Klinkt opzich als een goed excuus, zeker in de latere rondes, maar zou meer conditie zijn terwijl het er toch flink op leek dat Kamaru hem vanaf het begin skills wise de baas was. Hij mag het vandaag bewijzen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoor net dat hij last had van de hoogte in Salt Lake (4300ft/1300m).
wij kunnen ook gewoon jurylid zijn, want die mensen zijn amateurs.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
lol, eentje had hem 30-27 Morales en de anderen geven Duncan de win
Ach ja, het blijft zo subjectief hoeveel waarde/damage je aan een bepaalde kick of stoot geeft. Vind die stats met 'significant strikes' die de UFC dan in beeld laat zien ook meestal wat onzinnig en misleidend.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wij kunnen ook gewoon jurylid zijn, want die mensen zijn amateurs.
Vond hem er maar vreemd uit zien laatst zonder baard, niet gewendquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:32 schreef THEFXR het volgende:
Conor nog niet eens in de USADA pool, dus retired, maar wel Whiskey reclame van hem
UFC kan een uitzondering maken voor die 6 maanden regel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:32 schreef THEFXR het volgende:
Conor nog niet eens in de USADA pool, dus retired, maar wel Whiskey reclame van hem
Hij had altijd een kraterkop door de hevige acne, dus altijd een baard, schijnbaar heeft hij het laten fixen door een plastic chirurg.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vond hem er maar vreemd uit zien laatst zonder baard, niet gewend
nee, doen ze niet, na die zeik met Lesnar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC kan een uitzondering maken voor die 6 maanden regel.
[ twitter ]
helft van de prelims ongeveerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:01 schreef Nober het volgende:
Hoe laat was Edwards al binnen? Heb niet op de tijd gelet, sowieso te vroeg?
[ afbeelding ]
Beeld hoeft niet live te zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:01 schreef Nober het volgende:
Hoe laat was Edwards al binnen? Heb niet op de tijd gelet, sowieso te vroeg?
[ afbeelding ]
Oh serieus, ha, zie het nu je het zegt. Kennelijk een enkele keer als het in Europa is en ter promotie?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds wanneer zend Eurosport UFC op de open kanaal uit. Dacht dat dit alleen met Discovery+ te kijken was. Of maken ze hierin een uitzondering?
Ja je moet Marloes wel voor lief nemenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Klopt maar ik kan niet naar het Nederlands commentaar luisteren.
Ik denk een uitzondering.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds wanneer zend Eurosport UFC op het open kanaal uit. Dacht dat dit alleen met Discovery+ te kijken was. Of maken ze hierin een uitzondering?
Nee, dat laat ik aan jou. Hier staat Cormier aan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja je moet Marloes wel voor lief nemen
Volgens mij heeft iedereen altijd de neiging om Barbarena te zeggen, ik ook. Maar het is Barberenaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:23 schreef SOG het volgende:
Barbarena wilde een zwarte wand een hand geven
Herb dean is de UFC scheidsrechter, Conor mocht iets van twintig fouten maken tegen Khabib en geen enkele punt aftrek. zijn veel voorbeelden van Herb dean.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:06 schreef 3rr0r het volgende:
Free glove grab, free groin shots, fence grab -1
Ligt niet zo zeer aan Herb, maar ze nemen gewoon niet zo snel een punt. Netjes eigenlijk dat deze erge fence grab wel direct werd bestraft.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Herb dean is de UFC scheidsrechter, Conor mocht iets van twintig fouten maken tegen Khabib en geen enkele punt aftrek. zijn veel voorbeelden van Herb dean.
https://www.current-affairs.org/herb-dean-wife-victoria-dean/
je bedoelt de enigste punt ooit weggenomen in een champ fight?quote:Op zondag 19 maart 2023 01:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ligt niet zo zeer aan Herb, maar ze nemen gewoon niet zo snel een punt. Netjes eigenlijk dat deze erge fence grab wel direct werd bestraft.
Ja ik zeg meer dat het in het algemeen zo is, niet alleen Herb. Vaak is het alsof je 2 gratis ballentrappen krijgt, 2 gratis eyepokes, gratis fence grab. Punt eraf is best van invloed dus is men terughoudend maar niks doen is ook nogal oneerlijk. Met non championship potjes des te meer vanwege maar 3 rondes.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt de enigste punt ooit weggenomen in een champ fight?
geloof mij nu, de UFC is meer corrupt dan iedereen denkt.
Woodley vs Maia, Woodley grijpt het hek vast, herb geeft een waarschuwing, tweede keer een sterke waarschuwing, derde keer is herb blind.
Hij zegt niet wat?quote:
Ze waren het alleen eens over ronde 1 en 5 dus. Wel begrijpelijk want was heel close allemaal, over het gehele gevecht Leon wel terechte winnaar wmb.quote:
Ze zeggen weleens dat als je de nieuwe champ wil worden je duidelijk moet winnen dus als het erg close is gaat voordeel van de twijfel naar de champ.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze waren het alleen eens over ronde 1 en 5 dus. Wel begrijpelijk want was heel close allemaal, over het gehele gevecht Leon wel terechte winnaar wmb.
Wat volgens mij officieel niet meegenomen wordt in de judging, maar naar mijn idee wel veel impact had op hoe je de krachtsverhoudingen ervaarde, was de vele take down defenses van Edwards. Plus het snelle opstaan na neergehaald te worden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat als je de nieuwe champ wil worden je duidelijk moet winnen dus als het erg close is gaat voordeel van de twijfel naar de champ.
Ja dat verbaasde mij ook wel, dat Usman hem met het worstelen niet een keer de baas kon zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat volgens mij officieel niet meegenomen wordt in de judging, maar naar mijn idee wel veel impact had op hoe je de krachtsverhoudingen ervaarde, was de vele take down defenses van Edwards. Plus het snelle opstaan na neergehaald te worden.
Maar goed, Edwards had ook gewoon veel meer significant strikes. Opvallend genoeg meer op het lichaam en benen dan op het hoofd van Usman.
Volgens mij is ze na dit gevecht van de UFC af en gaat ze boksen met Katie Taylor in een Iers stadion.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
Holly Holm weet ook van geen ophouden, in de 40 toch?
Ik zag helemaal geen contact eigenlijk. Echt een rare rondequote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zo, spinning back kick raak op het hoofd bij die wegrennende
Ik hou dat niet bijquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat een nieuwe of is ze wat aangekomen?
Tis een lastige baan.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:48 schreef superniger het volgende:
En dat allemaal voor 100 dollar en een hamburger.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 29 maart 2023 00:09 schreef THEFXR het volgende:
Jon Jones weer een shitload aan tweets verwijderd, wat was het dit keer? coke, bier of USADA?
Stipe meer credit uiteraard.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:43 schreef Nober het volgende:
Geen title shot voor Pavlovich nadat ie backup was...
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Extra kijkers in een weekend zonder UFC. Wel beetje laat voor de Europeanen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:31 schreef Nober het volgende:
Main Card (Showtime, 10 p.m. ET - 4:00 NL)
Marcelo Golm (257.6) vs. Daniel James (265.4)
Cat Zingano (145.2) vs. Leah McCourt (145.4)
John Salter (185.8) vs. Aaron Jeffery (185.2)
Archie Colgan (155.4) vs. Justin Montalvo (154.4)
Sullivan Cauley (205.8) vs. Luke Trainer (205.2)
Preliminary Card (MMA Fighting, 7 p.m. ET - 1:00 NL)
Christian Edwards (237.8) vs. Rakim Cleveland (240.4)
Lance Gibson Jr. (156) vs. Vladimir Tokov (155.2)
Lucas Brennan (145.4) vs. Josh San Diego (146)
Joey Davis (169.2) vs. Jeff Creighton (169.8)
Pam Sorenson (145.2) vs. Sara Collins (145.8)
Adam Piccolotti (156) vs. Mandel Nallo (154.8)
Maria Henderson (115.4) vs. Mackenzie Stiller (115.4)
Bryce Meredith (135.6) vs. Brandon Carrillo (135.4)
Randi Field (120) vs. Ashley Cummins (119.2) — 120-pound catchweight bout
Mike Hamel (155.6) vs. Nick Browne (155.6)
Officials announced Thursday that a main card welterweight bout between Rustam Khabilov and Jaleel Willis has been cancelled. Archie Colgan vs. Justin Montalvo was promoted from the preliminaries to the main card.
[ twitter ]
23:00 is de press conferencequote:Op donderdag 6 april 2023 16:06 schreef Nober het volgende:
Donderdag
22:00
Vrijdag
13:50
20:00
UFC 30th Anniversary Q&A
Who: Georges St. Pierre | Chris Weidman | Lyoto Machida | Vítor Belfort
Nog geen video
21:00
https://www.ufc.com/news/(...)ereira-vs-adesanya-2
hij is gewoon te dikquote:Op maandag 3 april 2023 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
Gastelum was zo'n gevaarlijke gozer, nu niet eens main card maar prelims... OK, nog wel de prelims headlinen, op ESPN
Ja z'n vuisten compenseerden dat, maar zie dat nu ik zijn record check hij tegen alle echte toppers eigenlijk verloren heeft.quote:
Dan ben je de vorige partij vergeten denk ik, Izzy was dik aan het winnen. Toen Pereira dizzy was door de klappen pakte Izzy z'n takedown en domineerde hem. Pereira won (slechts) doordat hij 1 klap goed raakte in de 5e ronde en daardoor Izzy eigenlijk haaienvoer werd, een barrage aan nog meer klappen en toen was het gedaan. Domme taktiek op het einde deed Izzy eigenlijk de das om. Conditioneel Izzy ook de sterkere, meer elusive.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Verbaast me dat Izzy favoriet is. Hij zal wellicht proberen te worstelen maar dat lijkt me makkelijker gezegd dan gaan als je daar niet heel ervaren in bent en je tegenstander veel zwaarder/sterker is.
Nou ik vond Izzy iets sterker de eerste vier rondes, maar zodra de rem eraf ging bij Pereira was het einde verhaal.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan ben je de vorige partij vergeten denk ik, Izzy was dik aan het winnen. Toen Pereira dizzy was door de klappen pakte Izzy z'n takedown en domineerde hem. Pereira won (slechts) doordat hij 1 klap goed raakte in de 5e ronde en daardoor Izzy eigenlijk haaienvoer werd, een barrage aan nog meer klappen en toen was het gedaan. Domme taktiek op het einde deed Izzy eigenlijk de das om. Conditioneel Izzy ook de sterkere, meer elusive.
Moet over de gevechten gaan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Press conferences zonder Conor, Colby of Strickland zijn ook maar suf tegenwoordig, iedereen alleen maar met hun 'you'll see saturday night'.
'Iets' sterker zou ik niet zeggen, Izzy had hem bijna KO als de bel niet een paar seconden later was geweest en Pereira liep wankelend als een dronkaard naar z'n stoeltje. Pereira is uiteraard wel sterker qua kracht en hardere trappen, conditioneel en beweeglijkheid is dan weer Izzy.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou ik vond Izzy iets sterker de eerste vier rondes, maar zodra de rem eraf ging bij Pereira was het einde verhaal.
En sommigen tellen die kickboksgevechten niet mee, maar voor mij tellen die wel, en dan is het gewoon 3-0, met steeds weer een andere redenen dat het net niet lukte voor Izzy.
Ah well, we gaan het zien
Ik snap wel dat het niet over een samenwerking of wat het ook is met die fake entertainment wrestling moet gaan, heeft Dana gelijk in. Maar men is rustiger en respectvoller geworden naar elkaar, nauwelijks die trashtalk die hoewel cringe wel voor vermaak zorgt, vind ik althans. Niet iedereen is zo gevat echter of hun kop staat er niet naar met weight cut enzo en zien het als noodzakelijk kwaad. Ook wel begrijpelijk. Verder helpt het niet als er onnozele vragen worden gesteld.quote:
De coach van Garcia?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:24 schreef Nober het volgende:
Wie is die vent in die rode UFC jack eigenlijk?
[ afbeelding ]
Ja geen idee, heb nu even gekeken en ze staan er de hele tijd dus hoorde niet bij een vechter. Vrienden van Dana misschien, die met DG stond met z'n telefoon foto's/filmpje te maken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien een van de eigenaren? Ken er wel meer niet maar zie ze wel vaker op het podium bij de weigh-ins.
Zoals die man links met bril en de DG blouse gast.
[ afbeelding ]
Dat is Chuck Zito acteur oa OZ en Sons of Anarchy en oud bokser. De legende gaat dat hij midden jaren 90 Jean Claude van Damme in een club in elkaar heeft geslagen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:24 schreef Nober het volgende:
Wie is die vent in die rode UFC jack eigenlijk?
[ afbeelding ]
Dat is Hunter Cambell sinds een jaar of wat de nr. 2 van de UFC achter Danaquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien een van de eigenaren? Ken er wel meer niet maar zie ze wel vaker op het podium bij de weigh-ins.
Zoals die man links met bril en de DG blouse gast.
[ afbeelding ]
dat is dus een aandeelhouder van Endeavorquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:40 schreef Lemoir het volgende:
[..]
Dat is Chuck Zito acteur oa OZ en Sons of Anarchy en oud bokser. De legende gaat dat hij midden jaren 90 Jean Claude van Damme in een club in elkaar heeft geslagen.
Paashaas, Miami.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:21 schreef Nober het volgende:
Paars, rood, geel... wie verzint die kleuren.
Gifje?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die vrouw die de braids bij Masvidal heeft gedaan is wel badass met haar kunsten
[ afbeelding ]
Masvidal en Holland worden naar de grond gewerkt inderdaad, maar de vraag of ze een rake klap kunnen uitdelen om toch te winnen. Ik denk toch Izzy deze keer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:34 schreef Nober het volgende:
Alex Pereira vs. Israel Adesanya
Gilbert Burns vs. Jorge Masvidal
Rob Font vs. Adrian Yanez
Kevin Holland vs. Santiago Ponzinibbio
Raul Rosas Jr. vs. Christian Rodriguez
quote:Op zondag 9 april 2023 06:53 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben je aan de winnende hand en dan toch weggeven. Begrijp dat nooit.
Respectloze hufter?quote:Op zondag 9 april 2023 10:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geweldige vechter. Respectloze hufter.
Onsportief kneuzen gedrag.quote:Op zondag 9 april 2023 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Respectloze hufter?
Stel je niet aan joh, what goes around comes around.
Ja het is verschrikkelijk, ze slaan en trappen elkaar zo hard ze kunnen. Doen er alles aan om te winnen.quote:Op zondag 9 april 2023 12:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. En dat die daarna de spot drijft met het feit dat zijn tegenstander in dromenland is.
Iemand KO slaan/trappen, hoort bij de sport. iemand bespotten daarna acht ik onsportief.quote:Op zondag 9 april 2023 12:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkelijk, ze slaan en trappen elkaar zo hard ze kunnen. Doen er alles aan om te winnen.
En Pereira zou zoiets NOOIT doen boehoehoe
https://boldsportsng.com/(...)v-clash-in-new-york/
Heb je de link en de tweet van Pereira überhaupt bekeken? Adesanya doet toch gewoon hetzelfde?quote:Op zondag 9 april 2023 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iemand KO slaan/trappen, hoort bij de sport. iemand bespotten daarna acht ik onsportief.
Wie het ook doet.
Je bent nogal fan, heb ik het idee. Ik vind het gewoon onsportief. Mag ik?quote:Op zondag 9 april 2023 12:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de link en de tweet van Pereira überhaupt bekeken? Adesanya doet toch gewoon hetzelfde?
Wat ik al zei, what goes around comes around. Stukje psychologische oorlogsvoering hoort daar gewoon bij.
Heeft niks met “respectloze hufter” te maken maar met koekje van eigen deeg.
Ik ben fan van de sport, en alles wat het met zich mee brengt. Take it or leave it, maar ga ajb niet lopen mekkeren over onsportief of respectloos gedrag terwijl de tegenstander zich daar ook aan schuldig maakt.quote:Op zondag 9 april 2023 12:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent nogal fan, heb ik het idee. Ik vind het gewoon onsportief. Mag ik?
Zoveel emotie, dat je de extra m bent vergeten bij 'vannacht'.quote:Op zondag 9 april 2023 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben fan van de sport, en alles wat het met zich mee brengt. Take it or leave it, maar ga ajb niet lopen mekkeren over onsportief of respectloos gedrag terwijl de tegenstander zich daar ook aan schuldig maakt.
Dat is meten met 2 maten, maarre sorry als je idooltje Pereira z’n stukje karma kreeg. Ik hoop dat je vanacht geen enge dromen hebt en toch goed kunt slapen.
Emotie?quote:Op zondag 9 april 2023 12:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoveel emotie, dat je de extra m bent vergeten bij 'vannacht'.
Houd je je toetsenbord wel heel?
Doe nou eens even kalm man. Ik vind het gewoon onsportief gedrag. Wie het ook doet.quote:Op zondag 9 april 2023 12:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Emotie?
Omdat ik een m vergeet?sinds wanneer zit er een m in vannacht?
Beter doe je geen aannames meer, je bent er niet zo goed in.
Ook het feit dat ik fan zou zijn van Adesanya.
Kijk je voor het eerst MMA?
Ik confronteer jou met je selectieve beschuldigingen.quote:Op zondag 9 april 2023 12:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe nou eens even kalm man. Ik vind het gewoon onsportief gedrag. Wie het ook doet.
Dat was het enige. En jij springt er als een idioot bovenop.
ik: vind het onsportief gedrag, wie het ook doet.quote:Op zondag 9 april 2023 12:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik confronteer jou met je selectieve beschuldigingen.
Ik spring nergens bovenop maar lach me suf om jouw hypocriete gedrag.
![]()
Waarom reageer je of oordeel je dan niet op die tweet van Pereira? Dat is toch selectief gedrag van jouw kant?quote:Op zondag 9 april 2023 12:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ik: vind het onsportief gedrag, wie het ook doet.
jij: selectieve beschuldigen.
Jij stond niet vooraan toen de IQ punten werden uitgedeeld, is het wel?
Dat gedrag hoort bij de sport, trash talken vooraf en daar lig je dan in lalalaland met je grote bek, dan moet er even karma gegeven worden.quote:Op zondag 9 april 2023 12:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ik: vind het onsportief gedrag, wie het ook doet.
jij: selectieve beschuldigen.
Jij stond niet vooraan toen de IQ punten werden uitgedeeld, is het wel?
lol, dat is het zoontje van Alex? Lachen dat Izzy hem even terugpakt met dat geintje, kan hij heus wel tegen op de leeftijd die hij nu is.quote:
Gastelum zag er goed uit, geen pens zoals vroeger.quote:Op zondag 9 april 2023 12:54 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
FOTN
Curtis vs. Gastelum
POTN
Adesanya, Font
Nahquote:Op zondag 9 april 2023 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat gedrag hoort bij de sport, trash talken vooraf en daar lig je dan in lalalaland met je grote bek, dan moet er even karma gegeven worden.
Hij zei echt letterlijk alleen het volgende, "Geweldige vechter. Respectloze hufter."quote:
Francis heeft zichzelf gefucked, niemand wil hem hebben.quote:
Er zullen heus wel een paar bokspromoties iets met hem willen doen, Deontay Wilder misschien?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Francis heeft zichzelf gefucked, niemand wil hem hebben.
Maar Adesanya woont in Australië?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dricus vs Izzy mag wel in Afrika dan, Zuid-Afrika vs Nigeria.
rumble in the junglequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dricus vs Izzy mag wel in Afrika dan, Zuid-Afrika vs Nigeria.
Nieuw Zeeland. Maar origine Nigeria en ze pronkten toen met Ngannou, Adesanya, Usman allemaal Afrika champs en dat er een event moest komen op hun continent.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zullen heus wel een paar bokspromoties iets met hem willen doen, Deontay Wilder misschien?
[..]
Maar Adesanya woont in Australië?
ja, moeten ze niet te lang wachten, weet ook niet of Francis hersteld is. Alleen verdient hij echt niet zoveel als ze hem in de UFC boden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zullen heus wel een paar bokspromoties iets met hem willen doen, Deontay Wilder misschien?
Die grapjas zet de US Eastern, Pacific en UK tijden erbij maar CET ho maar. En die is Nederlander.quote:
mep hem in elkaarquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die grapjas zet de US Eastern, Pacific en UK tijden erbij maar CET ho maar. En die is Nederlander.
Lekkere billetjesquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:53 schreef THEFXR het volgende:
Robertson is wel nice.
Hopen dat Barb nog een keer die spinning backkick doet
.
[ afbeelding ]
Gewichtklasse lager is ze nu.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:53 schreef THEFXR het volgende:
Robertson is wel nice.
Hopen dat Barb nog een keer die spinning backkick doet
.
[ afbeelding ]
wel de bonus van Dana gekregenquote:Op zondag 16 april 2023 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Herman en Cummings handschoentjes neergegooid.
Fight of the Night: Bill Algeo vs. T.J. Brownquote:
denk dat Dana het onder de tafel heeft gedaanquote:Op maandag 17 april 2023 16:06 schreef Nober het volgende:
Cormier die de interview bleef afkappen. Bloedirritant.
[..]
Fight of the Night: Bill Algeo vs. T.J. Brown
Performance of the Night: Edson Barboza, Brandon Royval, and Gillian Robertson
https://en.m.wikipedia.org/wiki/UFC_on_ESPN:_Holloway_vs._Allen
[ twitter ]
quote:UFC PPVs will soon be captured live in Cosm’s Shared Reality experience as part of a new multiyear partnership. This is the second such sports deal for Cosm, which announced a similar arrangement with the NBA in February to begin broadcasting select games in immersive 8K across the entertainment company’s under-construction viewing domes.
“This is the closest thing that I've ever seen, from a technological execution, that allows you to get as close to the feeling of attending a live event as you possibly could without being there,” said UFC Chief Content Officer and Exec Producer Craig Borsari said. “It's all-consuming is the way I would really summarize it. You can't help but be in awe when you're in the facility, looking at our sport the way it's displayed in the dome.”
The premise of Cosm is to produce rich video and spatial audio across a quarter-sphere dome in a way that immerses the viewer without the need of a headset or other device. It plans to offer the hospitality or a club or suite experience from a sporting event for attendees to view live events. The UFC rights deal will encompass the main fight card for the roughly monthly PPV events. The fact that fans of combat sports already are used to paying a premium to watch the biggest bouts on TV or at bars lends itself to attracting them to a Cosm theater.
https://www.sportsbusines(...)lity-experience.aspx
https://www.ufc.com/news/(...)w-experiental-venues
Ziet er voor nu uit alsof je er oogaids van krijgt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:42 schreef Nober het volgende:
UFC teams with Cosm for shared reality experience
[..]
[ twitter ]
En arme Max mag er nooitquote:Op woensdag 19 april 2023 12:21 schreef 3rr0r het volgende:
Twee achter elkaar in HawaiiBellator heeft er zin in. Hierna 12 mei Moose.
Ben benieuwd hoe lang hij doorgaat. Zo'n jongen is toch wel financieel onafhankelijk mag ik hopen? En heeft weinig meer om voor te vechten, plus veel geruchten over hersenschadequote:Op woensdag 19 april 2023 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien z'n afscheidspartij ooit. Of hij moet switchen naar Bellator.
Main Card (Showtime, 11 p.m. ET - 5:00 NL)quote:Borg’s scheduled flyweight matchup with former Bellator bantamweight champion Kyoji Horiguchi has been scratched.
A Bellator official tells MMA Fighting that the scratch was due to weight management issues on Borg’s side. The one-time UFC title challenger has had problems making the flyweight limit in the past, and his most recent four bouts had taken place at bantamweight. Borg signed with the promotion after winning three straight decisions competing for Eagle FC and UAE Warriors.
https://www.mmafighting.c(...)-bellator-295-lineup
Oops, wrong motherfucker to mess with.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:12 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Main Card (ESPN+ at 7 p.m. ET - 1:00 NL)
(260.5) Sergei Pavlovich vs. Curtis Blaydes (262.5)
(185) Brad Tavares vs. Bruno Silva (186)
(156) Bobby Green vs. Jared Gordon (155.5)
(126) Iasmin Lucindo vs. Brogan Walker (126)
(171) Jeremiah Wells vs. Matthew Semelsberger (171)
Preliminary Card (ESPN+ at 4:30 p.m. ET - 22:30 NL)
(155.5) Ricky Glenn vs. Christos Giagos (155.5)
(136) Rani Yahya vs. Montel Jackson (136)
(144.5) Karol Rosa vs. Norma Dumont (145)
(239.5) Mohammed Usman vs. Junior Tafa (252)
(146) Francis Marshall vs. William Gomis (146)
*(130) Priscila Cachoeira vs. Karine Silva (126) — CANCELLED
(136) Brady Hiestand vs. Batgerel Danaa (136)
*Cachoeira missed the flyweight limit by four pounds. Her bout with Karine Silva has been cancelled.
[ afbeelding ]
Ray Borg retires after weight cut issues
[..]
Main Card (Showtime, 11 p.m. ET - 5:00 NL)
(134.2) Raufeon Stots vs. Patchy Mix (135)
(126) Ilima-Lei Macfarlane vs. Kana Watanabe (125.6)
(145.6) Aaron Pico vs. James Gonzalez (145.8)
(162.4) Yancy Medeiros vs. Charlie Leary (164.2) — 165-pound catchweight bout
Preliminary Card (MMA Fighting, 7:55 p.m. ET - 1:55 NL)
(144.4) Mads Burnell vs. Justin Gonzales (145.6)
(145.4) Kai Kamaka III vs. Adli Edwards (145.6)
(124.4) Sumiko Inaba vs. Veta Arteaga (125.8)
(155.4) Bobby King vs. Aalon Cruz (156)
(259.2) Davion Franklin vs. Kasim Aras (251.8)
(125.4) Ilara Joanne vs. Bruna Ellen (125.6)
(170.8) Alexey Shurkevich vs. Masayuki Kikuiri (169)
Volgens mij vertelde Nate ooit dat iemand hem vroeg hem te choken maar weigerde hij ivm een mogelijke rechtszaak.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oops, wrong motherfucker to mess with.
Tegenstanders van Overeem in de main event.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Tegenstander waar onze UFC’er Jarno Errens in december van verloor mag straks om 23:00
Tegen die Rus won hij toch??quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegenstanders van Overeem in de main event.
echt domquote:Op zondag 23 april 2023 03:25 schreef 3rr0r het volgende:
Blaydes had zeker in gedachten dat hij ging worstelen in een volgende ronde als Pav wat moe is, maar nu alleen meegegaan in Pav z'n spel...
In het voorfilmpje zie je hem nog zeggen van 'people underestimate my standup game' dus misschien bewijsdrang. Hij probeerde wel een takedown maar lukte niet, vervolgens stopte hij er (voorlopig) maar mee.quote:
ik denk niet dat Jones tegen deze Rus wil.quote:Op zondag 23 april 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In het voorfilmpje zie je hem nog zeggen van 'people underestimate my standup game' dus misschien bewijsdrang. Hij probeerde wel een takedown maar lukte niet, vervolgens stopte hij er (voorlopig) maar mee.
Sowieso mag hij gaan wachten want Stipe is degene die tegen Jones mag. Rus denkt dat omdat hij backup stond laatst dat hij als volgende mag.quote:Op zondag 23 april 2023 20:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk niet dat Jones tegen deze Rus wil.
https://bleacherreport.co(...)more-likely-for-fallquote:Op zondag 23 april 2023 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sowieso mag hij gaan wachten want Stipe is degene die tegen Jones mag. Rus denkt dat omdat hij backup stond laatst dat hij als volgende mag.
Dat zegt niks over dat Stipe opeens wordt overgeslagen, slechts dat Jones vs Stipe wat later plaats gaat vinden dan eerder gemeld. Mag die Rus lang gaan wachten.quote:Op zondag 23 april 2023 23:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://bleacherreport.co(...)more-likely-for-fall
nog niks getekend en waarom moet Jones perse tegen 40-jarige roestige Stipe?quote:Op maandag 24 april 2023 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zegt niks over dat Stipe opeens wordt overgeslagen, slechts dat Jones vs Stipe wat later plaats gaat vinden dan eerder gemeld. Mag die Rus lang gaan wachten.
Tsja, omdat hij als 2e staat in de rankings en op basis van zijn behaalde naam in de UFC. Net als dat Cejudo opeens mag gaan tegen Sterling of Jones zelf in de HW divisie kwam.quote:Op maandag 24 april 2023 12:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog niks getekend en waarom moet Jones perse tegen 40-jarige roestige Stipe?
Perry is toch veel te kleinquote:Op zaterdag 29 april 2023 08:31 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Main Card (FITE TV at 9 p.m. ET - 3:00 NL)
(185.4) Luke Rockhold vs. Mike Perry (184.2)
(166) Chad Mendes vs. Eddie Alvarez (165)
(124.3) Christine Ferea vs. Bec Rawlings (124.4)
(272) Josh Copeland vs. Ben Rothwell (287)
(204.8) Chris Camozzi vs. Daniel Spohn (203.2)
(165.8) Brandon Girtz vs. Christian Torres (164.7)
(153.7) Mike Alvarado vs. James Brown (154.1)
(139.4) Gabrielle Roman vs. Khortni Kamyron (141)
Preliminary Card (YouTube at 8 p.m. ET - 2:00 NL)
(175.8) Marcus Edwards vs. Jay Jackson (175.6)
(183.2) Matthew Maestas vs. Dillon Winemiller (188.2)
(154.7) Jack Willoughby vs. Mitch Seybold (154.8)
Ok, nou van Page heb ik nooit een hoge pet op gehad, die kreeg slechts cans voorgeschoteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De co main viel weg waarna ESPN mogelijk begon te klagen.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
Moest Burns invallen voor iemand die uitviel? Die heeft net 3 weken geleden gevochten, komend weekend dus 1 maand geleden slechts.
Oliveira vs. Dariush is verplaatst naar UFC 289.quote:After May’s UFC 288 card lost its co-main event between Charles Oliveira and Beneil Dariush, the promotion has pulled off a needed addition to the lineup with Gilbert Burns vs. Belal Muhammad.
https://mmajunkie.usatoda(...)booked-co-main-event
Ah ok ja herinner het me nu, wist niet dat het dit event was. Prima vervanging.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
De co main viel weg waarna ESPN mogelijk begon te klagen.
[..]
Oliveira vs. Dariush is verplaatst naar UFC 289.
Ja dat is toch veel te weinig? Vrij vreemd dat hij dit doet voor zo'n cruciaal gevecht als tegen Belal.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
Moest Burns invallen voor iemand die uitviel? Die heeft net 3 weken geleden gevochten, komend weekend dus 1 maand geleden slechts.
Afhankelijk van opgelopen schade moeten ze x tijd verplicht 'vrijaf' nemen van wedstrijden. Masvidal had niet zoveel schade aangericht, maar je hebt ook de klappen die niet zichtbare schade geven natuurlijk. Weet niet hoe ze dat bepalen en wat het minimum is aan tijd ertussen. Burns zit voor z'n gevoel in een goede flow dus zal daarom gewoon graag willen. De winnaar zal wel tegen Colby vs Leon winnaar mogen.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat is toch veel te weinig? Vrij vreemd dat hij dit doet voor zo'n cruciaal gevecht als tegen Belal.
Ja maar buiten dat heb je ook zoiets als piekcycli. Zolang achter elkaar kan je niet pieken, meesten doen een kamp van een week of 6, en Belal vraagt ook wel wat specifieke voorbereiding dunkt me.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Afhankelijk van opgelopen schade moeten ze x tijd verplicht 'vrijaf' nemen van wedstrijden. Masvidal had niet zoveel schade aangericht, maar je hebt ook de klappen die niet zichtbare schade geven natuurlijk. Weet niet hoe ze dat bepalen en wat het minimum is aan tijd ertussen. Burns zit voor z'n gevoel in een goede flow dus zal daarom gewoon graag willen. De winnaar zal wel tegen Colby vs Leon winnaar mogen.
Zo'n cutting proces alleen al lijkt me geen pretje zo snel achter elkaar. Dat pieken kan ik nog wel inkomen dat je je een maand a twee maand lekker top voelt qua fitheid, verder is het toch skills.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar buiten dat heb je ook zoiets als piekcycli. Zolang achter elkaar kan je niet pieken, meesten doen een kamp van een week of 6, en Belal vraagt ook wel wat specifieke voorbereiding dunkt me.
Daarbij, als Colby wint kan het zomaar een jaar duren tot dat titelgevecht er komt. Buiten dat Colby ook sowieso gaat lobbyen voor een makkelijker gevecht
Zou ze dat ook in bed steeds roepenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:41 schreef Nober het volgende:
Mooie BKFC eventje wel jammer dat Luke voor een sneetje er al mee kapte.
En weer zitten ergeren aan dat geschreeuw van Eddie's vrouw. Hou gewoon je bakkes!
Als je er een PPV prijs voor moet betalen zoals in de VS dan is het niet erg overtuigend nee. Maar verder wel potentie voor de nodige KO's en subs.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geen denderende kaart, maar leuke main en co-main wel top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |