quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahçe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
Insert Novar.gifquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zijn er ook leuke gifjes van LahozGod?
Lolquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Makkie voor AZ
quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Makkie voor AZ
Hadden jullie maar niet allemaal op de BBB moeten stemmen in de kop van Noord-Holland.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Jezelf in slaap voetballen is ook een kunst.
Heb ik niet gedaan. Dus niet "allemaal".quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hadden jullie maar niet allemaal op de BBB moeten stemmen in de kop van Noord-Holland.
Wat is er met Telstar dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:25 schreef De_Kraam het volgende:
DE club van Noord-Holland heeft een probleem.
Goed om te lezen dat het ondergronds verzet in West-Friesland nog alive and kicking is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Dus niet "allemaal".
What else is new?quote:
Nu voel ik me gekwetstquote:
Is dan ook een bewuste keuze geweestquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:32 schreef -XOR- het volgende:
Met nummer 88 bij Lazio spelen is wel tamelijk dubieus trouwens.
Dadelijk zeg je nog dat met nummer 69 bij Emmen spelen ook niet kan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:32 schreef -XOR- het volgende:
Met nummer 88 bij Lazio spelen is wel tamelijk dubieus trouwens.
Ik kreeg ook sterk dat idee. Alsof het hem was ingefluisterd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Scheids wou eerst Mijnans geel geven maar bedacht zich halverwege.
https://nos.nl/artikel/24(...)-mussolini-op-debuutquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dan ook een bewuste keuze geweest
Trekt raak volk aan dat Lazio
Dit maakt nog maar eens duidelijk wat een WANPRESTATIE van Ajax dit was.quote:
Dan blijf ik nog even kijkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit gaat geheid gierend uit de klauw lopen.
Die analisten zitten er dan ook meer voor de voor- en nabeschouwing, niet tussendoor in de rust als er geld verdiend moet worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:04 schreef Nober het volgende:
Kieft en Jansma kunnen ook beter naar huis gaan, reclames gaan voor.
Ja, het blijven Italianen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf toch het gevoel houden dat AZ hier schlemielig gaat worden uitgeschakeld
Welkom bij de grote AZ show.quote:
Je moederquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Wie is de volgende na portugal? dan pakken we die ook even
Frankrijk geloof ik.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Het is niet voor niks dat Napoli zo'n achterlijke voorsprong heeft in de competitiequote:Op donderdag 16 maart 2023 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Nice
Toch niet slecht voor een Mickey Mouse-competitie
Frankrijk, staat voor volgend seizoen op het programma.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Doe haar de groeten van me.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben toevallig nu bij mijn moeder
Hopelijk ben je flink verwend met etenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben toevallig nu bij mijn moeder
quote:
appeltje eitje na PSG zijn die ook niksquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Frankrijk, staat voor volgend seizoen op het programma.
Ik zit eens naar die teams te kijken die overblijven, maar dat is helemaal geen ondenkbare theorie neequote:
Jammer dat Nice ook vrij eenvoudig doorbekert in het conference cupje.quote:
Mooi het rijke en machtige Portugal verslagenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:21 schreef KingRoland het volgende:
17 miljoen inwoners en dan dit flikken
chapeau
quote:
en of! ik zit nu echt vol, dik buikje nuquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk ben je flink verwend met eten
die hadden brazilie GEKOLONISEERD dus mag ook welquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooi het rijke en machtige Portugal verslagen
Hadden ze het wel meegebracht?quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lazio is het HELEMAAL kwijt
Nou ja, ik ben ook wel eens wat kwijt, dan blijkt het achteraf gewoon thuis te liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Anders zijn ze het niet kwijt.
Dan ben je gewoon mokerdomquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook wel eens wat kwijt, dan blijkt het achteraf gewoon thuis te liggen.
Technisch gesproken was je het dan nog steeds kwijtquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook wel eens wat kwijt, dan blijkt het achteraf gewoon thuis te liggen.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon mokerdom
daar kan je echt niet mee door bij de big 4.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon mokerdom
Lijkt me wel iets voor Kokcuquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:26 schreef KingRoland het volgende:
En een speler die Pote heet scoort
je zou je zoon maar Pote noemen
Heeft ie nog geluk dat ie niet Bakker heet met zijn achternaamquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Is een bijbelse naamquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Of Rammer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ie nog geluk dat ie niet Bakker heet met zijn achternaam
Ja, dit kan toch niet!quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Arsenal win dan jezus je speelt thuis
Union tegen Unionquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:29 schreef Zorro het volgende:
2-0 voor Union Belgie tegen Union Duitsland
Je moeder heeft er echter totaal geen moeite meequote:Op donderdag 16 maart 2023 22:32 schreef TheVulture het volgende:
3e keer paal, dat lukt zelfs Kim Holland op een goede avond maar met moeite
Die kunnen ook gewoon kampioen wordenquote:
Spelers sparen om ze uiteindelijk toch allemaal in te brengen, is wel een leuke rubriek altijdquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Arsenal heeft ook niet alle toppers opgesteld zie ik... Saka valt nu pas in en Odegaard zit op het bankie...
België gaat sowieso wel lekker. 1 club kwartfinale EL en 2 clubs kwartfinale Conference League als het zo doorgaatquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:29 schreef Zorro het volgende:
2-0 voor Union Belgie tegen Union Duitsland
Brugge natuurlijk ook al 2e ronde CL.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
België gaat sowieso wel lekker. 1 club kwartfinale EL en 2 clubs kwartfinale Conference League als het zo doorgaat
Voor de kwartfinale zal ik wel een topic neerpennen voor Feyenoordquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:41 schreef leolinedance het volgende:
Wat een gaar topic met al die wedstrijden door elkaar
Union is natuurlijk wel gewoon Belgische top momenteel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:40 schreef TLC het volgende:
Ajax dat niet van UB kon winnen
Niet alle Italiaanse clubs bekeren door zo te zien
Klopt ja, al was dat wel heel kansloosquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Brugge natuurlijk ook al 2e ronde CL.
Goed planquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de kwartfinale zal ik wel een topic neerpennen voor Feyenoord
Slechter dan deze scheids kom je ze niet vaak tegen en die VAR kan er ook weinig van.quote:
Ik zou hetzelfde willen vragen aan een AZ-supporter, alleen heeft AZ helaas geen supporters.quote:
Leo was sarcastisch neem ik aanquote:
Die kunnen er inderdaad niet zo veel vanquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lazio is het HELEMAAL kwijt
In principe de AZ'er met de hoogste transferwaarde ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Kerkez is wel echt een prima speler ja
Heb mij helemaal doodgelachen hoe labiel die werden na de 1-0 van Gimenez. Die gozer die zijn tweede geel kreeg omdat ie een bal gefrustreerd in de tribune schoot was een hoogtepunt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kunnen er inderdaad niet zo veel van
Ben ik vakerquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leo was sarcastisch neem ik aan
Die had ik eigenlijk liever in een Ajax-shirt gezien dan Wijndalquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe de AZ'er met de hoogste transferwaarde ook.
Van Nistelrode was mooier geweest.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:45 schreef -XOR- het volgende:
Een Surinamer die Van Brederode heet, het kan verkeren.
En het veld natuurlijk. Wat een clownquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb mij helemaal doodgelachen hoe labiel die werden na de 1-0 van Gimenez. Die gozer die zijn tweede geel kreeg omdat ie een bal gefrustreerd in de tribune schoot was een hoogtepunt.
Maar het zal wel aan de Nederlandse supporters liggen.
Heel bijzonder.quote:
Het grappige is dat Lazio ons helemaal kapot speelde in eigen stadion. Eigenlijk de enige keer dat dat ons is overkomen in era-Slot. Dat was best wel indrukwekkend op zich. Voetballen kunnen ze dus wel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
En het veld natuurlijk. Wat een clown
Charisteas en Machlas noemenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kieft is weer bezopen denk ik, kan niet op namen komen
AA Gent zou het meest gunstige zijn voor julliequote:Op donderdag 16 maart 2023 22:57 schreef TLC het volgende:
AZ zou best de ConLiek kunnen winnen als je nog de overgebleven ploegen ziet
Belgisch uitje voor AZ of liever tegen een andere team?quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:00 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu een glas pickwick earl grey thee
Ja maar Union Berlin kunnen ze toch al niet meer treffenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop voor Feyenoord dat ze geen Union gaan loten. Want Feyenoord gaat verliezen!
Union SG Belgische voetbalploeg die 2 jaar geleden nog in de 2e divisie speeldequote:Op donderdag 16 maart 2023 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja maar Union Berlin kunnen ze toch al niet meer treffen
Is best een aardige ploeg, zelfs Feyenoord had het er vorig jaar best moeilijk mee.quote:
maakt mij niet uit, het verschil is toch klein alleen maar pure middelmaatquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgisch uitje voor AZ of liever tegen een andere team?
Belgische ploegen zijn het nochtans niet gewend om voor meer dan 30000 supporters te spelen dus een volle Kuip kan wel voor knikkende knietjes zorgen bij de Brusselse vrienden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Union SG Belgische voetbalploeg die 2 jaar geleden nog in de 2e divisie speelde
Die hebben een speler die een hattrick scoort in 3 minuten!quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
AA Gent zou het meest gunstige zijn voor jullie
Jouw bewering is onjuist.quote:
Hoeveel kunnen er in het stadion van union berlinquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Belgische ploegen zijn het nochtans niet gewend om voor meer dan 30000 supporters te spelen dus een volle Kuip kan wel voor knikkende knietjes zorgen bij de Brusselse vrienden.
Willen ze bij Union SG niet doorgroeien en een nieuw stadion om te kunnen blijven meedraaien in de Belgische top of hebben de romantici er de overhand?quote:
Komend weekend verliezenquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:49 schreef KingRoland het volgende:
ja fuck dit
nu mag Arsenal die hele premier league ook choken
Het is toch ook gunstig voor Nederland als Engeland minder punten haalt. Niet zo bescheiden, gewoon voor de hoogste plekken gaan!quote:
quote:Union Saint-Gilloise
vs
Bayer Leverkusen
Roma
vs
Sevilla
drawsimulator.com
Feyenoord
vs
Sporting CP
Juventus
vs
Manchester United
quote:Lech Poznan
vs
Gent
Fiorentina
vs
Basel
drawsimulator.com
Nice
vs
AZ Alkmaar
Anderlecht
vs
West Ham United
Waar komt dit, en nog meer van dat soort reacties nou weer vandaan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:49 schreef KingRoland het volgende:
ja fuck dit
nu mag Arsenal die hele premier league ook choken
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arsenal gaat de Premier League compleet choken.
EL winnen en je pakt ook een ticket, en dat in een speelveld waar je bij de absolute top hoort.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
CL-kwalificatie was doelstelling. Europa league is momenteen gewoon een onnodige afleiding.
Klopt, maar dan komen er nog wel 5 wedstrijden bij. Veel belasting, reizen. En als je naar de hudiige ranglijst kijkt moet het wel wat raar lopen . het verschil met de nummer drie is 16 punten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
EL winnen en je pakt ook een ticket, en dat in een speelveld waar je bij de absolute top hoort.
? PL winnen is toch veel lastiger. Of mis ik wat.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
EL winnen en je pakt ook een ticket, en dat in een speelveld waar je bij de absolute top hoort.
Ja klopt, en dan is het handig dat je zo min mogelijk afleiding hebt van andere competities.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
? PL winnen is toch veel lastiger. Of mis ik wat.
Nee maar als je aangeeft dat CL halen de doelstelling was dan is dat toch net zo makkelijk zo niet makkelijker te doen via de ELquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
? PL winnen is toch veel lastiger. Of mis ik wat.
We hebben het hier over Arsenal met een waanzinnig brede selectie, het is geen Feyenoord ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klopt, maar dan komen er nog wel 5 wedstrijden bij. Veel belasting, reizen. En als je naar de hudiige ranglijst kijkt moet het wel wat raar lopen . het verschil met de nummer drie is 16 punten.
uitschakeling is jammer, maar niet meer dan dat maar hier is dan het trieste narratief dat het choken is.
Van te voren wel misschien, maar dit gaan ze in de PL nooit meer weggeven. United geld het meer voor wat dat betreft.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar als je aangeeft dat CL halen de doelstelling was dan is dat toch net zo makkelijk zo niet makkelijker te doen via de EL
Ja ik snap ze wel, al wouden ze echt wel winnen gisteren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja klopt, en dan is het handig dat je zo min mogelijk afleiding hebt van andere competities.
Vijf punten verschil, je bent wel erg stellig. Fouten, slippertjes zijn zo gemaakt. Ging ook zo met Liverpool een paar seizoenen terug.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Van te voren wel misschien, maar dit gaan ze in de PL nooit meer weggeven. United geld het meer voor wat dat betreft.
? We hebben het over CL.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vijf punten verschil, je bent wel erg stellig. Fouten, slippertjes zijn zo gemaakt. Ging ook zo met Liverpool een paar seizoenen terug.
Nee, maar de bank is niet zo goed als bij een City.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het hier over Arsenal met een waanzinnig brede selectie, het is geen Feyenoord ofzo
Nee, veel zal afhangen van de uitwedstrijd tegen City. Dat gaat onwijs lastig worden. CL kwalificatie is wel een zekerheidje inmiddels.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vijf punten verschil, je bent wel erg stellig. Fouten, slippertjes zijn zo gemaakt. Ging ook zo met Liverpool een paar seizoenen terug.
AZ gaat die Conference League winnen. Dus dat is plaatsing voot ELquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:47 schreef Faraday01 het volgende:
Voor de puntenpolonaise volgend seizoen zou het trouwens erg goed zijn als AZ in de ECL terecht komt. Die staat inmiddels erg goed op de Europese ranking dus dan krijgen ze net als dit jaar weer een ontzettend makkelijke poule waar flink gescoord kan worden.
Valt wel mee toch? Alleen Union en Feyenoord zijn redelijk verrassend. De andere 6 ploegen misstaan er absoluut niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Best een matige bezetting in de EL.
Ook bij ESPN.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:24 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/draws/2023/2001683/
Jaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:29 schreef Coco het volgende:
Welke club hopen jullie dat Feyenoord loot?
Sevilla of Sporting.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:29 schreef Coco het volgende:
Welke club hopen jullie dat Feyenoord loot?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
AS Roma v Feyenoord zou ik best een leuk affiche vinden.
Haha grapje hoor. Feyenoord v Sevilla of Feyenoord v Union.quote:
Naakt?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:36 schreef KingRoland het volgende:
Union of sporting prima
En dan coolsingel
Het Belgische Union versloeg het Duitse Union die op hun beurt de Galacticos versloegen, met het moeilijkste voetbal ter wereldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:36 schreef KingRoland het volgende:
Union of sporting prima
En dan coolsingel
Als je zag hoe ze gisteren speelden en wie er nog over zijn zou dat zomaar eens kunnenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ gaat die Conference League winnen. Dus dat is plaatsing voot EL
Als ik dat vorig jaar zou zeggen dan zouden jullie jullie mij uitlachenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze gisteren speelden en wie er nog over zijn zou dat zomaar eens kunnen
Ze lachen je sowieso uit ongeacht je uitspraken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik dat vorig jaar zou zeggen dan zouden jullie jullie mij uitlachen
Vorig jaar kwamen ze niet zo ver, dat was ook een vreemde opmerking geweestquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik dat vorig jaar zou zeggen dan zouden jullie jullie mij uitlachen
Zie poll.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Union
Sevilla
Sporting
Leverkusen
ManUnited
As Roma
Juventus
In die volgorde van graagte?
Forum Opties | |