Niemand neemt die band serieus.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:11 schreef TweedeKlum het volgende:
En nou kappen met zeiken over die band.![]()
![]()
Dankjewelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:17 schreef fetX het volgende:
Wellenreuther stond er gewoon weer naar te kijken
lul toch niet manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen enkele keeper had hier aan gezeten"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Wel blijven opletten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lul toch niet man
geen enkele keeper had hier aan gezeten
Dat is te moeilijk.quote:
Een vis van Harvard, gefeliciteerd.quote:
Precies, kom je een paar keer goed weg.quote:
Laat toch lullen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Krijgen we straks weer dat kansloze ‘het zit zo mee’ geleuter
Gewoon een goede ploegquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat hebben jullie een goeie dag vandaag. Van harte.
Als het echt meezat dan speelde Shaktar nu met 10 man.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Nu nog de rode kaart en Fallentijn kan los.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Ik wacht eerst zondag af.quote:
En toch zat het niet tegen. Lage xG.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Het is überhaupt gelul, maar ik geniet nu lekker van deze simpele avondquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als het echt meezat dan speelde Shaktar nu met 10 man.
Donderquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En toch zat het niet tegen. Lage xG.
Is dit een 40-45 grap?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet te vroeg juichen.
We weten de vorige keer nog toen we 3-0 voor stonden tegen Oekraïners
Keurig keurigquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef fetX het volgende:
Graag 3-0 voor rust dat je wat gas terug kunt nemen.
ja, al was vorige week ook wel zichtbaar dat je er doorheen zou kunnen komen. Vooral fijn dat we straks weten over te spelen enzoquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef bbuddybb het volgende:
Lekker zeg. Best gek, zo'n makkelijke wedstrijd.
Dat juichen bij de 4-3 toen, wat een ontladingquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet te vroeg juichen.
Zorya Luhansk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dit een 40-45 grap?@:caland
Pietje:quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En toch zat het niet tegen. Lage xG.
Dan hebben die ook wat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Santi schiet de bal richting Schiedam
Ook wel een indicatie dat je met wat ruimte een stuk beter uit de voeten kunt met dit elftal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Shakhtar laten inspelen en dan BATS, er boven op. Masterclass bal veroveren op de helft van de tegenstander.
Zekerquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:28 schreef snabbi het volgende:
goede actie van de keeper, mag ook wel gezegd worden.
Kwam goed. Achahbar op Manu.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet te vroeg juichen.
klaargestoomd voor de klassiekerquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij pakt een 1 op 1
Wat maken we mee.
Dreigen met genocide. TR gemacht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pietje:
De wedstrijden waarin we een hoge xG hebben en weinig doelpunten.
Feyenoord mist scorend vermogen.
Feyenoord heeft een lage xG maar veel goals.
Het zit niet tegen.
Kan iemand hem deporteren naar het AZ-topic?
Erg goed inderdaad. En ik vraag me af of het echt buitenspel was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:28 schreef snabbi het volgende:
goede actie van de keeper, mag ook wel gezegd worden.
mwa ik kan prima leven dat het geen rood was hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef RvLaak het volgende:
Die smerige overtreding op de Kuk heb ik niet goed kunnen zien ivm avondeten... Leek me rood, of niet?
Vond ik ook, dat 'ie de bal nog wat raakte doet er niet toe.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef RvLaak het volgende:
Die smerige overtreding op de Kuk heb ik niet goed kunnen zien ivm avondeten... Leek me rood, of niet?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
mwa ik kan prima leven dat het geen rood was hoor.
Ah, ok.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vond ik ook, dat 'ie de bal nog wat raakte doet er niet toe.
had gekund, maar hoeft niet na een paar keer kijkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef RvLaak het volgende:
Meest genuanceerde reactie, pakken we diequote:Op donderdag 16 maart 2023 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
had gekund, maar hoeft niet na een paar keer kijken
Ik miste noodgedwongen die wedstrijd die avondquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beschrijft wel goed het gevoel toen
Deporteren kent geen eenduidige betekenis.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dreigen met genocide. TR gemacht.
Smaad. TR gemacht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
ik denk dat de tactiek is dat shaktar de bal mag hebben en dan een fout maken in hun passing....quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
Ondanks dat we 3-0 voorstaan vind ik Shakhtar behoorlijk goed spelen
Ach, rechtse engnek, alsof jij daar problemen mee hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
ottomaanse krijgergenotquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Voor minimaal 40 miljoen naar Arsenal
Ik denk niet dat Arne dit als tactiek op het bord gezet heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat de tactiek is dat shaktar de bal mag hebben en dan een fout maken in hun passing....
Doe even normaal joh.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, rechtse engnek, alsof jij daar problemen mee hebt.
@fetXquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Onze topadvocaat.quote:
Dit helpt wel mee ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat meen je dit? Vind hem erg sterk spelen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:19 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski valt mij weer tegen. In balbezit niet eens een voldoende tot dusver.
En wat laten we ze toch doen wat ze willen, lijkt het wel...
Heeft betere wedstrijden gespeeld, maar doet het prima inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat meen je dit? Vind hem erg sterk spelen.
jaaaa we worden gekquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geniet van Kökcü
@:Gurneyisbestoke
@:hhh38
@:Caland
@:Slobeend
@:Scrummie
wat lul jij sufkutquote:
Echt hè, altijd al gezegd.quote:
Ik ondersteun deze motie nog altijd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je Idrissi gewoon vastleggen
Ik ga even schuilen
Eens. Beetje tegenstand zou leuk zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:55 schreef aTypisch het volgende:
jammer dat real madrid niet meedoet in dit toernooi
Erotiserende berichten nog voor de klok van 8.quote:
Ik geef de schuld aan @Novaquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erotiserende berichten nog voor de klok van 8.
ja voor een paar miljoen welquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ondersteun deze motie nog altijd.
ook nog een paar jaar in de jeugd gezeten bij feyenoordquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:56 schreef Divje het volgende:
Het is 'm gegund. Vaak klote-acties maar gewoon blijven gaan. Onverstoorbaar. Mooi man.
De nieuwe GKL, Grote Krullende Leider.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:02 schreef aTypisch het volgende:
wat een selectie heeft die te kloese eigenlijk neergezet
lekker amerikaans dicht op de zaken zitten en veel zelf doenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De nieuwe GKL, Grote Krullende Leider.![]()
![]()
Ik ga niet meer schuilenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je Idrissi gewoon vastleggen
Ik ga even schuilen
Wie?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:07 schreef Qarrad het volgende:
Elke keer dat stoïcijnse hoofd van Milambo op de bank. Komt er nooit in, zit er altijd.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Dit zijn duidelijk de Oekrainers waarvan het leger heeft gezegd 'laat maar, jullie hebben we niet nodig'
Werkelijk elk schot op doel zit erin.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Dit zijn duidelijk de Oekrainers waarvan het leger heeft gezegd 'laat maar, jullie hebben we niet nodig'
Nee als die hun land zo moeten verdedigen zo als ze nu doen dan hadden de russen al in Rotterdam gezetenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Checkquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Werkelijk elk schot op doel zit erin.![]()
Al zijn het opzich wel allemaal goed geplaatste schoten.
Kampioensjaar?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik volg Feyenoord sinds 2006 en ik heb nog nooit zo genoten van de club als dit seizoen
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:
OEKRAINE WORDT KEIHARD GEBOMBARDEERD HIER
1,57quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens Pietje zat het wel erg mee allemaal gezien de xG.
Het is allemaal geluk dit seizoen Dombo. Dat moet je wel begrijpen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens Pietje zat het wel erg mee allemaal gezien de xG.
Slot out, bestuur tegen de muur, dit, datquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is allemaal geluk dit seizoen Dombo. Dat moet je wel begrijpen.
Alle goals verkocht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slot out, bestuur tegen de muur, dit, dat
FOK!ers neuken nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie leuker: dit of seks?
Met of zonder Szymanski?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit duurt langer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
jaquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hangt ervan af of het met je moeder isquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met of zonder Szymanski?
Wederom het bewijs wat een domme stat dat is.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:18 schreef Slobeend het volgende:
Erg fijn dat De Apotheker weer terug is.
Bedankt Klaasquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
JE MOET NIET alleen naar de uitslag kijken
je moet ook naar de psychologie van de tegenstander in hun hoofd kijken
waarom worden ze afgeslacht
heeft het met hun families in oekraine te maken dat ze niet meer kunnen geven
hebben ze de dood van hun families/leden in hun hoofd zitten
hun slagveld is niet alleen op het veld maar ook hun land
Ik weet niet wie we volgende ronde lopen, maar het is te hopen dat Poetin daar ook wat bommen op gooit danquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
JE MOET NIET alleen naar de uitslag kijken
je moet ook naar de psychologie van de tegenstander in hun hoofd kijken
waarom worden ze afgeslacht
heeft het met hun families in oekraine te maken dat ze niet meer kunnen geven
hebben ze de dood van hun families/leden in hun hoofd zitten
hun slagveld is niet alleen op het veld maar ook hun land
aan het einde gewoon met lege handenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:17 schreef RAVW het volgende:
Mooi jaartje voor Feyenoord
Feyenoord was medio maart nog nooit tegelijkertijd kwartfinalist in Europa, halvefinalist in de beker en koploper in de Eredivisie. Historisch seizoen al.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:18 schreef Slobeend het volgende:
Verkeerde topicquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
aan het einde gewoon met lege handen
gelukkig ook weer met pleisterquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:18 schreef Slobeend het volgende:
Bij 8-0 haal ik pas weer adem.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:26 schreef snabbi het volgende:
niet net doen alsof we de wedstrijd al gewonnen hebben, het blijft Feyenoord!
Slot Arne > Het Kasteelquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:27 schreef aTypisch het volgende:
slot krijgt zijn eigen stadion als hij zijn contract uitzit
Echt een heel raar gevoel, zo’n Europees potje waar je billen niet samengeknepen zitten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:26 schreef snabbi het volgende:
niet net doen alsof we de wedstrijd al gewonnen hebben, het blijft Feyenoord!
Als ze dat de komende paar wedstrijden in de ere nu óók gaan doen...quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel raar gevoel, zo’n Europees potje waar je billen niet samengeknepen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |