Over 10 minutenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een gezeik allemaal en het feest is nog niet eens afgelopen.
Het veranderd ook te vaak.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft er iemand een lijstje bijgehouden wie ruzie hebben of boos zijn op elkaar, kan het niet meer bijhouden
En wij zeiken gezellig meequote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een gezeik allemaal en het feest is nog niet eens afgelopen.
Wanda en Jappiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft er iemand een lijstje bijgehouden wie ruzie hebben of boos zijn op elkaar, kan het niet meer bijhouden
you read my mindquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe staat met een wattenstaafje in haar oor te peuren "Ow je ik krijg oorontsteking".
Moet je vooral met zo'n staafje erin peuren.
Waar hebben Wanda en Jappie dan ruzie over?quote:
iets met wanda die boos is op rupiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Waar hebben Wanda en Jappie dan ruzie over?
Er kon iets niet gecanceld worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 1 rupie die iets uit legt aan Jasper.
bacardi en shotsquote:
Iets over geld, terwijl hij drank op heeft. Top ideequote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat ook weer over dat snoep, ik denk dat ik wel kan raden wie hem op onderzoek uit gestuurd heeft..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat Jappie nu verhaal halen bij Ruppie over het snoep?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met wanda die boos is op rupie
en jappie die wel rupie helpt met de bar ofzo??
Ja kan. Ik heb ze geen ruzie zien maken ergens over dus vind het erg vaag.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met wanda die boos is op rupie
en jappie die wel rupie helpt met de bar ofzo??
Wandaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaat ook weer over dat snoep, ik denk dat ik wel kan raden wie hem op onderzoek uit gestuurd heeft..
Dat doet hij voor Wanda natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaat Jappie nu verhaal halen bij Ruppie over het snoep?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaat Jappie nu verhaal halen bij Ruppie over het snoep?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:28 schreef engine het volgende:
In ieder geval Bern weer in zijn natuurlijke habitat
Met alcohol opquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
lekker alle ruzies en onduidelijkheden uitpraten en tijdens een feest. maakt het er niet leuker op
wel dronkenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:29 schreef puzziepie het volgende:
Jappie is zeker NIET boos
[ afbeelding ]
Mijn hemel Bern is meer gay dan Rupiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |