quote:Op zondag 19 maart 2023 08:14 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Haha, dikke vingers en een hoestbui
Boek is dikke prima
Ja, daar heeft deze schrijver een liefde voor. Vond American Psycho erg goedquote:Op zondag 19 maart 2023 11:50 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Drugs, zuipen, sex, in alle soorten......
Dit speelt zich af voor de andere boeken, spannend.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, daar heeft deze schrijver een liefde voor. Vond American Psycho erg goed
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:16 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen uitgelezen, ik vond het voor een boekenweekgeschenk heel geslaagd.
(oh en ik heb 'Lessen' van Ian McEwan dus uit: dat was heel mooi!)
Leest lekker weg, leuk om te lezen. Af en toe wat dingen opzoeken, maar daar houd ik van, verdieping is heerlijk vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:12 schreef Sumppi het volgende:
[..]
In de boekenweek heb ik er mee in m'n handen gestaan, maar uiteindelijk heb ik toch andere boeken gekozen. Het is een dikke pil! Ik was bang dat ik het misschien te droog zou vinden, maar als ik de reacties zo lees is dat helemaal niet zo?
Kneitergoed boek, hartverscheurend verhaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:16 schreef Kanaroe het volgende:
N.a.v. dit topic lees ik nu: 'Leerschool' van Tara Westover.
Intrigerende autobiografie over een Noord-Amerikaans meisje/jonge vrouw die opgroeit in een geïsoleerd Mormonengezin met een bipolaire vader. Heftig verhaal tot nu toe.
Wat vond je ervan? Ik vind Lucas Hirsch eigenlijk niet zo'n fijne schrijver om te lezen. Heb me een beetje door het boek geworsteld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |