Je krijgt een lesje ethiek.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is je punt nu precies? Moet ik op mijn knieën ofzo? Net alsof ik hier bepaalde users (noem geen namen) waarmee ik geregeld clash ooit ergens hun excuses voor heb zien aanbieden.
Het is kennelijk te moeilijk om toe te geven dat je fout zat..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is je punt nu precies? Moet ik op mijn knieën ofzo? Net alsof ik hier bepaalde users (noem geen namen) waarmee ik geregeld clash ooit ergens hun excuses voor heb zien aanbieden.
Je hebt wel gelijk maar als je zelf dan ook even wat beter om weet te gaan met insinuaties gebaseerd op lucht hebben jullie alle twee wat gewonnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, maar dat jij haar al verdacht vond omdat ze al haar internetactiviteiten beperkt of afgesloten had is niet meer relevant?
Jij stelde dat dat haar al verdacht maakte, daar verandert het toegeven dat roddelpraat fout zat helemaal niets aan.
Je was zelf onderdeel van de hetze.
[..]
Welke insinuaties gebaseerd op lucht waar ik beter mee om zou moeten gaan bedoel je?quote:Op zondag 26 maart 2023 07:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk maar als je zelf dan ook even wat beter om weet te gaan met insinuaties gebaseerd op lucht hebben jullie alle twee wat gewonnen.
Jezus.. dus de juice kanalen publiceren een verkeerde naam. Maar dat is de schuld van de Volkskrant!!! Want die zijn begonnen!!! Ofzo.quote:Op zondag 26 maart 2023 09:52 schreef Eightyone het volgende:
Ranzigheid:
https://www.mediacourant.(...)onne-en-roddelpraat/
https://www.mediacourant.(...)teun-van-shownieuws/
Kijk, dat is de reactie die ik verwacht van roddelrubrieken. Coldeweijer is tamelijk hypocriet. Ze heeft zelf een heksenjacht geopend op Marco Borsato en neemt zijn vermeende slachtoffer voortdurend in bescherming als die wordt aangevallen.quote:Op zondag 26 maart 2023 09:52 schreef Eightyone het volgende:
Ranzigheid:
De inhoudelijkheid van de relatie die Tom met zijn liefje zou hebben gehad en hoe eea leidt tot de reeds ontstane situatie.quote:Op zondag 26 maart 2023 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke insinuaties gebaseerd op lucht waar ik beter mee om zou moeten gaan bedoel je?
en ook al gewoon de tweede keer, het hele Mathijs verhaal kwam ook al tot stand via een volkskrant-medewerker die bij DWDD had gewerkt.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben het eens met de mensen die de Volkskrant hypocriet vinden. Die krant doet aan gossip voor de hogeropgeleiden onder ons, en dan is het opeens journalistiek. Tsja.
Walgelijke lui.quote:Op zondag 26 maart 2023 09:52 schreef Eightyone het volgende:
Ranzigheid:
natuurlijk, maar je moet dus wel bij de feiten blijven..quote:Op zondag 26 maart 2023 11:26 schreef Marsenal het volgende:
Het gegeven dat de maîtresse van Egbers toevallig óók bij de Volkskrant heeft gewerkt en nog een boek over de beste man aan het schrijven is, is wel smakelijk![]()
Die roddelrubrieken zijn pure aids. Maar dat de Volkskrant het uitlichten van Egbers heeft gebruikt als voorbeeld voor de cultuur, heeft de boel wel op gang gebracht, daar moeten ze niet verbaasd over doen.
Uiteindelijk, en ik zeg dit als abonnee van de Volkskrant, gaat het bij hen ook over het verkopen van zo veel mogelijk krantjes.
Of het feitelijk juist is is nog maar de vraag, De affaire ja over het wegpesten hebben we nu 2 verschillende verhalen.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
Niks de volkskrant, het stuk in de volkskrant is feitelijk juist. Je kunt best kritiek hebben op de relevantie ofzo, maar zorg dat je je eigen shit op orde hebt dan.
Laten we het houden op dat het artikel op feitelijkheden berust. De schrijvers van het artikel hangen aan die feiten wel een bepaalde waarde en zwaarte. Daarnaast kiezen ze er bewust voor om 3 namen wél te publiceren en de rest anoniem. Naar mijn mening had het hele verhaal ook best anoniem gekund. Als het doel was om de verrotte sfeer bij de redactie te beschrijven is ze dat toch aardig mislukt op deze manier.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of het feitelijk juist is is nog maar de vraag, De affaire ja over het wegpesten hebben we nu 2 verschillende verhalen.
ik geloof dat Tom Egbers dat ook zegt in het stuk in de Volkskrant? hoor en wederhoor toch?quote:Op zondag 26 maart 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of het feitelijk juist is is nog maar de vraag, De affaire ja over het wegpesten hebben we nu 2 verschillende verhalen.
Nou, soit, ik ben het met je eens, maar er wordt wel flink geknaagd aan de waarheid van het artikel, ben benieuwd of alles overeind blijft. Dat gedoe over dat keelsnijgebaar, daar moet nog wel een derde verificatie van komen, voordat dat een eigen leven gaat leidenquote:Op zondag 26 maart 2023 11:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
natuurlijk, maar je moet dus wel bij de feiten blijven..
en dat de "juice kanalen" nu de Volkskrant de schuld geven, omdat ze zelf onzin verspreiden is natuurlijk kul.
Ook dat stuk "ja er was nog een maîtresse en die werkte in 2018 bij de volkskrant, das wel erg verwarrend he volkskrant!!!!"
hou op, zoek de dingen uit, zorg dat je het zeker weet. En publiceer dan. En ja dat kost wat meer moeite.
ook pijnlijk dat nadat men is gewezen op de verkeerde info, men niet heel snel sorry zegt, maar. "ja maar de volkskrant".
Niks de volkskrant, het stuk in de volkskrant is feitelijk juist. Je kunt best kritiek hebben op de relevantie ofzo, maar zorg dat je je eigen shit op orde hebt dan.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik geloof dat Tom Egbers dat ook zegt in het stuk in de Volkskrant? hoor en wederhoor toch?
De reactie van Tom is toch ook gewoon gepubliceerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wederom uit het originele artikel:quote:Op zondag 26 maart 2023 12:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou, soit, ik ben het met je eens, maar er wordt wel flink geknaagd aan de waarheid van het artikel, ben benieuwd of alles overeind blijft. Dat gedoe over dat keelsnijgebaar, daar moet nog wel een derde verificatie van komen, voordat dat een eigen leven gaat leiden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 medewerkers... hoeveel "derden" wil je hebben?
https://www.metronieuws.n(...)rticle_related_postsquote:Cultuur is niet van nu
Toch zegt Humberto zich wel te herkennen in de giftige cultuur die in het stuk van de Volkskrant beschreven wordt. „Dit is een cultuur die niet van nu is. Ik ben al weg sinds 2006. En dit is een cultuur die ik herken, ook van toen.” En Humberto is naar eigen zeggen niet de enige. Zo sprak hij met meerdere mensen van de redactie van vroeger. „Ik heb echt wel een stuk of veertig mensen gebeld, maar niemand wil iets zeggen. Dat zegt iets over de angst
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wederom uit het originele artikel:Ik hoef er geen een. Maar twitterend Nederland wil er graag nog eentje, want voor hun is het niet genoeg als er niet meer reacties komen. Dat de volkskrant prima journalistiek bedrijft hierin geloof ik wel, maar dat betekent niet dat het genoeg is voor de lezers. Het gaat sowieso een eigen leven leidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 medewerkers... hoeveel "derden" wil je hebben?-nee-
Het gros van de schuimbekkers op Twitter heeft het artikel niet eens gelezen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik hoef er geen een. Maar twitterend Nederland wil er graag nog eentje, want voor hun is het niet genoeg als er niet meer reacties komen. Dat de volkskrant prima journalistiek bedrijft hierin geloof ik wel, maar dat betekent niet dat het genoeg is voor de lezers. Het gaat sowieso een eigen leven leiden
Dat komt toch echt doordat Egbers en zijn vrouw heel hard geprobeerd hebben het te spinnen als een "Het was een affaire, zo erg voor ons gezin".quote:Op zondag 26 maart 2023 12:21 schreef potjecreme het volgende:
Het is echt jammer dat het vooral over Tom gaat.
[..]
https://www.metronieuws.n(...)rticle_related_posts
Dat houdt ze nooit tegen natuurlijk, en ik denk eerlijk gezegd zelfs dat de VK daar gevoelig voor gaat zijn.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros van de schuimbekkers op Twitter heeft het artikel niet eens gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |