Dat is het risico van het vakquote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:23 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen!
Je zal maar voor de 5e keer je koffer weer moeten inpakken 😉
Aan de ene kant denken velen dat alles gemanipuleerd worden en aan de andere kant gaan ze stemmen verzamelen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:14 schreef -river- het volgende:
Ik begreep dat veel Jason fans flink bezig zijn geweest en ook e-sport doet zijn best om stemmen te verzamelen dus heb er een beetje vertrouwen in dat of Bart of Ali vanavond naar huis moet.
Ik denk dat de Jason fans dan of afhaken bij het programma en fans voor hem thuis worden of ze gaan voor Bart.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de ene kant denken velen dat alles gemanipuleerd worden en aan de andere kant gaan ze stemmen verzamelen.
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurd als Jason vanavond weg moet
Wie gaat dan de 'favoriet' worden
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat de Jason fans dan of afhaken bij het programma en fans voor hem thuis worden of ze gaan voor Bart.
Ik zit er denk wat anders in, heb helemaal niets met Jason. Vind hem echt niet leuk maar ook niet vervelend. .quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef happyme28 het volgende:
Voor het programma slaat het nergens op als Jason gaat aangezien Bart weinig ‘tv’ maakt en een vertrek van Ali de rode kamer op scherp zet en Charlotte een schuldgevoel heeft door wat zij heeft gedaan.
Bij een vertrek van Jason is de confrontatie weg want Bart doet alleen in de spellen mee en verder niets en de rode kamer voelt zich nog machtiger en heeft nog minder om over te praten. Daarnaast is het heel comfortabel voor Danny en Lindsey.
Dus mocht Jason gaan, denk ik dat er inderdaad niet gemanipuleerd is want waarom zou je de populairste Nederlander anders laten gaan….
Als hij wel gaat dan is dat wel de doodsteek van het programma maar dan lijkt het mij niet gemanipuleerd.
Nog makkelijker juist met manipuleren 😉quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:26 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Iedereen er op zetten de laatste weken ben je van een hoop gezeur af maar dat al wel niet kunnen ivm dat Nederland België gedoe.
Ja als je daar vanuit gaat valt er geen normaal programma meer te maken als de productie al corrupt is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nog makkelijker juist met manipuleren 😉
Ik zou voor het kijk plezier het liefst Bart zien gaan. Brengt niet veel op de streams, Jason’s vangnet weg en Ali kan nog voor (leed)vermaak zorgen.
Vertrek van Ali zal de meeste drama in het huis geven.
Mee eens, die ex-neukert verpest heel de sfeer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sinds de ex van blaasser er weer binnen is gelopen is het moraal naar nul gedaald. Voelen zich genaaid door BB doodsteek voor programma.
Als er inderdaad 2 gaan is Jason de sjaak. Ze sturen nooit de laatste 2 BE mannen weg. Moet er minstens 1 overblijven. Dus maar hopen op een enkele.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:14 schreef -river- het volgende:
Ik begreep dat veel Jason fans flink bezig zijn geweest en ook e-sport doet zijn best om stemmen te verzamelen dus heb er een beetje vertrouwen in dat of Bart of Ali vanavond naar huis moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |