abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 maart 2023 @ 18:18:33 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208455754
Zacht roereitje met wat peper en zout op toast
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 19 maart 2023 @ 18:20:29 #27
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_208455800
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Klinkt raar, maar je weet niet wat je mist gek!
Zit daar wel smaak aan dan? Is dat een soort extra fluffy omelet ofzo?
pi_208455877
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 18:20 schreef Rickocum het volgende:

[..]
Zit daar wel smaak aan dan? Is dat een soort extra fluffy omelet ofzo?
Miss beetje de structuur zoals een quiche?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 19 maart 2023 @ 18:29:40 #29
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_208455956
Geklutst en dan met cajun kruiden :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 19 maart 2023 @ 18:40:04 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208456175
Jaartjes terug toen ik nog varkensvlees at. Witbrood met een beetje mayonaise, 1 of 2 plakjes salami, dan spiegelei met gebakken spekjes daar overheen, beetje zout en peper. Echte aanrader.

Nu ik geen varkensvlees meer eet laat ik gewoon de salami/spekjes weg en doe ik spiegelei op witte boterham met mayonaise, zout, peper.

Dooier moet heel zijn. Dat is namelijk het lekkerste in combinatie met brood, mayo, spek, en worst.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_208456208
Warm, zacht gekookt :9~
pi_208456306
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Mengen met bloem en melk in een schaal, daarna in een pan met boter gieten en dan aan 2 kanten bruin bakken.
Heerluk :9~
Wij noemen dat hier een pannenkoek.
  zondag 19 maart 2023 @ 19:38:41 #33
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208457470
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 18:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Wij noemen dat hier een pannenkoek.
Je hebt gelijk, het heeft veel weg van pannenkoeken. Al zie ik dat niet als nadeel _O_
pindazakje
  zondag 19 maart 2023 @ 20:41:11 #34
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208458853
Het allerlekkerste is imho de manier waarop Marco Pierre White een ei klaar maakt
  zondag 19 maart 2023 @ 20:44:32 #35
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_208458912
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 14:02 schreef roos94 het volgende:
Ik het liefst gekookt maar duurt altijd zo lang.
Koop zo'n ding. Lijkt onzinnig. Maar maakt het echt makkelijker. En je hoeft er niet bij te blijven. Dus gewoon wat anders doen. En de eitjes zijn altijd perfect.
  Miss 200.000.000! zondag 19 maart 2023 @ 20:45:17 #36
367000 roos94
pi_208458925
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 18:40 schreef Harvest89 het volgende:
Jaartjes terug toen ik nog varkensvlees at. Witbrood met een beetje mayonaise, 1 of 2 plakjes salami, dan spiegelei met gebakken spekjes daar overheen, beetje zout en peper. Echte aanrader.

Nu ik geen varkensvlees meer eet laat ik gewoon de salami/spekjes weg en doe ik spiegelei op witte boterham met mayonaise, zout, peper.

Dooier moet heel zijn. Dat is namelijk het lekkerste in combinatie met brood, mayo, spek, en worst.
Salam broeder
pi_208459061
Verschilt per keer.
pi_208459945
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Mengen met bloem en melk in een schaal, daarna in een pan met boter gieten en dan aan 2 kanten bruin bakken.
Heerluk :9~
Heb je ze vrijdag nog gebakken?

CUL / Ga jij ze vandaag bakken?
  zondag 19 maart 2023 @ 22:05:54 #39
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208459966
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 22:03 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Heb je ze vrijdag nog gebakken?

CUL / Ga jij ze vandaag bakken?
Nee en ik had ook geen stroop meer om erop te mikken.
Nou ja die had ik wel maar was een jaar over de datum :'( :'(
En zonder iets erop vind ik het niet zo lekker -O-
pindazakje
pi_208460021
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nee en ik had ook geen stroop meer om erop te mikken.
Nou ja die had ik wel maar was een jaar over de datum :'( :'(
En zonder iets erop vind ik het niet zo lekker -O-
Meh, is 100% suiker. Dat vergaat niet.
Honing is 'maar' 80% suiker en daarvan zeggen ze ook dat dat eeuwig goed blijft.
Als er geen rare pluizen op groeien, kan je dat gerust eten.
Ik heb ook weleens een potje van ruim 2 jaar oud leeggegeten.

En jam, nutella, pastachoca, suiker...
  zondag 19 maart 2023 @ 22:11:14 #41
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_208460028
Bevruchten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 19 maart 2023 @ 22:22:01 #42
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208460124
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 22:10 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Meh, is 100% suiker. Dat vergaat niet.
Honing is 'maar' 80% suiker en daarvan zeggen ze ook dat dat eeuwig goed blijft.
Als er geen rare pluizen op groeien, kan je dat gerust eten.
Ik heb ook weleens een potje van ruim 2 jaar oud leeggegeten.

En jam, nutella, pastachoca, suiker...
Godver ik heb het al weggegooid :(
Nou ja zat nog maar voor de helft vol, dus straatwaarde minder dan een euro.
Het risico om mogelijk ziek te worden om een euro te besparen was het me niet waard.
Dat kan ik financieel nog wel trekken, morgen maar nieuwe halen (Van Gilze Schenkstroop Karamel :9~ ).
Vroeger was dat vaste prik, laatste jaar gewoon totaal geen pannenkoeken meer gevroten, wat ook verklaart dat die fles over de datum kon raken. Wat zal dat weer genieten worden die pannenkoekjes na al die tijd, een beetje zoals seks nadat je al een jaar droog stond c_/
pindazakje
  zondag 19 maart 2023 @ 22:24:26 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208460142
Omelette du fromage. :9
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208460273
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Godver ik heb het al weggegooid :(
Nou ja zat nog maar voor de helft vol, dus straatwaarde minder dan een euro.
Het risico om mogelijk ziek te worden om een euro te besparen was het me niet waard.
Als je het half niet vertrouwt, gewoon doen.
De stroop die ik had, was een beetje minder vloeibaar geworden.
Na 20 seconden in de magnetron, was het weer net water.

quote:
Dat kan ik financieel nog wel trekken, morgen maar nieuwe halen (Van Gilze Schenkstroop Karamel :9~ ).
Wij hebben al van oudsher Zeeuwse Boerin.
Toen ik dat een tijdje niet kon vinden, had ik Friesche Vlag. Ook goed te doen.

quote:
Vroeger was dat vaste prik, laatste jaar gewoon totaal geen pannenkoeken meer gevroten, wat ook verklaart dat die fles over de datum kon raken. Wat zal dat weer genieten worden die pannenkoekjes na al die tijd, een beetje zoals seks nadat je al een jaar droog stond c_/
Mja, de eerste keer na zoveel tijd, vond ik eigenlijk wat tegenvallen. Ik had me er meer van voorgesteld dan dat het was.
Ik moest er weer de smaak van te pakken krijgen, zeg maar.

[ Bericht 7% gewijzigd door marc0871 op 19-03-2023 22:53:04 ]
  zondag 19 maart 2023 @ 22:40:50 #45
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208460295
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 22:24 schreef Hyperdude het volgende:
Omelette du fromage. :9
_O_
  maandag 20 maart 2023 @ 00:37:23 #46
224960 highender
Travellin' Light
pi_208461069
Roerei met ketjap manis, sambal brandal en wat zout er doorheen geroerd. Op een baquette, wat bosui erop en vervolgens wat knoflooksaus eroverheen.
pi_208461231
3 eieren mengen met een scheutje melk, oregano, kerriepoeder en wat geraspte kaas en dan een roerei van maken en serveren op 2 verse volkoren botehammen aka mijn gebruikelijke zaterdag ontbijt.
pi_208462372
Omelet op geroosterd brood met een beetje sriracha _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_208462876
Appel raspen, beetje bakken en af laten koelen, eitje klutsen, appelrasp er door heen doen en bakken.
  maandag 20 maart 2023 @ 13:20:50 #50
296595 foodlover
live and learn
pi_208465055
Diverse manieren vind ik lekker:
- spiegelei bacon kaas
- scheutje melk, ei klutsen en aan twee zijden bakken met brood en wat ketchup on the side
- hartig wentelteefje met kaas, mayo curry
- gekookt eitje in plakjes op Melba toastje met likje mayo
- gekookt eitje met beetje sambal badjak erop bij een gerecht met rijst als bijgerecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')