Goed gezien, Leclerc ontbreektquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Zin in t weekend
Foutje in de OP trouwens, 2x nico.
Nou ja, wat scheelt 't?quote:
Verbeterdquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Zin in t weekend
Foutje in de OP trouwens, 2x nico.
Dat klopt, is geen fout. Als je uitvalt en dus 0 punten scoort en niet x rondes/ x procent van de race hebt uitgereden kom je niet in de stand na de eerste racequote:
Wist ik niet maar zijn er meer gevallen dan want F1.com heeft maar 17 rijders in de ranglijst, ok ik zie nu dat je dat al veranderd hebtquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat klopt, is geen fout. Als je uitvalt en dus 0 punten scoort en niet x rondes/ x procent van de race hebt uitgereden kom je niet in de stand na de eerste raceBen even vergeten hoeveel maar dit kwam een keer eerder voor ergens de afgelopen jaren.
Piastri niet idd en Oconquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist ik niet maar zijn er meer gevallen dan want F1.com heeft maar 17 rijders in de ranglijst, ok ik zie nu dat je dat al veranderd hebt![]()
https://www.formula1.com/en/results.html/2023/drivers.html
Alhamdulilah! Mafi mushkila. Veel plezier maat!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Inmiddels sinds woensdagavond in Jeddah. Fok werkt niet helemaal lekker hier. Ik kan het forum alleen met een kleine omweg bereiken.
Vanmiddag voor het eerst naar het circuit. Ook daar is bereiken het toverwoord. Volgens de organisatie gaan er shuttlebussen rijden vanuit centrale locaties in de stad, naar het circuit. Er is echter nog steeds nergens te vinden wat die centrale locaties dan zijn.
En Jeddah is een gigantische stad; het circuit ligt zo'n 15 km van m'n hotel. Er is ook geen OV in Jeddah. De Saudi's die ik ernaar vraag raden aan om een Uber te nemen.
Lekker tripje! Veel plezier. Ik weet niet wie je favoriete coureur is, maar ik hoop dat hij goed scoort in een spannende race.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Inmiddels sinds woensdagavond in Jeddah. Fok werkt niet helemaal lekker hier. Ik kan het forum alleen met een kleine omweg bereiken.
Vanmiddag voor het eerst naar het circuit. Ook daar is bereiken het toverwoord. Volgens de organisatie gaan er shuttlebussen rijden vanuit centrale locaties in de stad, naar het circuit. Er is echter nog steeds nergens te vinden wat die centrale locaties dan zijn.
En Jeddah is een gigantische stad; het circuit ligt zo'n 15 km van m'n hotel. Er is ook geen OV in Jeddah. De Saudi's die ik ernaar vraag raden aan om een Uber te nemen.
Veel plezier:)quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:38 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Niet gekoppeld? Hij kwam niet in mn MyAT.
Is toch altijd zo bij een nieuw livetopic?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:50 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ook niet in mijn Alpha Tauri.
Vorig jaar hoefde ik niet zelf het topic op te zoeken, kwam automatisch in de MyAt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch altijd zo bij een nieuw livetopic?
Same.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:56 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Vorig jaar hoefde ik niet zelf het topic op te zoeken, kwam automatisch in de MyAt.
Tenzij je misschien SA werkt, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Is toch een race zoals elke anderequote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tenzij je misschien SA werkt, dan snap ik het.
Maar in geval van niet ben ik wel benieuwd naar de beweegredenen om naar deze race te gaan zeg maar...
Ik ben hier op vakantie.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tenzij je misschien SA werkt, dan snap ik het.
Maar in geval van niet ben ik wel benieuwd naar de beweegredenen om naar deze race te gaan zeg maar...
Ik geloof niet dat ie de andere 20 circuits al eens bezocht heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Is toch een race zoals elke andereLijkt me ook wel cool om een keer naartoe te zijn geweest.
In een vreselijke dictatuur, die geen financiële ondersteuning zou moeten genieten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Is toch een race zoals elke andereLijkt me ook wel cool om een keer naartoe te zijn geweest.
Prima natuurlijk als je dat vindt, maar er zijn ook mensen die daar anders over denken. Of er helemaal niet over denken cq. mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:44 schreef Dauthi het volgende:
[..]
In een vreselijke dictatuur, die geen financiële ondersteuning zou moeten genieten.
Ik snap überhaupt niet waarom je ooit naar dat land zou gaan. Kan wel leukere vakantiebestemmingen bedenken die ook nog eens een F1 race hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
Prima natuurlijk als je dat vindt, maar er zijn ook mensen die daar anders over denken. Of er helemaal niet over denken cq. mee bezig zijn.
Als je moslim bent ligt dat waarschijnlijk wat anders maar het staat bij mij ook niet bovenaan het lijstje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom je ooit naar dat land zou gaan. Kan wel leukere vakantiebestemmingen bedenken die ook nog eens een F1 race hebben.
Ik heb er jaren gewoond/gewerkt, het is zeker niet te vergelijken met Europa, maar de verandering gaat daar razendsnel en het gaat echt wel de goede kant op.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom je ooit naar dat land zou gaan. Kan wel leukere vakantiebestemmingen bedenken die ook nog eens een F1 race hebben.
En wat jij leuk vindt, moet een ander ook leuk vinden?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat SA geen walgelijk dictatuur is, dan is er echt iets mis met je als mens.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
Prima natuurlijk als je dat vindt, maar er zijn ook mensen die daar anders over denken. Of er helemaal niet over denken cq. mee bezig zijn.
SA is nog steeds een van de naarste dictaturen ter wereld, maar zoals @nixxx al schreef, ze gaan daar wel duidelijk de goede richting uit, daar waar andere landen juist vervallen in onvrijere meer autocratische staatsvormen. Saoedi's vind ik dan weer vaak ongelofelijk vervelende mensen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als je denkt dat SA geen walgelijk dictatuur is, dan is er echt iets mis met je als mens.
Voor de central grandstands (waar ik zit): 1000 riyal. Is ongeveer 250 euro.quote:
Onverwacht.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Angela per direct weg,![]()
https://racingnews365.nl/(...)er-direct-uit-elkaar
Geen grapjes meer kunnen maken over haarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Vreemd wel na 1 race.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen grapjes meer kunnen maken over haar
Op zoek naar een nieuw wit slaafje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik meen me toch te herinneren dat ze hem hielp z'n helm op te doen maar ben nooit zo goed in dat soort details.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar was ze er twee weken geleden wel bij? Volgens mij niet.
Begint hij te dementeren?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens Allard was het vorig jaar 2021?
Maar goed dat ze die in de tijd van Jos niet uitdeelden.quote:
Heb er ongelooflijk vervelende collega’s gehad en hele leuke. Maar ook wel eens dat je een leuke, ogenschijnlijk vrij moderne, collega hebt, en als je dan eens een wat dieper gesprek hebt dat niet werk gerelateerd is… tsjonge jonge, middeleeuwse denkbeelden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
SA is nog steeds een van de naarste dictaturen ter wereld, maar zoals @:nixxx al schreef, ze gaan daar wel duidelijk de goede richting uit, daar waar andere landen juist vervallen in onvrijere meer autocratische staatsvormen. Saoedi's vind ik dan weer vaak ongelofelijk vervelende mensen.
Die gaan dit jaar gewoon voor het record gridstraffen, staan ze in elk geval nog ergens bovenaanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ferrari wisselt meteen nog maar wat meer onderdelen.
Ze zullen nooit McLaren verslaan van een paar jaar terugquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaan dit jaar gewoon voor het record gridstraffen, staan ze in elk geval nog ergens bovenaan
Het is wachten op een bericht van NOS met een journalist die het leuk vindt om afwisselend De Vries en De Fries te zeggen.quote:
Nyck is al sinds 2011 verbonden met F1 en nu is hij kennelijk interessant geworden voor de nieuwsites.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is wachten op een bericht van NOS met een journalist die het leuk vindt om afwisselend De Vries en De Fries te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |