Alleen in het eigen topic in het feedback forum.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:03 schreef Troel het volgende:
Hey @:nova wat weet je over de novasure en wat vind je van die naam?
Ow, stuk?
Oeh. Moet ik ook nog eens maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:01 schreef Troel het volgende:
Want ik ga uiensoep maken vanavond en ik heb mijn omgeving al gewaarschuwd
handje kaas? Het moet wel lekker draden kunnen trekken,quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Alleen in het eigen topic in het feedback forum.
[..]
Oeh. Moet ik ook nog eens maken.
Uien karameliseren lukt me al wel.
Ik heb geen zelfgemaakte bouillon, maar ik kan liters met tabletten maken.
En met wat getoast brood en een handje kaas erop een rondje in de oven, ben je er toch al een heel eind?
Moet lukken
Nee, ik heb die wedstrijd nodig voor het klassement. En de wedstrijd valt op zich wel mee, het is gewoon een korte afstand en niet zo koud als afgelopen zondag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je even op de rem moet trappen.
Is een wedstrijd laten gaan een optie?
Hij komt vanavond maar ik denk dat ik afzegquote:Inwisselen voor een relax dag met je nieuwe vriendje? Slaap je daar beter mee?![]()
Probleem is dat m'n collega me gisteren heeft verteld dat hij komende 2 weken werkreis/opleiding/conferentie heeft en ik dan dingen van hem moet overnemen die ik helemaal niet kan of weet. Ging laatst toen hij een weekje met vakantie was ook supergoed (niet dus), toen heb ik mezelf er redelijk doorheen kunnen bluffen maar voor 2 weken niet -- ik moet een meeting voorzitten en info presenteren die ik helemaal niet ken en er gaat van alles mis dus de mensen op die meeting gaan kritisch zijn.quote:Qua werk: gaat het in vlagen in chaos? Jij bent toch niet de oorzaak…
Kun je het in de groep gooien? Niet als ontevredenheid, meer als “vinden jullie ook…?”
#2cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt beetje rottig zo Tele en echt niet oké voor jouquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die wedstrijd nodig voor het klassement. En de wedstrijd valt op zich wel mee, het is gewoon een korte afstand en niet zo koud als afgelopen zondag.
[..]
Hij komt vanavond maar ik denk dat ik afzeg
[..]
Probleem is dat m'n collega me gisteren heeft verteld dat hij komende 2 weken werkreis/opleiding/conferentie heeft en ik dan dingen van hem moet overnemen die ik helemaal niet kan of weet. Ging laatst toen hij een weekje met vakantie was ook supergoed (niet dus), toen heb ik mezelf er redelijk doorheen kunnen bluffen maar voor 2 weken niet -- ik moet een meeting voorzitten en info presenteren die ik helemaal niet ken en er gaat van alles mis dus de mensen op die meeting gaan kritisch zijn.
Collega wil er vandaag niet over praten omdat hij thuiswerkt en hij wil het IRL bespreken. Nou had ik eigenlijk morgen thuis willen werken maar dat gaat dan niet. Want morgen is de laatste mogelijkheid voordat hij die twee weken weg is.
Ja maar met wie dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:
He tele, het klinkt alsof het niet zo lekker loopt de laatste tijd.
Zou je hier niet eens met iemand over praten?
Zijn leidinggevendequote:
Met je leidinggevende?quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar met wie dan?
Morgen spreek ik iig die collega.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:43 schreef Lonaa het volgende:
Burgerpunten verdiend: mijn zomerjurk heeft weer het correcte aantal knopen.
Het is maar net wat je 'een handje' noemt, natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:57 schreef Troel het volgende:
[..]
handje kaas? Het moet wel lekker draden kunnen trekken,
je leidinggevende. Aan de bel trekken. Of eigenlijk de noodrem.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar met wie dan?
Wat iedereen al zegt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar met wie dan?
Dat MOET je aangeven. Anders is het signaal namelijk "het is OK dat de organisatie zo met mij omgaat". En dan gaat het van kwaad tot ergerquote:
Niks moetquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat MOET je aangeven. Anders is het signaal namelijk "het is OK dat de organisatie zo met mij omgaat". En dan gaat het van kwaad tot erger
Zeker, ik zou het wel aanraden in dit geval.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, niks moet. Maar dan heb je de gevolgen
Dit. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik die collega was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat iedereen al zegt.
Je collega gaat op vakantie en nu moet jij morgen naar kantoor komen omdat hij nog moet overdragen.
Dat moet andersom natuurlijk. En je andere zorgen zou ik ook zeker met je leidinggevende bespreken.
Dan moet je leidinggevende maar bepalen wat de prioriteiten zijn, je kan nou eenmaal niet 2 banen in je eentje doen. En die meeting en presentatie is echt idioot hoor, dat kan je toch niet 'ff' overdragen.
Het is echt niet gek dat je daar niet blij van wordt en dat mag je zeker aangeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |