor bloemkool staat net een tel op en nu al page maken
Typfoutje haha moet papje zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 18:36 schreef Kayro het volgende:
[..]
Noemen jullie dat page?
Zie ook al roux voorbij komen ?
Ja ik weet dit ook nog! Maar daar alleen lindsey vanmiddag alleen nog het verschil kon maken en dit is mislukt...quote:Op zondag 19 maart 2023 19:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bart had toen in dagboek kamer gevraagd of de tijd een rol speelde en wordt gezegd nee ,en nu ineens dan wel klopt toch totaal niet
Ja maar omdat Lott nu met die tijd op nr.1 staatquote:Op zondag 19 maart 2023 19:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja ik weet dit ook nog! Maar daar alleen lindsey vanmiddag alleen nog het verschil kon maken en dit is mislukt...
En Lot en Lien..quote:Op zondag 19 maart 2023 19:55 schreef -river- het volgende:
Je zal maar met Danny en Lindsey in een huis moeten zitten
Niemand vraagt zich af of vriendin Charlotte dan die munt niet kan geven.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:55 schreef Ireth het volgende:
Lindsey vind ook dat Danny zijn muntje mag houden en dat Jason van zijn muntjes er maar 1 in de pot moet stoppen...
is dat nu fake? moet zij dat nu ook spelen?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:53 schreef Ireth het volgende:
Lot vanaf de plee tegen Danny: "bij mij komen de kakkertjes er nog steeds uit, zijn allemaal brokjes..."
het gaat toch niet om charlotte het is tussen jason en dannyquote:Op zondag 19 maart 2023 19:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niemand vraagt zich af of vriendin Charlotte dan die munt niet kan geven.
Jason is een man van principes
Nee ze zat nu echt op de plee te kakken.. en Danny zat op de plee daarnaast.. gezellig.. samen..quote:Op zondag 19 maart 2023 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat nu fake? moet zij dat nu ook spelen?
of heb ik wat gemist?
knipquote:Op zondag 19 maart 2023 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
of heb ik wat gemist?
Das echt..quote:Op zondag 19 maart 2023 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
of heb ik wat gemist?
whahaha vorig jaar deden Nous en Salar dat ook tochquote:Op zondag 19 maart 2023 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ze zat nu echt op de plee te kakken.. en Danny zat op de plee daarnaast.. gezellig.. samen..
Nou, ze (Danny, Lindsey en Charlotte) vonden dat Jason die munt maar moest geven want hij heeft veel munten. Terwijl Charlotte al 10 weken rond de 30 munten zit. Dan moet zij daar toch niets over zeggen?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het gaat toch niet om charlotte het is tussen jason en danny
Het lelijke is dat principes je in een kudde, zeker als die kudde niet zoveel inhoud heeft, vaak duur komen te staan. Wereld op z’n kop, maar tegelijk de wereld in een notendop 🤷🏻♂quote:Op zondag 19 maart 2023 19:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niemand vraagt zich af of vriendin Charlotte dan die munt niet kan geven.
Jason is een man van principes
En dan Danny die écht niet begrijpt dat men hem geniepig vindtquote:Op zondag 19 maart 2023 20:04 schreef Ireth het volgende:
Lins en Danny samen zijn een sneaky koppel...
En daarom krijgt Jason mijn stemquote:Op zondag 19 maart 2023 20:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het lelijke is dat principes je in een kudde, zeker als die kudde niet zoveel inhoud heeft, vaak duur komen te staan. Wereld op z’n kop, maar tegelijk de wereld in een notendop 🤷🏻♂
foutjequote:Op zondag 19 maart 2023 20:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, ze (Danny, Lindsey en Charlotte) vonden dat Jason die munt maar moest geven want hij heeft veel munten. Terwijl Charlotte al 10 weken rond de 30 munten zit. Dan moet zij daar toch niets over zeggen?
Zeg dan niet dat je ze leent, maar vraag of je er 1 mag hebben.
Mij nie bellenquote:
quote:
De coin is geleend voor het feest van Charlotte. Blijkt dus nu dat Jason dat maar moet voorschieten als vriend en dat vond Charlotte ook. Charlotte heeft zelf 30 munten en geeft deze voornamelijk voorzichzelf en haar vriendjes uit Als Danny zgn een vriendje is van Charlotte dan geeft zij dat toch lekker.quote:
Nee geloof niet dat er van elk uur filmpjes zijn.quote:
ik vind het helemaal mooiquote:Op zondag 19 maart 2023 20:24 schreef marky het volgende:
[..]
De coin is geleend voor het feest van Charlotte. Blijkt dus nu dat Jason dat maar moet voorschieten als vriend en dat vond Charlotte ook. Charlotte heeft zelf 30 munten en geeft deze voornamelijk voorzichzelf en haar vriendjes uit Als Danny zgn een vriendje is van Charlotte dan geeft zij dat toch lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Heel erg not done om dat af te luisteren.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:42 schreef happyme28 het volgende:
Lindsey en Danny luisteren gewoon Jason af in de DBK.
Kennelijk heeft hij nogal een discussie. Schijnbaar ook over het Pindabaas shirt.
quote:Op zondag 19 maart 2023 21:20 schreef Kayro het volgende:
Paar plaatjes van charlotteke d'r oogjes is ook wel fraai.. 😁
Iemand??🙏
@:odie22
Dat kinderlijke enthousiasme over harry Potter en die ogen van d'r..quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 21:20 schreef Kayro het volgende:
Paar plaatjes van charlotteke d'r oogjes is ook wel fraai.. 😁
Iemand??🙏
@:odie22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 maart 2023 21:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Speciaaltje voor @:Kayro ...🤣🤣🤣👌👊SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Denk dat deze gekocht is uit The wall.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:50 schreef mario390 het volgende:
leuk.heeft zij de scholokademuffun selfs
gemakt?
Ff gecheckt, volgen elkaar wel.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:25 schreef BBERTJE het volgende:
Kwam dit tegen op twitter geen idee of het klopt
MA en Chiara volgen elkaar niet… is there trouble 😅
* Ireth verwijderd de videoland app....quote:Op zondag 19 maart 2023 22:36 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee horrorweek is begonnen, Danny is Lyndsey aan het bumzen.
Jawel hoor. Niks aan de hand.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:25 schreef BBERTJE het volgende:
Kwam dit tegen op twitter geen idee of het klopt
MA en Chiara volgen elkaar niet… is there trouble 😅
quote:Op zondag 19 maart 2023 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verwijderd de videoland app....
Als ik zo de polls zie dan denk ik serieus dat Jolien de populairste is op rood. Enige bedreiging is Lindsey denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bart: Wanneer Charlotte de finale puzzel gaat oplossen dan staat ze in de finale.
Jason: Dan moet jij ook Jolien er op zetten en dan morgen even overleggen met Jolien. Ik denk dat Jolien het wel begrijpt,
Bart: Of niet delen en wel zien wat de uitkomst is?
Jason: We weten niet wanneer de eindpuzzel gespeeld gaat worden, einde van de week zei hij volgens mij.
Jason: Bart, ik denk dat de SR geen finaleplek is, maar een vrijstelling,
Bart: Dat kan.
Ja denk het ook, Jolien is voor mensen ook wel leuk om naar te kijken, speels, van alle markten thuis,quote:Op zondag 19 maart 2023 22:53 schreef marky het volgende:
[..]
Als ik zo de polls zie dan denk ik serieus dat Jolien de populairste is op rood. Enige bedreiging is Lindsey denk ik.
Als je de slaap niet kan vatten, raad ik je aan de streams aan te gooien. Binnen 'n kwartierquote:Op zondag 19 maart 2023 23:50 schreef bull-sjitt het volgende:
heeft het nog nut om de streams aan te slingeren ?
Wie zou die tekst geschreven hebben ?quote:Op zondag 19 maart 2023 23:10 schreef rinardo het volgende:
Ali heeft zn Valentijnskaarten ontvangen
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen !quote:Op maandag 20 maart 2023 06:08 schreef Dotteke het volgende:
Morguh☕️ hopelijk vandaag niet zoo lange sl.
1,5 keer ook nog zelfs zag ik, want het bandje stopte ineens en begon nog een keer opnieuwquote:Op maandag 20 maart 2023 08:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, ze zijn wakker geblerd door Kitty
Nou dan zit Jason op 40% nu dan?quote:Op maandag 20 maart 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Zat me vanmorgen ineens te bedenken, wat als de coins evenredig staan voor wat je wint uit de jackpot? Dus de top 3 zal de jackpot moeten verdelen in verhouding naar het aantal coins??
Ik heb al heel lang het gevoel dat er een soort van secret mission van Bart is zijn coins niet te gebruiken. Stond er ergens ook niet hier dat hij een geheim had? Misschien hebben die coins inderdaad iets met de jackpot of de finale te maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Zat me vanmorgen ineens te bedenken, wat als de coins evenredig staan voor wat je wint uit de jackpot? Dus de top 3 zal de jackpot moeten verdelen in verhouding naar het aantal coins??
Gesprek tussen lien en Bart is interessant, over Lot en Danny volgens mij. Ben af en toe de draad kwijt met dat Belgisch...quote:
Ja idd! neem hem op. Danny was blijkbaar teleurgesteld toen hij niet gewonnen had en niemand mocht zien.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gesprek tussen lien en Bart is interessant, over Lot en Danny volgens mij. Ben af en toe de draad kwijt met dat Belgisch...
Thanks voor t opnemen🤗quote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd! neem hem op. Danny was blijkbaar teleurgesteld toen hij niet gewonnen had en niemand mocht zien.
hij is 2 weken binnen na 4 weken buiten geweest te zijn.
Egoistisch vindt Jolien. Maskers vallen af volgens Bart
Die coins moeten op 1 of andere manier belangrijk zijn, wat is anders het idee van zoveel mogelijk coins houden en je niet laten verleiden door lekkernijen uit de wall , het moet gewoon nog aan bod komen.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:01 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang het gevoel dat er een soort van secret mission van Bart is zijn coins niet te gebruiken. Stond er ergens ook niet hier dat hij een geheim had? Misschien hebben die coins inderdaad iets met de jackpot of de finale te maken.
"Overleving skills" vind ik wel een overdreven uitdrukking. Is gewoon door de mazen van het net geglipt.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:08 schreef marky het volgende:
Toch is Jolien mijn top 3 ingeschoven. Ik waardeer haar overleving skills.
Van iedereen want Bart zegt het ook niet tegen de personen zelf. Deze groep is gewoon niet leuk met elkaar en dat ligt niet alleen aan "rode"kamer in de andere kamer heeft ook gekonkel plaats gevondenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd! neem hem op. Danny was blijkbaar teleurgesteld toen hij niet gewonnen had en niemand mocht zien.
hij is 2 weken binnen na 4 weken buiten geweest te zijn.
Egoistisch vindt Jolien. Maskers vallen af volgens Bart
Dat mag... als hij maar 2de wordt danquote:Op maandag 20 maart 2023 09:16 schreef Jockari het volgende:
Volgens Jolien staat Bart 100.000 % zeker in de finale.
Heeft u de strijd avatar aangetrokken voor de laatste 2 weken Oma-Nijn?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat mag... als hij maar 2de wordt dan![]()
En 'rood' mag het thuis bekijken
Leuk die nieuwe avater, u lijkt een strijder nu !quote:Op maandag 20 maart 2023 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat mag... als hij maar 2de wordt dan![]()
En 'rood' mag het thuis bekijken
ik zag het ook net hahahaquote:Op maandag 20 maart 2023 09:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heeft u de strijd avatar aangetrokken voor de laatste 2 weken Oma-Nijn?
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heeft u de strijd avatar aangetrokken voor de laatste 2 weken Oma-Nijn?
Dank jullie.. deze heb ik normaal. Die andere was nog de winter UI.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Leuk die nieuwe avater, u lijkt een strijder nu !
Perfect BBQ-weerquote:Op maandag 20 maart 2023 09:27 schreef Ireth het volgende:
Aardappel in folie op de bbq leggen, dan ruim een uur of 20 minuten laten liggen..
Aldus Danny...
Ze heeft die mazen zelf gecreerd.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
"Overleving skills" vind ik wel een overdreven uitdrukking. Is gewoon door de mazen van het net geglipt.
Dat loopt er als puree tussenuitquote:Op maandag 20 maart 2023 09:27 schreef Ireth het volgende:
Aardappel in folie op de bbq leggen, dan ruim een uur of 20 minuten laten liggen..
Aldus Danny...
Belediging voor de rest.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:32 schreef Jockari het volgende:
Hij die 4 weken zijn familie heeft gezien, aan het janken omwille van briefje van thuis.
[ afbeelding ]
Kan ie het gaan stampenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat loopt er als puree tussenuit![]()
Hebben ze ondertussen roomboter en knoflook. Anders is er niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |