Ja maar buiten dat heb je ook zoiets als piekcycli. Zolang achter elkaar kan je niet pieken, meesten doen een kamp van een week of 6, en Belal vraagt ook wel wat specifieke voorbereiding dunkt me.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Afhankelijk van opgelopen schade moeten ze x tijd verplicht 'vrijaf' nemen van wedstrijden. Masvidal had niet zoveel schade aangericht, maar je hebt ook de klappen die niet zichtbare schade geven natuurlijk. Weet niet hoe ze dat bepalen en wat het minimum is aan tijd ertussen. Burns zit voor z'n gevoel in een goede flow dus zal daarom gewoon graag willen. De winnaar zal wel tegen Colby vs Leon winnaar mogen.
Zo'n cutting proces alleen al lijkt me geen pretje zo snel achter elkaar. Dat pieken kan ik nog wel inkomen dat je je een maand a twee maand lekker top voelt qua fitheid, verder is het toch skills.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar buiten dat heb je ook zoiets als piekcycli. Zolang achter elkaar kan je niet pieken, meesten doen een kamp van een week of 6, en Belal vraagt ook wel wat specifieke voorbereiding dunkt me.
Daarbij, als Colby wint kan het zomaar een jaar duren tot dat titelgevecht er komt. Buiten dat Colby ook sowieso gaat lobbyen voor een makkelijker gevecht
Zou ze dat ook in bed steeds roepenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:41 schreef Nober het volgende:
Mooie BKFC eventje wel jammer dat Luke voor een sneetje er al mee kapte.
En weer zitten ergeren aan dat geschreeuw van Eddie's vrouw. Hou gewoon je bakkes!
Als je er een PPV prijs voor moet betalen zoals in de VS dan is het niet erg overtuigend nee. Maar verder wel potentie voor de nodige KO's en subs.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geen denderende kaart, maar leuke main en co-main wel top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |