Goed gezien, Leclerc ontbreektquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Zin in t weekend
Foutje in de OP trouwens, 2x nico.
Nou ja, wat scheelt 't?quote:
Verbeterdquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Zin in t weekend
Foutje in de OP trouwens, 2x nico.
Dat klopt, is geen fout. Als je uitvalt en dus 0 punten scoort en niet x rondes/ x procent van de race hebt uitgereden kom je niet in de stand na de eerste racequote:
Wist ik niet maar zijn er meer gevallen dan want F1.com heeft maar 17 rijders in de ranglijst, ok ik zie nu dat je dat al veranderd hebtquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat klopt, is geen fout. Als je uitvalt en dus 0 punten scoort en niet x rondes/ x procent van de race hebt uitgereden kom je niet in de stand na de eerste raceBen even vergeten hoeveel maar dit kwam een keer eerder voor ergens de afgelopen jaren.
Piastri niet idd en Oconquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist ik niet maar zijn er meer gevallen dan want F1.com heeft maar 17 rijders in de ranglijst, ok ik zie nu dat je dat al veranderd hebt![]()
https://www.formula1.com/en/results.html/2023/drivers.html
Alhamdulilah! Mafi mushkila. Veel plezier maat!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Inmiddels sinds woensdagavond in Jeddah. Fok werkt niet helemaal lekker hier. Ik kan het forum alleen met een kleine omweg bereiken.
Vanmiddag voor het eerst naar het circuit. Ook daar is bereiken het toverwoord. Volgens de organisatie gaan er shuttlebussen rijden vanuit centrale locaties in de stad, naar het circuit. Er is echter nog steeds nergens te vinden wat die centrale locaties dan zijn.
En Jeddah is een gigantische stad; het circuit ligt zo'n 15 km van m'n hotel. Er is ook geen OV in Jeddah. De Saudi's die ik ernaar vraag raden aan om een Uber te nemen.
Lekker tripje! Veel plezier. Ik weet niet wie je favoriete coureur is, maar ik hoop dat hij goed scoort in een spannende race.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Inmiddels sinds woensdagavond in Jeddah. Fok werkt niet helemaal lekker hier. Ik kan het forum alleen met een kleine omweg bereiken.
Vanmiddag voor het eerst naar het circuit. Ook daar is bereiken het toverwoord. Volgens de organisatie gaan er shuttlebussen rijden vanuit centrale locaties in de stad, naar het circuit. Er is echter nog steeds nergens te vinden wat die centrale locaties dan zijn.
En Jeddah is een gigantische stad; het circuit ligt zo'n 15 km van m'n hotel. Er is ook geen OV in Jeddah. De Saudi's die ik ernaar vraag raden aan om een Uber te nemen.
Veel plezier:)quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:38 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Niet gekoppeld? Hij kwam niet in mn MyAT.
Is toch altijd zo bij een nieuw livetopic?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:50 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ook niet in mijn Alpha Tauri.
Vorig jaar hoefde ik niet zelf het topic op te zoeken, kwam automatisch in de MyAt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch altijd zo bij een nieuw livetopic?
Same.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:56 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Vorig jaar hoefde ik niet zelf het topic op te zoeken, kwam automatisch in de MyAt.
Tenzij je misschien SA werkt, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Is toch een race zoals elke anderequote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tenzij je misschien SA werkt, dan snap ik het.
Maar in geval van niet ben ik wel benieuwd naar de beweegredenen om naar deze race te gaan zeg maar...
Ik ben hier op vakantie.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tenzij je misschien SA werkt, dan snap ik het.
Maar in geval van niet ben ik wel benieuwd naar de beweegredenen om naar deze race te gaan zeg maar...
Ik geloof niet dat ie de andere 20 circuits al eens bezocht heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Is toch een race zoals elke andereLijkt me ook wel cool om een keer naartoe te zijn geweest.
In een vreselijke dictatuur, die geen financiële ondersteuning zou moeten genieten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Is toch een race zoals elke andereLijkt me ook wel cool om een keer naartoe te zijn geweest.
Prima natuurlijk als je dat vindt, maar er zijn ook mensen die daar anders over denken. Of er helemaal niet over denken cq. mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:44 schreef Dauthi het volgende:
[..]
In een vreselijke dictatuur, die geen financiële ondersteuning zou moeten genieten.
Ik snap überhaupt niet waarom je ooit naar dat land zou gaan. Kan wel leukere vakantiebestemmingen bedenken die ook nog eens een F1 race hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
Prima natuurlijk als je dat vindt, maar er zijn ook mensen die daar anders over denken. Of er helemaal niet over denken cq. mee bezig zijn.
Als je moslim bent ligt dat waarschijnlijk wat anders maar het staat bij mij ook niet bovenaan het lijstje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom je ooit naar dat land zou gaan. Kan wel leukere vakantiebestemmingen bedenken die ook nog eens een F1 race hebben.
Ik heb er jaren gewoond/gewerkt, het is zeker niet te vergelijken met Europa, maar de verandering gaat daar razendsnel en het gaat echt wel de goede kant op.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom je ooit naar dat land zou gaan. Kan wel leukere vakantiebestemmingen bedenken die ook nog eens een F1 race hebben.
En wat jij leuk vindt, moet een ander ook leuk vinden?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat SA geen walgelijk dictatuur is, dan is er echt iets mis met je als mens.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
Prima natuurlijk als je dat vindt, maar er zijn ook mensen die daar anders over denken. Of er helemaal niet over denken cq. mee bezig zijn.
SA is nog steeds een van de naarste dictaturen ter wereld, maar zoals @nixxx al schreef, ze gaan daar wel duidelijk de goede richting uit, daar waar andere landen juist vervallen in onvrijere meer autocratische staatsvormen. Saoedi's vind ik dan weer vaak ongelofelijk vervelende mensen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als je denkt dat SA geen walgelijk dictatuur is, dan is er echt iets mis met je als mens.
Voor de central grandstands (waar ik zit): 1000 riyal. Is ongeveer 250 euro.quote:
Onverwacht.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Angela per direct weg,![]()
https://racingnews365.nl/(...)er-direct-uit-elkaar
Geen grapjes meer kunnen maken over haarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Vreemd wel na 1 race.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen grapjes meer kunnen maken over haar
Op zoek naar een nieuw wit slaafje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik meen me toch te herinneren dat ze hem hielp z'n helm op te doen maar ben nooit zo goed in dat soort details.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar was ze er twee weken geleden wel bij? Volgens mij niet.
Begint hij te dementeren?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens Allard was het vorig jaar 2021?
Maar goed dat ze die in de tijd van Jos niet uitdeelden.quote:
Heb er ongelooflijk vervelende collega’s gehad en hele leuke. Maar ook wel eens dat je een leuke, ogenschijnlijk vrij moderne, collega hebt, en als je dan eens een wat dieper gesprek hebt dat niet werk gerelateerd is… tsjonge jonge, middeleeuwse denkbeelden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
SA is nog steeds een van de naarste dictaturen ter wereld, maar zoals @:nixxx al schreef, ze gaan daar wel duidelijk de goede richting uit, daar waar andere landen juist vervallen in onvrijere meer autocratische staatsvormen. Saoedi's vind ik dan weer vaak ongelofelijk vervelende mensen.
Die gaan dit jaar gewoon voor het record gridstraffen, staan ze in elk geval nog ergens bovenaanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ferrari wisselt meteen nog maar wat meer onderdelen.
Ze zullen nooit McLaren verslaan van een paar jaar terugquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaan dit jaar gewoon voor het record gridstraffen, staan ze in elk geval nog ergens bovenaan
Het is wachten op een bericht van NOS met een journalist die het leuk vindt om afwisselend De Vries en De Fries te zeggen.quote:
Nyck is al sinds 2011 verbonden met F1 en nu is hij kennelijk interessant geworden voor de nieuwsites.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is wachten op een bericht van NOS met een journalist die het leuk vindt om afwisselend De Vries en De Fries te zeggen.
In race 2.. bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Mclaren denkt ook "alles of niets"
Absurd levensgevaarlijk kutcircuit. Die crashes in 2021quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:12 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf het een eng circuit vinden. En Verstappen houdt niet in.
Geef 'm een snelle auto en hij staat in de top 3. Is toch logisch.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:20 schreef StephanL het volgende:
Alonso blijft bizar, gewoon weer derde
Tweede nu, maar wel met track limits.
Ja dat wel. De stap die ze bij AM hebben gemaakt is echt goedquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Geef 'm een snelle auto en hij staat in de top 3. Is toch logisch.
GOATIFI rijdt niet meer mee he.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:30 schreef beantherio het volgende:
Hier gaat iemand nog eens keihard crashen. Kan bijna niet anders.
Strololololquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:35 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
En schuim junior ook niet meer.
Inderdaad. Leuk! Ik gun het ze wel. Sowieso mag ik Gasly wel.quote:
Gasly is een lieve, zij het wat instabiele jongen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. Leuk! Ik gun het ze wel. Sowieso mag ik Gasly wel.
Erg knap inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel. De stap die ze bij AM hebben gemaakt is echt goed
Dat of hun achtervleugel heeft zoveel drag dat ze hun topsnelheid niet halen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:36 schreef Tijn het volgende:
Ferrari doet nog een beetje voorzichtig met hun motor?
Vorige race was de topsnelheid wel ok, toch? Ik dacht sowieso dat ze dit jaar voor wat meer topsnelheid zijn gegaan. Zou me verbazen als dat er hier dan niet uitkomt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat of hun achtervleugel heeft zoveel drag dat ze hun topsnelheid niet halen.
Het is nog erg vroeg in het seizoen maar ik heb nog niks gezien wat het rumoer van vorig jaar over hem waar maakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:45 schreef Jane het volgende:
Piastri wederom achter beide Williamsen en beide Alpines.
Toen reden ze met een kleinere achtervleugel, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorige race was de topsnelheid wel ok, toch? Ik dacht sowieso dat ze dit jaar voor wat meer topsnelheid zijn gegaan. Zou me verbazen als dat er hier dan niet uitkomt.
Slechts 0.2s achter Norris is niet verkeerd. De McLaren is gewoon ruk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is nog erg vroeg in het seizoen maar ik heb nog niks gezien wat het rumoer van vorig jaar over hem waar maakt.
Apart dat ze vorig jaar subtop waren en helemaal achteraan stanaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Slechts 0.2s achter Norris is niet verkeerd. De McLaren is gewoon ruk.
Verkeerde afslag genomen in de ontwikkeling van de auto.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Apart dat ze vorig jaar subtop waren en helemaal achteraan stana
Hopelijk maken ze die verkeerde afslag snel ongedaanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verkeerde afslag genomen in de ontwikkeling van de auto.
*Alonsoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:04 schreef Jane het volgende:
Russell weer duidelijk de betere Mercedes driver.
Het team Mercedesquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:05 schreef Nober het volgende:
Saudi Arabia (2021-2023)
2021
P1 1:29.786 Hamilton (Mercedes)
P2 1:29.018 Hamilton
P3 1:28.100 Verstappen (Red Bull-Honda)
Q1 1:28.021 Pérez (Red Bull-Honda)
Q2 1:27.712 Hamilton
Q3 1:27.511 Hamilton
2022
P1 1:30.772 Leclerc (Ferrari)
P2 1:30.074 Leclerc
P3 1:29.735 Leclerc
Q1 1:28.855 Sainz jr. (Ferrari)
Q2 1:28.686 Sainz jr.
Q3 1:28.200 Pérez (Red Bull-Honda)
2023
P1 1:29.617 Verstappen (Red Bull-Honda)
P2 1:29.603 Verstappen
[..]
*Alonso
quote:"[FP2 was] pretty much the same [as FP1] so a second off or whatever it is. For me, I definitely struggled in the session, struggled in both sessions," - that's a frustrated Hamilton's summary of his Friday in Jeddah.
"I mean it's just a tough car to drive, I know everyone is working so hard at the factory. Just a matter of time, have to be patient," he continued.
When asked if this year's car was better than last year's, he said "pretty much the same".
Niet heel slim om te roepen. Beter steken ze de koppen bij elkaar en maken ze in stilte die auto langzaam maar zeker snellerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:55 schreef Netsplitter het volgende:
Franz Tost is niet bepaald te spreken over de auto die AlphaTauri momenteel heeft. De teambaas van het Red Bull-zusterteam laat weten dat hij afgaande op de voorbije winter een veel betere auto had verwacht voor het Formule 1-seizoen 2023. "Maar in Bahrein waren we helemaal nergens", oordeelt Tost hard. De Oostenrijker is ook helder over Nyck de Vries: "Als wij hem een betere auto geven, dan staat hij er echt wel."
https://nl.motorsport.com(...)auto-geven/10444825/
Nou ja, dat zal gebaseerd zijn op wat Ferrari tijdens pre-season testing zei, dat ze zich meer op rechtelijnsnelheid hebben gericht met deze auto t.o.v. vorig jaar. Je zou denken dat je het dan beter doet op een circuit als deze. Ik snap er niks van waarom dat er niet uit lijkt te komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:55 schreef Evenstar het volgende:
Wat was het met Damon Hill die zei dat RB het hier moeilijk ging krijgen, want Ferrari zou wel erg sterk zijn in SA?
alsof die de blueprints van de auto's kent, hahaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:55 schreef Evenstar het volgende:
Wat was het met Damon Hill die zei dat RB het hier moeilijk ging krijgen, want Ferrari zou wel erg sterk zijn in SA?
mercs zijn langzamer en bandenvreters, dus vanaf p7 zou kunnenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:06 schreef Perox het volgende:
Ik zou Mercedes niet uitvlakken op zondag. Hun long runs leken vrij goed eigenlijk.
Ferrari valt het meeste tegen. Zij moeten het gaan brengen tegen Red Bull, maar ik zie ze hier nog wel achter Alpine eindigen.
Aston Martin is ook niet dichtbij genoeg om Red Bull te bedreigen.
Zou het dan toch een 2 vingers in de neus seizoen worden voor Max?
Dan kan het wel eens een legendarische zegenreeks worden.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet heel slim om te roepen. Beter steken ze de koppen bij elkaar en maken ze in stilte die auto langzaam maar zeker sneller
Het enige wat je kan hopen is dat ze met een lage motorstand hebben gereden tot nu toe, aan de topsnelheden te zien lijkt het daar wel op maar morgen in kwalificatie weten we meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:55 schreef Evenstar het volgende:
Geen slechte aannamequote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk dat het totaalpakket van Red Bull over een heel seizoen gewoon weer onverslaanbaar gaat zijn.
De FIA heeft officieel bevestigd dat Charles Leclerc tien plekken achteruit gaat op de grid voor de Formule 1 Grand Prix van Saudi-Arabië. Zijn wissel naar de derde control electronics van het jaar is inmiddels opgenomen in de FIA-documenten. Daarin valt te ook lezen dat Leclerc nog meer onderdelen vervangt en dat ook Lando Norris, Carlos Sainz en Sergio Perez naar nieuwe motorcomponenten grijpen. Voor die mannen levert dat geen gridstraf op. Perez rijdt dit weekend ook al met een nieuwe versnellingsbak.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige wat je kan hopen is dat ze met een lage motorstand hebben gereden tot nu toe, aan de topsnelheden te zien lijkt het daar wel op maar morgen in kwalificatie weten we meer.
De huidige dictator, MbS is een moordenaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
SA is nog steeds een van de naarste dictaturen ter wereld, maar zoals @:nixxx al schreef, ze gaan daar wel duidelijk de goede richting uit, daar waar andere landen juist vervallen in onvrijere meer autocratische staatsvormen. Saoedi's vind ik dan weer vaak ongelofelijk vervelende mensen.
De auto’s zouden veel langzamer worden, 2 jaar laterquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:05 schreef Nober het volgende:
Saudi Arabia (2021-2023)
2021
P1 1:29.786 Hamilton (Mercedes)
P2 1:29.018 Hamilton
P3 1:28.100 Verstappen (Red Bull-Honda)
Q1 1:28.021 Pérez (Red Bull-Honda)
Q2 1:27.712 Hamilton
Q3 1:27.511 Hamilton
2022
P1 1:30.772 Leclerc (Ferrari)
P2 1:30.074 Leclerc
P3 1:29.735 Leclerc
Q1 1:28.855 Sainz jr. (Ferrari)
Q2 1:28.686 Sainz jr.
Q3 1:28.200 Pérez (Red Bull-Honda)
2023
P1 1:29.617 Verstappen (Red Bull-Honda)
P2 1:29.603 Verstappen
[..]
*Alonso
Misschien dat de versnellingsbak (al dan niet in combinatie met de hydrauliek) de achilleshiel van RB kan worden?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 05:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De FIA heeft officieel bevestigd dat Charles Leclerc tien plekken achteruit gaat op de grid voor de Formule 1 Grand Prix van Saudi-Arabië. Zijn wissel naar de derde control electronics van het jaar is inmiddels opgenomen in de FIA-documenten. Daarin valt te ook lezen dat Leclerc nog meer onderdelen vervangt en dat ook Lando Norris, Carlos Sainz en Sergio Perez naar nieuwe motorcomponenten grijpen. Voor die mannen levert dat geen gridstraf op. Perez rijdt dit weekend ook al met een nieuwe versnellingsbak.
credits motorsport.nl
Dan moet het allemaal wel enorm tegenzitten, ze hebben er 4 dus ook wat makkelijker uit te wisselen bij twijfel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien dat de versnellingsbak (al dan niet in combinatie met de hydrauliek) de achilleshiel van RB kan worden?
En een bak die net voor de bocht tijdens het terugschakelen vast slaat kan uiteindelijk maar zo een afgeschreven chassis opleveren.
Lijkt me bovendien vreemd dat ze opeens zijn vergeten hoe ze een versnellingsbak bouwen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet het allemaal wel enorm tegenzitten, ze hebben er 4 dus ook wat makkelijker uit te wisselen bij twijfel.
Ook dat maar ik geloof dat de problemen met de versnellingen en terugschakelen eerder in de regel electronica zit dan de bak zelf.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me bovendien vreemd dat ze opeens zijn vergeten hoe ze een versnellingsbak bouwen.
Als de regelelektronica niet wil dat de bak schakelt dan kan dat een defecte sensor zijn, maar kan ook dat de sensor nog niet de juiste waarde ziet om het bitje te resetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar ik geloof dat de problemen met de versnellingen en terugschakelen eerder in de regel electronica zit dan de bak zelf.
Mijn kennis reikt niet zover maar de klachten die Verstappen had waren electronisch of softwarematig, ik neem aan dat het kwestie van finetunen is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als de regelelektronica niet wil dat de bak schakelt dan kan dat een defecte sensor zijn, maar kan ook dat de sensor nog niet de juiste waarde ziet om het bitje te resetten.
En dan kun je die waarde wel veranderen maar die stond er natuurlijk niet voor niets in.
Duurt te lang tot de volgende fp begintquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Blijven we steeds dezelfde dingen posten of komt er nog wat nieuws?
Ik zie vandaag alleen maar dingen langskomen die gisteren ook al gepost waren.
Wat zeg je nou?!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie al dat Hülkenberg Nederlands spreekt?
Ik wilde net achter de schermen voorstellen om iedereen die dit ter sprake brengt een F1-ban aan te smeren.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we dit per zaterdag 18 maart 2023 @ 12:55:05 in laten gaan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde net achter de schermen voorstellen om iedereen die dit ter sprake brengt een F1-ban aan te smeren.
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Akkoord.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zullen we dit per zaterdag 18 maart 2023 @ 12:55:05 in laten gaan?
quote:
Stokslagen. 50 stuks.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We moeten misschien ook nog even wat verzinnen voor moderators die de reeks stuk maken.
Heeft ie een Nederlandse moeder of zo?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Ooooooow, is het dat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:48 schreef Sorella het volgende:
Als ik het goed heb woont/woonde hij dicht bij de nederlandse grens en heeft mede daardoor ook nederlands geleerd vanwege de omgang met nederlandse kartrijders.
Zou goed kunnen want zo heb ik ook Duits geleerd via Die Sendung mit der Mausquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
Denk eerder via Sesamstraat dat hij dan met de antenne kon ontvangen.
In Emmerich zie je dan ook meer Nederlandse kentekens dan Duitse.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:48 schreef Sorella het volgende:
Als ik het goed heb woont/woonde hij dicht bij de nederlandse grens en heeft mede daardoor ook nederlands geleerd vanwege de omgang met nederlandse kartrijders.
Het Kleverlands is als het goed is ook gewoon een Nederlands dialect.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:48 schreef Sorella het volgende:
FP2?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:38 schreef Mano_ het volgende:
De Vries krijgt een nieuwe motor en zal niet rijden in FP2 volgens de meneer van F1 Live
En een deel van die kentekens zijn ook gewoon Nederlandersquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Emmerich zie je dan ook meer Nederlandse kentekens dan Duitse.
Hij is tenminste nog een wereldkampioen. Dat kan de meerderheid van de F1 grid niet zeggenquote:
Slechte mod als je niet weet wie dat isquote:
Mwa, 6 tienden langzamer dan Verstappen op hardquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Twee tienden sneller op soft dan Verstappen op hard
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Twee tienden sneller op soft dan Verstappen op hard
hEt LeK iS bOvEnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, 6 tienden langzamer dan Verstappen op hard
Goede omschrijving van Chevy welquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Slechte mod als je niet weet wie dat is
Oh, die vergeet ik altijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Slechte mod als je niet weet wie dat is
Moeten ze Mercedes ook niet kopiërenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:57 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij hoorde je ook nog wat porpoising bij Piastri. Wat een knakenbak, die McLaren.
Onderdeel van El Planquote:
Plan E? Question?quote:
In België gaan wonenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:03 schreef TjjWester het volgende:
Is er al een oplossing voor grand prixradio? Zonder vpn
Alles nieuw en dat ding hapert nog steedsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Echt comfortabel ziet het er toch niet uit in die Ferrari.
Nelson en Melroy natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:03 schreef TjjWester het volgende:
https://proprivacy.com/privacy-service/comparison/vpn-browsersquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:03 schreef TjjWester het volgende:
Ferrari moet net als Mario onderaan beginnen, bij de bodem.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:05 schreef Sked het volgende:
Fix je shit eens Ferrari
nvm dat gaat toch niet gebeuren
Als je de Red Bull nu rood verft gaat die achteruit.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:08 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ferrari moet net als Mario onderaan beginnen, bij de bodem.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:03 schreef TjjWester het volgende:
Eerder wel, hoor. Gewoon P2 op hards terwijl de rest op softs zit te pushen als een gek.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:15 schreef -XOR- het volgende:
VER
gewoon op gebruikte hards
edit: toch niet, ik zat niet op te letten.
Ja, die had ik gezien. Denk zo dat er een paar teams flink gefrusteerd aan het toekijken zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eerder wel, hoor. Gewoon P2 op hards terwijl de rest op softs zit te pushen als een gek.
Maar gelukkig is het middenveld P3 t/m P20quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:16 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat een ongekend saai seizoen worden.
League of their own ja.quote:
Wordt wel interessant wat F1.5 gaat worden, ja. Eigenlijk iedereen behalve Red Bull.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het middenveld P3 t/m P20
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:20 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 8 INCIDENT INVOLVING CARS 4 (NOR) AND 1 (VER) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
Is dat Lec vs Ferrari?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:21 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Afstraffing van heb ik jouw daar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |