Dat is meer iemand voor walking football.quote:
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch allemaal behalve Blind maar die zit er natuurlijk bij wegens zijn netwerkje.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vrij logische selectie eigenlijk wel. Beter dan dit is er gewoon niet.
Koeman houdt niet van blanken.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:48 schreef De_Kraam het volgende:
Geen Cil![]()
Geen Berghuis![]()
Geen Klaassen![]()
Geen Taylor![]()
Blind
Koeman had de middelvinger moeten krijgen toen hij met hangende pootjes terug wilde keren als trainer van het Nederlands elftal. Het is geen hobby-project dat je doet alleen wanneer het je uitkomt...quote:Op maandag 29 mei 2023 23:09 schreef ISVV het volgende:
Koeman is een conservatieve idioot die veel te veel op de Eredivisie en oudgedienden focust. Komt ook niet sympathiek over en drukt zich vaak matig uit. Ik vind het echt niks speciaals.
Wat heb jij toch met Duitsers?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Koeman had de middelvinger moeten krijgen toen hij met hangende pootjes terug wilde keren als trainer van het Nederlands elftal. Het is geen hobby-project dat je doet alleen wanneer het je uitkomt...
Kap met dan ons-kent-ons, zet er een Duitse trainer op.
Hoe kun je niet iets met Duitsers hebben? Het zijn onze grootste vrienden, ze zijn met 80 miljoen. Onze grootste handelspartner en bondgenoot. Zelfs onze legers zijn samengevoegd. Duitsland, het enige land dat iets geleerd heeft van de tweede wereldoorlogquote:
Trieste is dat we echt 0.0 andere opties hebben in aanval. Weghorst gaat ook pas in 2027 een keer scoren.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:54 schreef TLC het volgende:
Memvis mag er ook weleens uitgeknikkerd worden, die speelt meer niet dan wel
*doet vingers in mn oren*
Wederom een bewijs dat je weinig van het spel snaptquote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:25 schreef PSVCL het volgende:
Geen fan van Blind maar begrijp wel dat ie erbij zit.. loopt lang mee bij Oranje,(veel ervaring) multi-inzetbaar.
Verlengstuk van de coach in het veld.
Prima om erbij te hebben.
Ik was wel gecharmeerd van Blind, heeft altijd z'n beperkingen gehad maar aan de bal kon hij echt heel goed zijn, echter z'n seizoen bij Ajax was al matig en bij Bayern nauwelijks gespeeld plus dat ze geen 5-3-2 meer spelen. Dat maakt het voor mij wel een hele vreemde keuze.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:25 schreef PSVCL het volgende:
Geen fan van Blind maar begrijp wel dat ie erbij zit.. loopt lang mee bij Oranje,(veel ervaring) multi-inzetbaar.
Was al een beperkte speler en beste was er al even vanaf, maar nu heeft hij een half seizoen niks gespeeld. Als het alternatief zou betekenen dat de post niet meer wordt bezorgd een paar dagen, zoals bij Andorra of zo, dan kun je 'm oproepen, maar dat is bij Nederland niet zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:25 schreef PSVCL het volgende:
Ik had ook iets meer naar de toekomst gekeken maar daar heeft Ronald geen boodschap aan, die denkt hiermee die kutcup te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
geen Gravenberch, hoe dan?
maar ik bemoei niet
Omdat hij er niets van kan.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
geen Gravenberch, hoe dan?
maar ik bemoei niet
antwoord Cowman: ik selecteer Messi zelfs niet bij Barca, en dan kom jij tof doen met waarom ik Gravenberch niet geselecteerd hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |