In Kroatië zijn ze ook niks gewend.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Zul je net zien dat die gasten iets raars gaan doen. Las dat ze bij een nettere talkshow ofzo laatst allemaal hun onderbroek uit gingen doen.
quote:Op zondag 19 maart 2023 14:55 schreef NailQueen het volgende:
Oke. Schot voor de boeg.
1e semi final:
1. Malta (Misschien een beetje te 'mild' voor een opener maar "Do you wanna dance?" zet wel gelijk de toon. Ik zou dit een beter opener vinden dan Ierland)
2. Ierland
3. Kroatie
4. Portugal (eerste vrouw in de eerste helft. En een verademing na het geweld van Kroatie)
5. Letland
6. Servie
7. Noorwegen
Het liefst wil ik Kroatie een zo slecht mogelijke plek geven. Maar om eerlijk te zijn past deze op geen enkele plek.
8. Moldavie
9. Nederland
10. Zweden (Grote prop)
11. Azerbaijan
12. Tsjechie
13. Zwitserland (Rustpunt voor het geweld van Finland)
14. Finland
15. Israel
Finland zou ook een goede afsluiter zijn maar ik denk dat iedereen daarna nog in een soort 'adrenaline kick' zit. Met Israel kan iedereen even bijkomen
Moldavie is weer voor Nederland maar zij komen met veel geweld aanzetten. Nederland zou hierna een rustpuntje kunnen worden. Helaas zitten we voor een van de favorieten maar dat is even niet anders.
'toevallig'quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:28 schreef Funhouse het volgende:
Loreen was toevallig ook 11e in de halve finale in 2012
Producer bepaalt tquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:31 schreef RipCity het volgende:
hoe gaat die loting eigenlijk? Balletjes? Automatisch door computer?
Oh lekker danquote:
Wel zo ongeveer mijn top 3 van dit jaar aan het eindquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat Servië het haalt. Had liever Servië en Nederland omgewisseld gezien.
Tenzij we een enorme jump maken bij de bookies kun je het op je vingers natellen dat als we de finale halen en de eerste helft loten we ergens tussen plek 2-5 op het podium komenquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan straks weer overcompenseren in de finale.
Tweede halve finale was random en toch eentje goed (Oostenrijk)quote:Op zondag 19 maart 2023 15:11 schreef NailQueen het volgende:
2e semi final:
1. Belgie
2. IJsland
3. Griekenland
4. Roemenie
5. Cyprus
6. Estland
7. Denemarken
8. Armenie
Alleen Belgie zou een goede opener zijn. Ik gok dat Armenie met een grote prop komt. Die zou dan als laatste komen. De rest is om het even.
9. Litouwen
10. Polen
11. Australie (stukje kwaliteit na Blanka)
12. Georgie
13. Oostenrijk
14. San Marino
15. Albanie
16. Slovenie
De tweede halve finale is gewoon letterlijk nattevingerwerk. Het is niet te doen
Alleen Slovenie en Australie zou ik een goede afsluiter vinden.
Edit: Toch nog Georgie en Oostenrijk geswitched
De producer is een Nederlander, die doen nooit aan corruptie!quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh lekker danApart. Werkt corruptie nog meer in de hand. Zou gewoon random moeten gaan toch. Zeker bij halve finales.
Dat was sowieso geen optie toch? Omdat Servië in het 1e deel zit en Nederland in het 2e deel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat Servië het haalt. Had liever Servië en Nederland omgewisseld gezien.
Met een knaller beginnen en eindigen. Behalve denemarken in de tweede semi dan, maar daar hadden ze niks beters voor denk ik.quote:
Ojaquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:38 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat was sowieso geen optie toch? Omdat Servië in het 1e deel zit en Nederland in het 2e deel.
Nou ja, ze kijken in principe naar praktische zaken (onhandig als je meerdere acts na elkaar hebt met allerlei props op de stage en zo) en de flow van de show muzikaal gezien. Dat zijn wel dingen waarvan het te verantwoorden is om dat niet volledig aan het lot over te laten.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh lekker danApart. Werkt corruptie nog meer in de hand. Zou gewoon random moeten gaan toch. Zeker bij halve finales.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |