abonnement Unibet Coolblue
pi_208422525
Ligt eraan wat ik op heb
Sicker than your average.
pi_208422532
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Ik ben de danser *O*
Bij de juiste muziek daarvoor (want daar hangt het wel heel erg van af): ik ook! *O*

Wel een 'introverte' danser, geen echt gezellige, 'sociale' danser (ik ga dan helemaal op in de muziek, niet echt meer in de mensen) :D
Tails tell tales
pi_208422545
Optie 3 & 6. Behalve als er echt veel alcohol in het spel is dan weet ik niet precies wat de uitwerking daarvan is.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_208422558
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 13:59 schreef Forbry het volgende:

[..]
Bij de juiste muziek daarvoor (want daar hangt het wel heel erg van af): ik ook! *O*

Wel een 'introverte' danser, geen echt gezellige, 'sociale' danser (ik ga dan helemaal op in de muziek, niet echt meer in de mensen) :D
Nice! (en herkenbaar :@ )

Tijd voor een FOK! rave *O*
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208422574
Tenzij het een happening is waar ik zelf graag naar toe wil, in plaats van de zogenaamde socale verplichting, ben ik het 'hoe kom ik hier weer weg/wat zonde van mijn vrije tijd' type waar ik vrolijk ga kletsen en goed ga eten en drinken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mr_Belvedere op 17-03-2023 14:08:56 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_208422615
Feestjes zijn niet mijn ding, maar af en toe kan het toch gezellig uitpakken.
Meestal ben ik rustig en zeker niet op de voorgrond, maar soms, heel soms kan ik ook een gangmaker zijn.
pi_208422715
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 14:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Tenzij het een happening is waar ik zelf graag naar toe wil, in plaats van de zogenaamde socale verplichting, ben ik het 'hoe kom ik hier weer weg/wat zonde van mijn vrije tijd' type.
Ik meer het

Voor vertrek:
Pfffff, echt helemaal geen zin. Blijf echt zó veel liever thuis!

Tijdens:
- *O* *nog volop aan het dansen of in een zeer lang, interessant gesprek met iemand* *O*

- Gaan de lichten nu al aan??? :o :{

Weer thuis:
Nou, was erg gezellig, maar voorlopig wel weer welletjes geweest

type

(That is, toen ik nog (op deze manier) uitging... dat doe ik nu bijna niet meer).
Tails tell tales
pi_208422940
Erg leuk topic :)

Voor mezelf hangt t wel een beetje af van de groepssamenstelling.

Wat ik sowieso niet ben in welke samenstelling dan ook:
- De persoon met bravoure, veel praatjes, hard praten, maar weinig inhoud; moeilijk om ertussen te komen.
- De zatlap die leeft voor het weekend; vrijdag- en zaterdagavond en soms zelfs zondag in de kroeg. Meelallen met hitjes en zo.
- De meelifter; voegt zelf niet zoveel toe aan een groep, maar gaat mee in het enthousiasme (of negativiteit, kan ook natuurlijk) van anderen.
- De dominante persoon; wil bepalen wat het beste is voor een groep, verkondigt te pas en te onpas zijn of haar mening en/of vindt het nodig of leuk om over anderen te roddelen of soms zelfs neer te halen.

Wat ik wel ben:
- De sfeermaker; houdt graag iedereen tevreden, zorgt dat anderen meegaan in zijn of haar enthousiasme of meedoen aan spelletjes en dergelijke.
- De wat meer teruggetrokken, behouden persoon; kat uit de boom kijken, hoeft niet per se op de voorgrond te treden.
- De regelaar; zorgt dat alles in goede banen loopt.
- De gesprekspartner; voert graag inhoudelijke gesprekken met mensen.
- De fanatiekeling; moet per se winnen met spelletjes en schept daar nadien graag over op.

Ben een rustig persoon, maar ook wel in voor grappen. Neem zelf initiatief indien de groep daar behoefte aan heeft. Inhoudelijke gesprekken soms ook wel behoefte aan, maar dat hangt af van de groep. Moeten wel gesprekspartners zijn, waar je zonder vooroordelen etc over onderwerpen kunt praten. En ik win graag met spellen, dus ben fanatiek :D
pi_208422975
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 14:14 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik meer het

Voor vertrek:
Pfffff, echt helemaal geen zin. Blijf echt zó veel liever thuis!

Tijdens:
- *O* *nog volop aan het dansen of in een zeer lang, interessant gesprek met iemand* *O*

- Gaan de lichten nu al aan??? :o :{

Weer thuis:
Nou, was erg gezellig, maar voorlopig wel weer welletjes geweest

type

(That is, toen ik nog (op deze manier) uitging... dat doe ik nu bijna niet meer).
Dat vooraf, zo herkenbaar.
Ik heb echt vaak vooraf zo geen zin, probeer smoesjes te bedenken, maar vind dan weer dat ik dat niet kan maken.

Waarschijnlijk ben ik daarom in eerste instantie wat afwachtender. Ik moet even opwarmen zeg maar.
Om dan mijn vriend te horen vragen zullen we gaan. Nog 1 biertje/dansje/dit gesprek afmaken.

Hij start beter, maar als ik eenmaal op gang ben is het zo ineens laat zonder dat ik het merkte.
pi_208423051
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
- De persoon met bravoure, veel praatjes, hard praten, maar weinig inhoud; moeilijk om ertussen te komen.
Hier kan ik ook wel slecht tegen, of de mooiprater die met iedereen leuk mee kan praten maar alles wat hij praat is poep. Wel fascinerend om te zien hoe andere mensen daarin mee gaan, dat dan weer wel :P
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208423062
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 11:55 schreef herverwijderd het volgende:
In tegenstelling tot in het normale leven ben ik op feestjes vaak zeer uitgelaten en een gangmaker.
Werkelijk geen idee hoe dit kan, ik heb het ook als niet drink of aan de drugs zit, dus dat is het niet.
In het normale leven ben ik juist tamelijk in mezelf gekeerd en laat ik mijn emoties niet zo merken.
Dit inderdaad :) Hoewel het wel aan het gezelschap ligt. Is het een feest met mensen die ik ken dan sowieso. Met veel onbekenden ben ik in eerste instantie de ‘meeliften’, maar groei ik naarmate het feest vordert weer richting de gangmaker rol.
pi_208423173
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 14:14 schreef Forbry het volgende:

Ik meer het

Voor vertrek:
Pfffff, echt helemaal geen zin. Blijf echt zó veel liever thuis!

Tijdens:
- *O* *nog volop aan het dansen of in een zeer lang, interessant gesprek met iemand* *O*

- Gaan de lichten nu al aan??? :o :{

Weer thuis:
Nou, was erg gezellig, maar voorlopig wel weer welletjes geweest

type

(That is, toen ik nog (op deze manier) uitging... dat doe ik nu bijna niet meer).
En daar is helemaal niks mis mee.

Gelukkig heb ik niet zo heel veel sociale verplichtingen meer en weet vrouwlief ook dat ze mij geen plezier doet met bepaalde happenings. Op dat sociale gebied laten we elkaar veel meer los dan in het begin en we zijn er net zo gelukkig om.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 17 maart 2023 @ 15:42:45 #38
338319 ZarB
Piña colada
pi_208423861
Het type met een heel vage grens tussen sfeermaker en zatlap.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_208425345
De teruggetrokken persoon, ik zoek vaak meer de 1 op 1 gesprekken op. Ik raak vrij snel overprikkeld.
pi_208426996
Ik ben er niet.

Nu even serieus: Ik ben zeer introvert. Dan zuip ik mezelf een coma in en ga dan vroegtijdig naar huis.
pi_208427746
Hangt er echt af wat voor een feestje het is. Vroeger ook wel gewoon sfeermaker, maar laatste tijd wat meer teruggetrokken.

Moet toch wel zeggen dat ik de laatste tijd wat minder zin heb in feestjes en liever met een bak Ben & Jerry's thuis zit. Kan ook te maken hebben met dat ik best wel wat depri ben de laatste tijd. Hoe dan ook, ik heb ook wel weer eens zin in een gek feestje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208428376
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:01 schreef Muisje22 het volgende:
Ik ben er niet.

Nu even serieus: Ik ben zeer introvert. Dan zuip ik mezelf een coma in en ga dan vroegtijdig naar huis.
Ik drink meestal juist niet zo veel buiten de deur. Houd mijzelf en mijn omgeving dan liever een beetje onder controle.
Als ik veel drink (maar dat gebeurt nog maar zelden, doorgaans drink ik hélémaal geen alcohol (meer)), dan doe ik dat liever thuis.
Maar ik heb dan ook echt geen drank nodig om het gezellig te hebben/gezellig te zijn. Sowieso is het eerste effect van drank bij mij toch vooral dat mijn motoriek eraan gaat. Iets te veel op en ik loop al te zwalken/zwabberen. :')
Tails tell tales
pi_208428446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 11:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben meestal de persoon die met iedereen praat.
Dit. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_208428569
Is afhankelijk van de sfeer en de relaties onderling. Ik herken mij niet per se in een enkele stereotype. In je omschreven scenario ben ik meer een sfeermaker. Als anderen elkaar al goed kennen, ben ik meestal meer behouden of meelifter. Ook als de muziek niet mijn smaak is of mensen veelal praten over dingen die mij niet interesseren of over mee kan praten, zal ik aanzienlijk meer behouden zijn en meer mijn eigen weg inslaan.
pi_208428957
Ik ben de sociale vriendelijke persoon op een huisfeest en vind zo’n feest alleen leuk als de mensen ook aardig en gezellig zijn, de muziek goed is en er wordt gedanst zonder dat iedereen lam is. 30 plussers die zich klem zuipen en drugs gebruiken.. ik zie ze steeds vaker en vind het ergens ook zorgelijk. Het zijn ook typisch Nederlandse feesten trouwens.. oh er is ook nooit lekker eten. Blokjes kaas en worst.. kill me.
pi_208430654
Ik sta buiten te buizen in de regen alleen omdat ik niet binnen mag door strafblad.
  woensdag 22 maart 2023 @ 12:27:52 #47
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_208492937
Ik ben niet voor niets bijna altijd de BOB anders verander ik binnen 0 tot 6 biertjes van stil iemand in een lallende bitch en lig ik na 10 biertjes onder de tafel en weet ik de volgende dag niet meer hoe ik thuis ben gekomen. Dus gewoon de wat stillere BOB.
To BG or not to BG!
pi_208493045
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 12:15 schreef Erasmus het volgende:
Begin meestal als:
- De sfeermaker; houdt graag iedereen tevreden, zorgt dat anderen meegaan in zijn of haar enthousiasme of meedoen aan spelletjes en dergelijke.

Vervolgens:
- De gesprekspartner; voert graag inhoudelijke gesprekken met mensen.

En in mijn laatste fase van het feestje voordat ik naar huis ga:
- De zatlap die leeft voor het weekend; vrijdag- en zaterdagavond en soms zelfs zondag in de kroeg. Meelallen met hitjes en zo.
Dit, precies dit. _O_
  woensdag 22 maart 2023 @ 12:39:27 #49
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_208493067
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_208493173
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 12:15 schreef Erasmus het volgende:
Begin meestal als:
- De sfeermaker; houdt graag iedereen tevreden, zorgt dat anderen meegaan in zijn of haar enthousiasme of meedoen aan spelletjes en dergelijke.

Vervolgens:
- De gesprekspartner; voert graag inhoudelijke gesprekken met mensen.

En in mijn laatste fase van het feestje voordat ik naar huis ga:
- De zatlap die leeft voor het weekend; vrijdag- en zaterdagavond en soms zelfs zondag in de kroeg. Meelallen met hitjes en zo.
OK, moest lachen _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')