abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208528727
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat is je punt nu precies? Moet ik op mijn knieën ofzo? Net alsof ik hier bepaalde users (noem geen namen) waarmee ik geregeld clash ooit ergens hun excuses voor heb zien aanbieden.
Je krijgt een lesje ethiek.

Doe er wat mee. :)
  zaterdag 25 maart 2023 @ 10:41:45 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208528905
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat is je punt nu precies? Moet ik op mijn knieën ofzo? Net alsof ik hier bepaalde users (noem geen namen) waarmee ik geregeld clash ooit ergens hun excuses voor heb zien aanbieden.
Het is kennelijk te moeilijk om toe te geven dat je fout zat..

Misschien onthouden als je volgende keer weer vrolijk meetettert als iemand out of the blue en zonder enige onderbouwing zwartgemaakt wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 maart 2023 @ 17:12:12 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208532961

Frits zegt :o
Catherine zegt niks aan de hand :o
pi_208539798
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, maar dat jij haar al verdacht vond omdat ze al haar internetactiviteiten beperkt of afgesloten had is niet meer relevant?

Jij stelde dat dat haar al verdacht maakte, daar verandert het toegeven dat roddelpraat fout zat helemaal niets aan.
Je was zelf onderdeel van de hetze.
[..]

Je hebt wel gelijk maar als je zelf dan ook even wat beter om weet te gaan met insinuaties gebaseerd op lucht hebben jullie alle twee wat gewonnen.
  zondag 26 maart 2023 @ 09:45:48 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208540519
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 07:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je hebt wel gelijk maar als je zelf dan ook even wat beter om weet te gaan met insinuaties gebaseerd op lucht hebben jullie alle twee wat gewonnen.
Welke insinuaties gebaseerd op lucht waar ik beter mee om zou moeten gaan bedoel je?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 maart 2023 @ 09:52:49 #181
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_208540632
quote:
Jezus.. dus de juice kanalen publiceren een verkeerde naam. Maar dat is de schuld van de Volkskrant!!! Want die zijn begonnen!!! Ofzo.

Tering wat een triestheid.
pi_208541238
quote:
Kijk, dat is de reactie die ik verwacht van roddelrubrieken. Coldeweijer is tamelijk hypocriet. Ze heeft zelf een heksenjacht geopend op Marco Borsato en neemt zijn vermeende slachtoffer voortdurend in bescherming als die wordt aangevallen.

Het is pijnlijk dat velen nog steeds het verschil niet begrijpen tussen journalistiek (gebonden aan zekere regels) en roddelrubrieken. Het maakt niet dat journalistieke platforms de waarheid in pacht hebben, maar het essentiële verschil tussen de twee verwaarlozen is zoiets als doen alsof homeopathie even goed is als wetenschappelijk onderbouwde geneeskunde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208541297
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Welke insinuaties gebaseerd op lucht waar ik beter mee om zou moeten gaan bedoel je?
De inhoudelijkheid van de relatie die Tom met zijn liefje zou hebben gehad en hoe eea leidt tot de reeds ontstane situatie.
pi_208541405
Het gegeven dat de maîtresse van Egbers toevallig óók bij de Volkskrant heeft gewerkt en nog een boek over de beste man aan het schrijven is, is wel smakelijk :7

Die roddelrubrieken zijn pure aids. Maar dat de Volkskrant het uitlichten van Egbers heeft gebruikt als voorbeeld voor de cultuur, heeft de boel wel op gang gebracht, daar moeten ze niet verbaasd over doen.

Uiteindelijk, en ik zeg dit als abonnee van de Volkskrant, gaat het bij hen ook over het verkopen van zo veel mogelijk krantjes.
-nee-
pi_208541439
Ik ben het eens met de mensen die de Volkskrant hypocriet vinden. Die krant doet aan gossip voor de hogeropgeleiden onder ons, en dan is het opeens journalistiek. Tsja.
pi_208541494
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben het eens met de mensen die de Volkskrant hypocriet vinden. Die krant doet aan gossip voor de hogeropgeleiden onder ons, en dan is het opeens journalistiek. Tsja.
en ook al gewoon de tweede keer, het hele Mathijs verhaal kwam ook al tot stand via een volkskrant-medewerker die bij DWDD had gewerkt.
  zondag 26 maart 2023 @ 11:37:09 #188
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208541501
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_208541503
quote:
14s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:26 schreef Marsenal het volgende:
Het gegeven dat de maîtresse van Egbers toevallig óók bij de Volkskrant heeft gewerkt en nog een boek over de beste man aan het schrijven is, is wel smakelijk :7

Die roddelrubrieken zijn pure aids. Maar dat de Volkskrant het uitlichten van Egbers heeft gebruikt als voorbeeld voor de cultuur, heeft de boel wel op gang gebracht, daar moeten ze niet verbaasd over doen.

Uiteindelijk, en ik zeg dit als abonnee van de Volkskrant, gaat het bij hen ook over het verkopen van zo veel mogelijk krantjes.
natuurlijk, maar je moet dus wel bij de feiten blijven..
en dat de "juice kanalen" nu de Volkskrant de schuld geven, omdat ze zelf onzin verspreiden is natuurlijk kul.

Ook dat stuk "ja er was nog een maîtresse en die werkte in 2018 bij de volkskrant, das wel erg verwarrend he volkskrant!!!!"

hou op, zoek de dingen uit, zorg dat je het zeker weet. En publiceer dan. En ja dat kost wat meer moeite.
ook pijnlijk dat nadat men is gewezen op de verkeerde info, men niet heel snel sorry zegt, maar. "ja maar de volkskrant".

Niks de volkskrant, het stuk in de volkskrant is feitelijk juist. Je kunt best kritiek hebben op de relevantie ofzo, maar zorg dat je je eigen shit op orde hebt dan.
pi_208541532
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:37 schreef koemleit het volgende:

[..]

Niks de volkskrant, het stuk in de volkskrant is feitelijk juist. Je kunt best kritiek hebben op de relevantie ofzo, maar zorg dat je je eigen shit op orde hebt dan.
Of het feitelijk juist is is nog maar de vraag, De affaire ja over het wegpesten hebben we nu 2 verschillende verhalen.
pi_208541748
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Of het feitelijk juist is is nog maar de vraag, De affaire ja over het wegpesten hebben we nu 2 verschillende verhalen.
Laten we het houden op dat het artikel op feitelijkheden berust. De schrijvers van het artikel hangen aan die feiten wel een bepaalde waarde en zwaarte. Daarnaast kiezen ze er bewust voor om 3 namen wél te publiceren en de rest anoniem. Naar mijn mening had het hele verhaal ook best anoniem gekund. Als het doel was om de verrotte sfeer bij de redactie te beschrijven is ze dat toch aardig mislukt op deze manier.
pi_208541749
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
ik geloof dat Tom Egbers dat ook zegt in het stuk in de Volkskrant? hoor en wederhoor toch?
De reactie van Tom is toch ook gewoon gepubliceerd?
pi_208541756
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:37 schreef koemleit het volgende:

[..]
natuurlijk, maar je moet dus wel bij de feiten blijven..
en dat de "juice kanalen" nu de Volkskrant de schuld geven, omdat ze zelf onzin verspreiden is natuurlijk kul.

Ook dat stuk "ja er was nog een maîtresse en die werkte in 2018 bij de volkskrant, das wel erg verwarrend he volkskrant!!!!"

hou op, zoek de dingen uit, zorg dat je het zeker weet. En publiceer dan. En ja dat kost wat meer moeite.
ook pijnlijk dat nadat men is gewezen op de verkeerde info, men niet heel snel sorry zegt, maar. "ja maar de volkskrant".

Nou, soit, ik ben het met je eens, maar er wordt wel flink geknaagd aan de waarheid van het artikel, ben benieuwd of alles overeind blijft. Dat gedoe over dat keelsnijgebaar, daar moet nog wel een derde verificatie van komen, voordat dat een eigen leven gaat leiden :P
-nee-
  zondag 26 maart 2023 @ 12:04:47 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208541783
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:01 schreef koemleit het volgende:

[..]
ik geloof dat Tom Egbers dat ook zegt in het stuk in de Volkskrant? hoor en wederhoor toch?
De reactie van Tom is toch ook gewoon gepubliceerd?
Inderdaad.
Egbers is het originele artikel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 maart 2023 @ 12:08:37 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208541824
quote:
14s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nou, soit, ik ben het met je eens, maar er wordt wel flink geknaagd aan de waarheid van het artikel, ben benieuwd of alles overeind blijft. Dat gedoe over dat keelsnijgebaar, daar moet nog wel een derde verificatie van komen, voordat dat een eigen leven gaat leiden :P
En wederom uit het originele artikel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 medewerkers... hoeveel "derden" wil je hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208541992
Het is echt jammer dat het vooral over Tom gaat.

quote:
Cultuur is niet van nu
Toch zegt Humberto zich wel te herkennen in de giftige cultuur die in het stuk van de Volkskrant beschreven wordt. „Dit is een cultuur die niet van nu is. Ik ben al weg sinds 2006. En dit is een cultuur die ik herken, ook van toen.” En Humberto is naar eigen zeggen niet de enige. Zo sprak hij met meerdere mensen van de redactie van vroeger. „Ik heb echt wel een stuk of veertig mensen gebeld, maar niemand wil iets zeggen. Dat zegt iets over de angst
https://www.metronieuws.n(...)rticle_related_posts
pi_208542246
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
En wederom uit het originele artikel:

SPOILER
2 medewerkers... hoeveel "derden" wil je hebben?
Ik hoef er geen een. Maar twitterend Nederland wil er graag nog eentje, want voor hun is het niet genoeg als er niet meer reacties komen. Dat de volkskrant prima journalistiek bedrijft hierin geloof ik wel, maar dat betekent niet dat het genoeg is voor de lezers. Het gaat sowieso een eigen leven leiden
-nee-
  zondag 26 maart 2023 @ 12:43:04 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208542265
quote:
14s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik hoef er geen een. Maar twitterend Nederland wil er graag nog eentje, want voor hun is het niet genoeg als er niet meer reacties komen. Dat de volkskrant prima journalistiek bedrijft hierin geloof ik wel, maar dat betekent niet dat het genoeg is voor de lezers. Het gaat sowieso een eigen leven leiden
Het gros van de schuimbekkers op Twitter heeft het artikel niet eens gelezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 maart 2023 @ 12:46:37 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208542300
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:21 schreef potjecreme het volgende:
Het is echt jammer dat het vooral over Tom gaat.
[..]
https://www.metronieuws.n(...)rticle_related_posts
Dat komt toch echt doordat Egbers en zijn vrouw heel hard geprobeerd hebben het te spinnen als een "Het was een affaire, zo erg voor ons gezin".

Want het artikel gaat helemaal niet primair over Egbers, die heeft zichzelf samen met zijn vrouw in de kijker gespeeld door te doen alsof degene met wie hij de affaire had het monster was, feitelijk doen ze nog steeds wat hij 15 jaar geleden op de werkvloer deed, maar nu doen ze het in de media.

Dat is waarom er zoveel aandacht voor Egbers is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208542311
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het gros van de schuimbekkers op Twitter heeft het artikel niet eens gelezen.
Dat houdt ze nooit tegen natuurlijk, en ik denk eerlijk gezegd zelfs dat de VK daar gevoelig voor gaat zijn.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')