Nou dit vooral, ze heeft zeker wel een punt, maar zeurt er al dagen over tegen iedereen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd ... kan me voorstellen dat Mirthe iets meer gelijk heeft. Maar heeft het zin om je er nu al zo druk over te maken.....
Dan was het dus geen verspreking toen Kenzy toen ze straks zei dat ze 'misselijkmakend' werd!quote:
Daar hebben sommige vrouwen mensen wel eens last van, druk maken en niet los laten en zo.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd ... kan me voorstellen dat Mirthe iets meer gelijk heeft. Maar heeft het zin om je er nu al zo druk over te maken.....
Dat is dus geloof ik juist de discussie.. moet K3 zich verdelen, of moet er op een andere manier verdeeld worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:34 schreef lojanda het volgende:
Mirthe ligt toch niet in k3 dus waarom moet zij dan naar een andere kamer? De 4 van k3 zijn zo meteen dakloos dus die hebben nieuw onderdak nodig..
Ja dat heeft zin. Beter nu al duidelijk maken want als het moment daar is gaat ze geen kans krijgen. Dan moet het in een uur besloten worden en regelen de grootste schreeuwers het wel even. En achteraf is het dan van "waarom heb je niks gezegd?".quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En zo moeten alle mannen dus gekleed gaan hequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef Thorelf het volgende:
mirthe vindt het te rommelig op kamer 1.... terwijl iedereen haar rommelig vindt
Vanavond is het jammer dat GJ al thuis zit.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
En zo moeten alle mannen dus gekleed gaan heik had vriendelijk bedankt.
En meer met jou, wel jammer, had er meer zo willen zien, al was het maar voor 5 minuten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanavond is het jammer dat GJ al thuis zit.
Hij had van mij de pot op gekund als ik een man was.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die had zich de hele avond ongemakkelijk gevoeldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanavond is het jammer dat GJ al thuis zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |