Echt wat ziet ze in deze ransaapquote:Op zondag 19 maart 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
Jasper heeft zijn wekelijkse portie water weer gehad.
[ afbeelding ]
Topshow gegarandeerdquote:Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Esther zit er weer aan te denken om manager te worden.
Ze weten alleen nog niet of het mag en wanneerquote:
"Niet perse mijn muziek, zegt ie. ( jaja die man kent alle songfestivalnummers,zeker weten)quote:Op zondag 19 maart 2023 10:57 schreef Dotteke het volgende:
Erik wil een songfestival avond organiseren
Ze is nog niet in beeld geweestquote:Op zondag 19 maart 2023 10:59 schreef engine het volgende:
Wanda weer de hoofdpersoon van de showIedereen heeft het over haar. Iedereen ook een mening natuurlijk.
Alleen wat Wanda er zelf van vindt hebben we nog niet gehoord
Waarom wil je het dan organiseren hequote:Op zondag 19 maart 2023 10:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"Niet perse mijn muziek, zegt ie. ( jaja die man kent alle songfestivalnummers,zeker weten)
quote:Op zondag 19 maart 2023 11:01 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe & Morri weer over de kamer indeling en ruzie met Kenzy.
Ze kunnen zich beter naar de loods bewegen pm te
gaan eten.
Jawel hoor, toen ze stond te douchen, lekker aan het kletsen alsof er niets gebeurd isquote:
O, die heb ik dan gemistquote:Op zondag 19 maart 2023 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen ze stond te douchen, lekker aan het kletsen alsof er niets gebeurd is
Ja daarom,zeg dan gewoon dat je fan bent, kan toch. Ook al wordt het als man zijnde geassocieerd met GAYquote:
Is dat wat Kenzi denkt of hebben ze het er over gehad?quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo verstandig als je hebt geneukt
Eigenlijk hoeven ze niet eens wat te zeggen , het was duidelijk genoegquote:Op zondag 19 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat wat Kenzi denkt of hebben ze het er over gehad?
Je kan ook gewoon niet drinken.quote:Op zondag 19 maart 2023 11:02 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt Babs een goed idee om de volgende keer alcoholvrij bier te schenken.
Daar gaat het mij niet over. Het zijn allemaal quotes over Wanda en Jappie. Nergens een woord over wat Jappie en Wanda er zelf over te zeggen hebben.quote:Op zondag 19 maart 2023 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigenlijk hoeven ze niet eens wat te zeggen , het was duidelijk genoeg
Of je nieuwe vriendin lag te kokhalzen tijdens het P....quote:Op zondag 19 maart 2023 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo verstandig als je hebt geneukt
Je hebt toch net gezien hoe Wanda deed? en wat ze zei?quote:Op zondag 19 maart 2023 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet over. Het zijn allemaal quotes over Wanda en Jappie. Nergens een woord over wat Jappie en Wanda er zelf over te zeggen hebben.
Ik zie het haar doenquote:Op zondag 19 maart 2023 11:08 schreef Deisyy het volgende:
Het zou toch wel mooi zijn als Zoe doodleuk aan Jappie vraagt of ie lekker geneukt heeft vannacht
Ze had het er net over in de keuken met Wendy en Babs, maar zei dat ze het toch maar niet deed, Wendy vond ook dat het niet kon.quote:
Nee heb ik niet gezien want ik was even broodjes halenquote:Op zondag 19 maart 2023 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt toch net gezien hoe Wanda deed? en wat ze zei?
Koetjes kalfjes , doen alsof er niets aan de hand is
Ah jammerquote:Op zondag 19 maart 2023 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had het er net over in de keuken met Wendy en Babs, maar zei dat ze het toch maar niet deed, Wendy vond ook dat het niet kon.
Chatarquote:Op zondag 19 maart 2023 11:08 schreef Was-beer het volgende:
Wat is dat voor gebakken worst wat daar ligt?
Had je een heel theater verwacht dan?quote:Op zondag 19 maart 2023 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Wanda walst door de loods alsof het een gewone zondagmorgen is
quote:Op zondag 19 maart 2023 11:13 schreef danaqui het volgende:
Mirthe en Mori kijken naar het bed van Jappi en lachen want er ligt nog ondergoed en sokken en schoenen van Wanda op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |