Echt wat ziet ze in deze ransaapquote:Op zondag 19 maart 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
Jasper heeft zijn wekelijkse portie water weer gehad.
[ afbeelding ]
Topshow gegarandeerdquote:Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Esther zit er weer aan te denken om manager te worden.
Ze weten alleen nog niet of het mag en wanneerquote:
"Niet perse mijn muziek, zegt ie. ( jaja die man kent alle songfestivalnummers,zeker weten)quote:Op zondag 19 maart 2023 10:57 schreef Dotteke het volgende:
Erik wil een songfestival avond organiseren
Ze is nog niet in beeld geweestquote:Op zondag 19 maart 2023 10:59 schreef engine het volgende:
Wanda weer de hoofdpersoon van de showIedereen heeft het over haar. Iedereen ook een mening natuurlijk.
Alleen wat Wanda er zelf van vindt hebben we nog niet gehoord
Waarom wil je het dan organiseren hequote:Op zondag 19 maart 2023 10:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"Niet perse mijn muziek, zegt ie. ( jaja die man kent alle songfestivalnummers,zeker weten)
quote:Op zondag 19 maart 2023 11:01 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe & Morri weer over de kamer indeling en ruzie met Kenzy.
Ze kunnen zich beter naar de loods bewegen pm te
gaan eten.
Jawel hoor, toen ze stond te douchen, lekker aan het kletsen alsof er niets gebeurd isquote:
O, die heb ik dan gemistquote:Op zondag 19 maart 2023 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen ze stond te douchen, lekker aan het kletsen alsof er niets gebeurd is
Ja daarom,zeg dan gewoon dat je fan bent, kan toch. Ook al wordt het als man zijnde geassocieerd met GAYquote:
Is dat wat Kenzi denkt of hebben ze het er over gehad?quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo verstandig als je hebt geneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |