Of Martin lult maar wat tegen Zoe, om haar in die waan te laten maar van de bro's kreeg ik ook de indruk dat het om Mexx ging.... heel vaag allemaal..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hmmm, nou raar dan dat bericht van Mexx
Ik denk dat er ook iets heel anders achter zit want hij wilde echt niet weg.... gewoon vage shit...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kan het toch geen reden zijn dat hij weg moest, en het niet zelf mocht beslissen, sterker hij wilde niet weg.
Ze is alweer wakker ook...quote:Op v
rijdag 17 maart 2023 19:50 schreef IkFok het volgende:
Janet valt in slaap op de bank naast Esther
Triest...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
Van Morri begreep ik ook dat het om Mexx ging.
Maar rare is dat hij in het Spaans tegen Rupi zei dat hij moest mailen naar " achter" dat hij niet naar huis ging.
Nadat hij naar achter was geweest zei hij in 1 keer ik wil niet maar ik moet. En hij moest huilen ook Isaak en Tiano lieten blijken dat het om Mexx ging maar dat hij zelf de keuze moest maken.
Beetje vaag allemaal . Nu moet hij ook metteen een baan zoeken en heeft hij 6 maanden van zijn leven voor niets weggegooid.
Niet voor niets, hij heeft de vrouw van zijn leven ontmoetquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
Maar rare is dat hij in het Spaans tegen Rupi zei dat hij moest mailen naar " achter" dat hij niet naar huis ging.
Nadat hij naar achter was geweest zei hij in 1 keer ik wil niet maar ik moet. En hij moest huilen ook Isaak en Tiano lieten blijken dat het om Mexx ging maar dat hij zelf de keuze moest maken.
Beetje vaag allemaal . Nu moet hij ook metteen een baan zoeken en heeft hij 6 maanden van zijn leven voor niets weggegooid.
Hij zou ermee trouwen als ze bij de poort op hem stond te wachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet voor niets, hij heeft de vrouw van zijn leven ontmoet
Ik denk dat hij meteen mocht samenwonenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij zou ermee trouwen als ze bij de poort op hem stond te wachten
Werken moet iedereen en hij heeft 6 bijzondere maanden mee gemaakt dat pakt niemand hem afquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
Gezien het tempo van exits zou ik niet te hoopvol zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij tegen die tijd gewoon thuis...
Dat kan op allerlei mogelijke manieren....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Gezien het tempo van exits zou ik niet te hoopvol zijn.
Zou er om de twee weken een eliminatie zijn geweest dan zaten een heleboel daar al niet meer dus die hebben mazzel gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Gezien het tempo van exits zou ik niet te hoopvol zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |