Dit, ja. Ik praat nogal gemakkelijk, dus heb met iedereen gesprekjes. Over van alles, zowel luchtig als diepgaand.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben meestal de persoon die met iedereen praat.
Ja, het dikgedrukte!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:02 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben een combi van sfeermaker/regelaar/meelifter. T ligt er een beetje aan.
Ik heb altijd wel de controle en t overzicht, maar als iemand anders het voortouw neemt, blijf ik graag een beetje op de achtergrond.
Die ken ik, ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:29 schreef DjVero het volgende:
In het kader van TS begint: ik ben zelf een teruggetrokken persoon, eerst eventjes kijken met wat voor mensen ik te maken heb voordat ik ‘loskom’. Dat kan eventjes duren. Maar zelfs dan vind ik het niet nodig om een groep op sleeptouw te nemen of om op de voorgrond te treden. Op een feestje vind ik het ook helemaal prima om mensen te kijken, waardoor er weer anderen zijn die zich zorgen maken om mij: “heb je het wel naar je zin?”. Of die mij meetrekken in hun gekkigheid: karaoke bijvoorbeeld, zoals afgelopen zaterdag. Vreselijk
.
Ik ben op zich ook best verlegen. Alleen ben ik in mijn gedrag alsnog best 'pittig' en uitgesproken (ooit kwam meneer Forbry eens iemand tegen waarmee ik in de klas had gezeten en 'pittig' was exact de term die werd gebruikt om mij mee te omschrijvenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vroeger was ik heel verlegen en zeker wel opde achtergrond. Met de jaren is dat wat veranderd. Ik wil niet gelijk zeggen dat ik iemand gelijk de oren van het hoofd praat, maar ik probeer toch wel voorzichtig een gesprekje op te starten. Ik zeg voorzichtig, want sommige mensen zitten er ook niet op te wachten.
Zou dat pittige wat een ander in jou ziet niet iets zijn wat de verlegenheid moet verbloemen? Want dat herken ik wel een beetje. Ik was wel verlegen, maar wilde dat niet echt laten merken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben op zich ook best verlegen. Alleen ben ik in mijn gedrag alsnog best 'pittig' en uitgesproken (ooit kwam meneer Forbry eens iemand tegen waarmee ik in de klas had gezeten en 'pittig' was exact de term die werd gebruikt om mij mee te omschrijven) en mensen lijken dat soms lastig met elkaar te kunnen rijmen (d.w.z. dat ik dus ook niet vaak als verlegen wordt gezien, terwijl ik het op een bepaalde manier toch best kan zijn). Iemand zei ooit eens tegen mij dat ik geen schaamte ken. Nou echt wel, dat ik dat ken. Ik ben juist erg zelfbewust.
Het is wel zo dat ik over het algemeen niet zo snel aan 'groepsdruk' zal toegeven enzo en dat associëren mensen ook niet snel met verlegen zijn. Maar zet mij - op zich - maar als toeschouwer neer hoor, heerlijk (niet zozeer uit verlegenheid, maar vooral véél minder vermoeiend!)
Ik snap dat dat het eerste is wat je denkt en dat is het misschien ook wel een béétje, maar ergens toch ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou dat pittige wat een ander in jou ziet niet iets zijn wat de verlegenheid moet verbloemen? Want dat herken ik wel een beetje. Ik was wel verlegen, maar wilde dat niet echt laten merken.
Ik herken dit vooral als de "huh, waar was jij gebleven?"quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:10 schreef Farenji het volgende:
Ik begin als nummer drie maar verander naarmate het feest vordert langzaam in nummer twee. Mits het een leuk feest is, anders ben ik soms degene die opeens is verdwenen (ook wel bekend als de "houdini" of de "irish goodbye")
Ik ben de danserquote:
Bij de juiste muziek daarvoor (want daar hangt het wel heel erg van af): ik ook!quote:
Nice! (en herkenbaarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Bij de juiste muziek daarvoor (want daar hangt het wel heel erg van af): ik ook!![]()
Wel een 'introverte' danser, geen echt gezellige, 'sociale' danser (ik ga dan helemaal op in de muziek, niet echt meer in de mensen)
Ik meer hetquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Tenzij het een happening is waar ik zelf graag naar toe wil, in plaats van de zogenaamde socale verplichting, ben ik het 'hoe kom ik hier weer weg/wat zonde van mijn vrije tijd' type.
Dat vooraf, zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik meer het
Voor vertrek:
Pfffff, echt helemaal geen zin. Blijf echt zó veel liever thuis!
Tijdens:
-*nog volop aan het dansen of in een zeer lang, interessant gesprek met iemand*
![]()
- Gaan de lichten nu al aan???![]()
![]()
Weer thuis:
Nou, was erg gezellig, maar voorlopig wel weer welletjes geweest
type
(That is, toen ik nog (op deze manier) uitging... dat doe ik nu bijna niet meer).
Hier kan ik ook wel slecht tegen, of de mooiprater die met iedereen leuk mee kan praten maar alles wat hij praat is poep. Wel fascinerend om te zien hoe andere mensen daarin mee gaan, dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
- De persoon met bravoure, veel praatjes, hard praten, maar weinig inhoud; moeilijk om ertussen te komen.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:55 schreef herverwijderd het volgende:
In tegenstelling tot in het normale leven ben ik op feestjes vaak zeer uitgelaten en een gangmaker.
Werkelijk geen idee hoe dit kan, ik heb het ook als niet drink of aan de drugs zit, dus dat is het niet.
In het normale leven ben ik juist tamelijk in mezelf gekeerd en laat ik mijn emoties niet zo merken.
En daar is helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:14 schreef Forbry het volgende:
Ik meer het
Voor vertrek:
Pfffff, echt helemaal geen zin. Blijf echt zó veel liever thuis!
Tijdens:
-*nog volop aan het dansen of in een zeer lang, interessant gesprek met iemand*
![]()
- Gaan de lichten nu al aan???![]()
![]()
Weer thuis:
Nou, was erg gezellig, maar voorlopig wel weer welletjes geweest
type
(That is, toen ik nog (op deze manier) uitging... dat doe ik nu bijna niet meer).
Ik drink meestal juist niet zo veel buiten de deur. Houd mijzelf en mijn omgeving dan liever een beetje onder controle.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:01 schreef Muisje22 het volgende:
Ik ben er niet.
Nu even serieus: Ik ben zeer introvert. Dan zuip ik mezelf een coma in en ga dan vroegtijdig naar huis.
Dit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben meestal de persoon die met iedereen praat.
Dit, precies dit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:15 schreef Erasmus het volgende:
Begin meestal als:
- De sfeermaker; houdt graag iedereen tevreden, zorgt dat anderen meegaan in zijn of haar enthousiasme of meedoen aan spelletjes en dergelijke.
Vervolgens:
- De gesprekspartner; voert graag inhoudelijke gesprekken met mensen.
En in mijn laatste fase van het feestje voordat ik naar huis ga:
- De zatlap die leeft voor het weekend; vrijdag- en zaterdagavond en soms zelfs zondag in de kroeg. Meelallen met hitjes en zo.
OK, moest lachenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:15 schreef Erasmus het volgende:
Begin meestal als:
- De sfeermaker; houdt graag iedereen tevreden, zorgt dat anderen meegaan in zijn of haar enthousiasme of meedoen aan spelletjes en dergelijke.
Vervolgens:
- De gesprekspartner; voert graag inhoudelijke gesprekken met mensen.
En in mijn laatste fase van het feestje voordat ik naar huis ga:
- De zatlap die leeft voor het weekend; vrijdag- en zaterdagavond en soms zelfs zondag in de kroeg. Meelallen met hitjes en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |