SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want mirthe is zo lekker eerlijkquote:Op zondag 19 maart 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het er verder niet over. Maar Kenzy zei dat ze het beiden ontkennen, dat zou betekenen dat ze allebei gezegd hebben dat er niks is voorgevallen en dat heb ik ook gemist.
Maar dat is Kenzy, Mirthe zei gisteren al in haar beklag over haar dat Kenzy wel eens loog.
Jappie heeft een bord voor zijn hoofd , ziet totaal niet wat er om hem heen gebeurde ,terwijl iedereen het weetquote:Op zondag 19 maart 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Kim in een gesprek met Jasper, iedereen heeft het erover.
Denk dat het hem geen moer interesseert.
Maar feit is wel dat hij toeslaat wanneer ze teveel heeft gedronken, en dat is hem wel kwalijk te nemen.
Anders ik welquote:Op zondag 19 maart 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
The day after is toch ook erg leuk hoor, vermaak me prima met al het geroddel.
Voor Babette is dit normale kost. Die geniet ervan. Sasha is een vreselijke vrouw, maar Babette is op een andere manier geen haar beter.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:20 schreef engine het volgende:
Nu Babbel over Sasiedereen heeft het over elkaar vanochtend.
Die heeft ook geen spiegel, waar ze even in kan kijken.quote:
Wanda stond hem gisteravond ontzettend uit te dagen achter de bar, zei al dat ze zo geil was dat ze het kussentje wilde droogneuken.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Kim in een gesprek met Jasper, iedereen heeft het erover.
Denk dat het hem geen moer interesseert.
Maar feit is wel dat hij toeslaat wanneer ze teveel heeft gedronken, en dat is hem wel kwalijk te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |