Hij liep net ook al achteruit (terwijl dat niet de bedoeling was)quote:
zo vermoeiendquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:26 schreef KinKiJan het volgende:
Nog steeds Kenzy en Mirthe in het ei.
Kenzy: "Ik vind wel dat Wanda voorrang heeft want die heeft 7 maanden op dezelfde plek geslapen"
Mirthe: "Ik heb ook zeven maanden op dezelfde plek geslapen"
Switch maar weer
Daar geloof ik in het geval van Kenzy weinig van.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is manager geweest, da's meestal goed voor 2 maanden tabak
Die heeft ook flink staan tanken , als dat geen ruzie wordtquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
Sasha liep net alweer mokkend en zwaar bezopen snauwend naar Bern de wc uit..Ogh wat vind ik dat wijf irritant
Heeft zij toch echt geen ruk mee te makenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ze denken dat ze shag van Marciano krijgt
La Babs: "Als ik daar achter kom!"
GJ gezeikquote:
Babette en Isaacquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik mij op dit moment meer stoor aan Babette, dan aan Jeff. Wat een vreselijke vrouw is dat.
In het begin noemde ze Wanda daar queenie, maar die titel zou nu beter bij Babs passenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft zij toch echt geen ruk mee te maken
Absoluut, en nog wel een tandje erger.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het begin noemde ze Wanda daar queenie, maar die titel zou nu beter bij Babs passen
Neequote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:33 schreef spapaars het volgende:
Weer allemaal close-up beelden.
Ligt Wanda al op haar rug?
vrouw = mens, want het zou me niets verbazen als het een piemel heeftquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik mij op dit moment meer stoor aan Babette, dan aan Jeff. Wat een vreselijke vrouw is dat.
Nee, die laat zich nu rijden door Jappie achter de barquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:33 schreef spapaars het volgende:
Weer allemaal close-up beelden.
Ligt Wanda al op haar rug?
Ik hoop het met heel mijn hartquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heeft ook flink staan tanken , als dat geen ruzie wordt
Ik vind Wanda altijd zo'n houthakkerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:34 schreef Deisyy het volgende:
Wanda staat een beetje geil te dansen met Rupie achter de bar, zegt dat het niet leuk is dat Jappie dit ziet.
Ik dacht meer aan een bouwvakkerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vind Wanda altijd zo'n houthakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |