De gehele binnenkant is een zakje van plastic (omdat bepaalde dranken anders door het blik heen bijten ofzo). Dus eigenlijk drink je gewoon uit een plastic zakje:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Klopt. Overigens is "blik" de definitie van verzinkt staal: vroeger waren deze daarvan gemaakt. Tegenwoordig zit er ook plastic in, wat extra milieubelastend is.
Thanks, nu ga ik ze helemaal in de natuur flikkeren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:28 schreef blomke het volgende:
[..]
Blikjes zijn een groot probleem qua zwerfafval en in het water. In het (regen)water oxideren ze bij het leven, waarbij schadelijke stoffen vrijkomen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een paar van je stappen zijn net even wat anders waardoor het hele verhaal eigenlijk niet meer accuraat is
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:32 schreef very het volgende:
[..]
Kun je dit dan ook onderbouwen zodat het voor mij ook duidelijk is?
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou je ook, toch?quote:
Werk jij voor minimumloon ofzo?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Koop je blikjes spotgoedkoop in het buitenland.
Koop 1 Nederlands blikje.
Maak een foto van de barcode.
Print die uit en plak die over de blikjes in het buitenland.
Zou een barcode van een tweeliterfles ook werken?
Overal doen ze het weer anders. Hier halen ze de grijze kliko's weg en komen er een paar ondergrondse containers voor het restafval, in plaats daarvan krijg je kliko's met een oranje deksel voor het PMD.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:15 schreef very het volgende:
[..]
https://www.denhaag.nl/nl(...)niet-altijd-meer.htm
Ga jij nu ook al bepalen binnen welke periode iemand op je posts moet gaan reagerenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:47 schreef very het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou je ook, toch?
Plompzakker
Ook al? Zoals wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al bepalen binnen welke periode iemand op je posts moet gaan reageren
Dat lukt zo te zien aardig.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:53 schreef very het volgende:
[..]
Moet je niet proberen mensen ziedend te krijgen?
Welk buitenland precies? Duitsland heeft al langer statiegeld op blikjes en België is 2 uur rijden. Kan me niet voorstellen dat ik dat er uit ga halen met die besparing op statiegeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Koop je blikjes spotgoedkoop in het buitenland.
Koop 1 Nederlands blikje.
Maak een foto van de barcode.
Print die uit en plak die over de blikjes in het buitenland.
Zou een barcode van een tweeliterfles ook werken?
Ja dat schip is de haven uitquote:
Als jij zelf een invulling geeft aan wat het woordje "ziedend" betekent en dan net alsof doet alsof mijn antwoorden op jou daar aan voldoen, dan misschien wel jaquote:
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je in een parallel universum leeft?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:58 schreef very het volgende:
[..]
Als jij zelf een invulling geeft aan wat het woordje "ziedend" betekent en dan net alsof doet alsof mijn antwoorden daar aan voldoen, dan misschien wel ja
Helemaal nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dat schip is de haven uit
Of ontopic, voor dat blik is al statiegeld betaald!
Nee, eigenlijk niet. Maar als die zouden bestaan dan zouden we er per definitie in leven.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je in een parallel universum leeft?
Nee.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je in een parallel universum leeft?
Het is echt lastig om een discussie los te laten of nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:47 schreef very het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou je ook, toch?
Plompzakker
Tja, als jij niet in het mooiste deel van Nederland woont...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
Welk buitenland precies? Duitsland heeft al langer statiegeld op blikjes en België is 2 uur rijden. Kan me niet voorstellen dat ik dat er uit ga halen met die besparing op statiegeld.
Tijd om het op onbewaakte parkeerplaatsen te flikkeren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:51 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Overal doen ze het weer anders. Hier halen ze de grijze kliko's weg en komen er een paar ondergrondse containers voor het restafval, in plaats daarvan krijg je kliko's met een oranje deksel voor het PMD.
Hij noemt zichzelf lompzakker dan verwachten we ook niet zoveelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:03 schreef very het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Wat me nu dan wel weer stoort is plompzakker en diens moderatie-skills. Die kerel is een partijtje ongeschikt, dat is ongelofelijk.
Wel typisch dat ik altijd de (nog lopende) discussie moet laten gaan wanneer het een ander uitkomt. Ondertussen blijven de onduidelijkheden en (in mijn ogen) onjuiste uitspraken staan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is echt lastig om een discussie los te laten of niet![]()
Soms heb ik ook wel eens wat beters te doen
Iets beters dan users die het niet met jou eens zijn te pesten?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is echt lastig om een discussie los te laten of niet![]()
Soms heb ik ook wel eens wat beters te doen
Ik doe daar moeite voor, en tien euro is tien euro. Ja toch!?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:10 schreef Aiciu het volgende:
Statiegeld inleveren
Moeite doen voor 10 euro
In Overvecht doen ze niet anders.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tijd om het op onbewaakte parkeerplaatsen te flikkeren.
Ja doe dit @very , @Plompzakker heeft zijn beste tijd wel gehad (nog voor hij mod was).quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf lompzakker dan verwachten we ook niet zoveel
Meld je maar aan als zijn vervanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |