quote:
Zal eens mijn best doenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gauw gifje van Corrie maken dus
Kind aan iemand anders uitgeleend?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond na maanden eindelijk weer goed slapen
Ok boomerquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Goddomme ik ben echt aan vakantie toe zeg
Nee, temazepam gekregenquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kind aan iemand anders uitgeleend?
Zegt me niks.quote:
Pammetjes zorgen vrijwel altijd dat je beter gaat slapenquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Ik ben niet zo thuis in de legale drugswereld
Belgische abdijbieren werken ook altijdquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pammetjes zorgen vrijwel altijd dat je beter gaat slapen
Mja, van alcohol ga je niet beter slapen al lijkt dat wel zoquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Belgische abdijbieren werken ook altijd
Klopt. Mijn Garmin geeft dan ook altijd aan dat ik nauwelijks energie erbij heb gekregenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, van alcohol ga je niet beter slapen al lijkt dat wel zo
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Garmin geeft dan ook altijd aan dat ik nauwelijks energie erbij heb gekregen
Maar in slaap vallen gaat makkelijkquote:
Ja, dat dan vaak wel. Daar heb ik nu ook geen moeite mee. Doorslapen wel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar in slaap vallen gaat makkelijk
quote:
Gastquote:
Welnee, zowel linksom of rechtsom kan de huidige coalitie een meerderheid behouden in de Eerste Kamer. Veel mensen stemden op Van der Plas, en alles bleef zoals het was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
Nu hopen dat het kabinet niet valt door BBB, dan krijgen we ook zo'n samenstelling in de Tweede kamer.
Dat is de exacte reden waarom ze boel voorlopig niet zullen laten klappen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
Nu hopen dat het kabinet niet valt door BBB, dan krijgen we ook zo'n samenstelling in de Tweede kamer.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zowel linksom of rechtsom kan de huidige coalitie een meerderheid behouden in de Eerste Kamer. Veel mensen stemden op Van der Plas, en alles bleef zoals het was.
Ja maar die stikstofwet die nog door de Eerste kamer moet, zeker gezeik van Caroline dus.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zowel linksom of rechtsom kan de huidige coalitie een meerderheid behouden in de Eerste Kamer. Veel mensen stemden op Van der Plas, en alles bleef zoals het was.
Ook zij moet zich geeoon houden aan Europese wet- en regelgeving. Dus die kan compromissen gaan sluiten en dan is de kans vrij groot dat ze daar over een paar jaar daar electoraal op wordt afgerekend en de volgende bozeburgerpartij zich aanbiedt; net als bij de LPF, PVV en FvD.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die stikstofwet die nog door de Eerste kamer moet, zeker gezeik van Caroline dus.
Ok, ik vertrouw je. Jij wijze manquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook zij moet zich geeoon houden aan Europese wet- en regelgeving. Dus die kan compromissen gaan sluiten en dan is de kans vrij groot dat ze daar over een paar jaar daar electoraal op wordt afgerekend en de volgende bozeburgerpartij zich aanbiedt; net als bij de LPF, PVV en FvD.
Eindelijk, je vertrouwt me... Ff mijn lijstje pakken met dingen die ik enkel van je kan vragen als je mij vertrouwt.quote:
Ik zie de dm wel verschijnenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindelijk, je vertrouwt me... Ff mijn lijstje pakken met dingen die ik enkel van je kan vragen als je mij vertrouwt.
Check, ik ben begonnen met wat kleine, onschuldige verzoeken.quote:
Je weet in elk geval dat het vandaag is.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We bezorgen je pakket vandaag tussen 8:30 en 21:30. Ok
13 uur lang niet naar de wcquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En? Is je pakje er al?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
bedrijf dat de werkkleding verzorgt stuurt graag losse pakketjes.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, ja, mijn pakje kwam uiteindelijk rond 11:30, net voordat ik naar de dierentuin ging
Is maar tijdelijkquote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen. De buren krijgen nieuwe kozijnen, ze zijn al lekker aan het boren
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk
Hiernaast zijn de buren blijkbaar permanent aan het verbouwenDan hoor ik een boor, dan wordt er getimmerd, dan een schuurmachine
Goedemorgenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen. De buren krijgen nieuwe kozijnen, ze zijn al lekker aan het boren
Lekker irritantquote:Op maandag 20 maart 2023 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk
Hiernaast zijn de buren blijkbaar permanent aan het verbouwenDan hoor ik een boor, dan wordt er getimmerd, dan een schuurmachine
Volgens mij na 19u al niet meer, klusgeluiden.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:31 schreef TaMieke het volgende:
Als je een heel huis gaat verbouwen snap ik dat het lang duurt. Maar na 22:00 mag het sowieso niet meer toch?
1:00 is sowieso absurd om dan iets te gaan doen.
Nee... en een beetje later of vroeger is leuk, maar met dit tijdstip... En ergens vermoed ik ook dat ze het grofvuil niet gebeld hebben voor de kapotte meubels voor de deur. 't Ziet er niet uitquote:Op maandag 20 maart 2023 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik herrie (hihaho) zou schoppen als er even een gaatje geboord wordt, maar het is volgens de meeste APV's niet de bedoeling dat er lekker de hele avond geklust en gesloopt gaat worden.
Als het vooraf gecommuniceerd wordt, vind ik het overigens meestal wel best als het wel een keer later (of vroeger) wordt, maar zo schat ik de buren van Child niet in.
Ik heb tijdens onze verbouwing aangehouden dat het om 21 opgeruimd moest zijn en er geen machines meer aangingen (dus ook geen stofzuiger enzo). Beetje rekening houden met elkaarquote:Op maandag 20 maart 2023 09:31 schreef TaMieke het volgende:
Als je een heel huis gaat verbouwen snap ik dat het lang duurt. Maar na 22:00 mag het sowieso niet meer toch?
1:00 is sowieso absurd om dan iets te gaan doen.
Dat is inderdaad ook zo netjes. Ik ga er niet vanuit dat ze hier tot zolaat door gaan. Maar snap als je zelf aan het verbouwen bent, dat je vaak 's avonds pas echt meters kan maken en dat je langer door wil gaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb tijdens onze verbouwing aangehouden dat het om 21 opgeruimd moest zijn en er geen machines meer aangingen (dus ook geen stofzuiger enzo). Beetje rekening houden met elkaar.
Groot gelijk, mensen die op zulke ongoddelijke tijdstippen herrie maken zijn meestal ook niet voor rede vatbaar wanneer je ze aanspreekt.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het tot bedtijd prima. Alleen midden in de nacht echt niet. Volgende keer bel ik de politie. Dat zei mijn begeleider ook dat ik moest doen.
Vandaag lekker luieren. Niks lukt eventjes nu
Ik hield er altijd nog eerder mee op ivm kleine kinderen bij de buren. Afgesprokennom na 19.00 niet meer te boren enzo.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb tijdens onze verbouwing aangehouden dat het om 21 opgeruimd moest zijn en er geen machines meer aangingen (dus ook geen stofzuiger enzo). Beetje rekening houden met elkaar.
Das lullig ja.. gelukkig hoefden we daar hier geen rekening mee te houdenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hield er altijd nog eerder mee op ivm kleine kinderen bij de buren. Afgesprokennom na 19.00 niet meer te boren enzo.
Daar ben ik sinds hun verbouwing van de badkamer wel een beetje klaar mee. Dat werd door een beunhaas gedaan, dus 's avonds en in het weekend. Zit je zaterdagochtend na een avond bier drinken om 8 uur rechtop in bed vanwege de herrie. En 's avonds gingen ze ook gewoon tot 21.00 door
Oh ja, lekker dan.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hield er altijd nog eerder mee op ivm kleine kinderen bij de buren. Afgesprokennom na 19.00 niet meer te boren enzo.
Daar ben ik sinds hun verbouwing van de badkamer wel een beetje klaar mee. Dat werd door een beunhaas gedaan, dus 's avonds en in het weekend. Zit je zaterdagochtend na een avond bier drinken om 8 uur rechtop in bed vanwege de herrie. En 's avonds gingen ze ook gewoon tot 21.00 door
Dat zal je leren bier te drinken.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon doen. En dan om 7:15 eenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:57 schreef rival het volgende:
Ik ga morgen beginnen met de badkamerverbouwing, mag al vanaf 7 uur herrie maken zag ik net
Laatst nog geholpen met een keuken slopen bij iemand. Toen kwamen de buren gewoon koffie brengen omdat ze dachten dat we dat wel konden gebruiken gezien alle herrie die ze hoorden en alle bende in de tuin. zo kan het dus ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Ik slaap dan nog
Ik ben meestal rond 8 uit bed dus de buren hebben een uurtje mazzel
Ja normale omgang met de burenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog geholpen met een keuken slopen bij iemand. Toen kwamen de buren gewoon koffie brengen omdat ze dachten dat we dat wel konden gebruiken gezien alle herrie die ze hoorden en alle bende in de tuin. zo kan het dus ook.
Positieve vermelding voor @Debsterr natuurlijk die de buren gewoon ff uitnodigt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:36 schreef rival het volgende:
Ja normale omgang met de buren
Dat lijkt hier op het forum soms bijzonder
Normale omgang.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja normale omgang met de buren
Dat lijkt hier op het forum soms bijzonder
Ik ken films die zo beginnen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:01 schreef rival het volgende:
Mn nieuwe overburen vroegen of ik even binnen wilde komen toen ik mn pakketje op kwam halen, toen dacht ik ook.
Omgang
Ben heel benieuwd hoeveel er opdagenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Positieve vermelding voor @:Debsterr natuurlijk die de buren gewoon ff uitnodigt.
Mooi moment om te testen of je inrichting geschikt is voor een kringverjaardagopstelling. Vergeet de blokjes kaas met Nederlandse vlaggetjes niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:06 schreef Debsterr het volgende:
Ben heel benieuwd hoeveel er opdagen. We hebben 1 huis wel overgeslagen want die mensen zie je echt nooit voorbij komen of iets en hebben alle jaloezien altijd op half dicht stand staan. Ongezellig
Je moet wel bij mensen binnen kunnen gluren inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoeveel er opdagen. We hebben 1 huis wel overgeslagen want die mensen zie je echt nooit voorbij komen of iets en hebben alle jaloezien altijd op half dicht stand staan. Ongezellig
En dat natuurlijk. Hoort bij de Nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel bij mensen binnen kunnen gluren inderdaad.
Weten we al, hebben al familie bezoek gehadquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi moment om te testen of je inrichting geschikt is voor een kringverjaardagopstelling. Vergeet de blokjes kaas met Nederlandse vlaggetjes niet.
Ik heb wel het gevoel dat er sinds ongeveer een jaar een soort wolk is opgetrokken daar. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:35 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga mij fysiek en mentaal voorbereiden op een reis naar Utrecht.
In Houten daarentegen... 🤔quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat er sinds ongeveer een jaar een soort wolk is opgetrokken daar. Heel vreemd.
Hey gezellig, daar ben ik ook. Ik zwaai wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:35 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga mij fysiek en mentaal voorbereiden op een reis naar Utrecht.
Klinkt als ongewenste omgangquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey gezellig, daar ben ik ook. Ik zwaai wel.
Ah, nog een heteroman die zichzelf herontdekt heeft onder *hue hue* Ang3l.quote:
Kun je eindelijk werk maken van de opvolging.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:57 schreef Tegan het volgende:
Eindelijk bijgekomen van die dm van AirwiN.
Een DM terug sturen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je eindelijk werk maken van de opvolging.
Ja, lach maar, IK KAN DAT NIET MEER!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nog een heteroman die zichzelf herontdekt heeft onder *hue hue* Ang3l.
Ookquote:
Dat eerste is wel helder ja met al die negetieve drek die je uitschijt op sociale media. Had mij nooit gerealiseerd dat dat kwam omdat je je kringspier niet meer onder controle hebt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, lach maar, IK KAN DAT NIET MEER!![]()
Zitten ook niet meer trouwens.
Ik herinner mij het niet meer dus help mij eens herinneren.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik had gisteren bijna Dr. Martens besteld, tot ik me herinnerende wat Elvi er altijd over zei![]()
Dat alleen Lesbi's ze dragenquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herinner mij het niet meer dus help mij eens herinneren.
Dan zijn er wel heel veel op het moment.quote:
Klinkt wel als een Evi-blik op de wereld. Ben je soms een biwijfje?quote:
Schijnt ook helemaal hip te zijn toch. Lesbisch zijn en rimmen. De combi mag ook.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan zijn er wel heel veel op het moment.
Eh, heb jij toch niks aan dan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt ook helemaal hip te zijn toch. Lesbisch zijn en rimmen. De combi mag ook.
Klopt.quote:
Meestal mag je niet meekijken, nee.quote:
Jup ze zijn ook wel echt hip ineens.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zijn er wel heel veel op het moment.
Neuh. Volgens mij niet. Al zou ik af en toe mn haar ook wel groen of blauw willen hebben, dus mssn ver weg toch welquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt wel als een Evi-blik op de wereld. Ben je soms een biwijfje?
Vroeger toen ik ze had vond ik ze ook niet heel comfortabelquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die zolen van Dr Martens zo lelijk, anders had ik allang een paar gehad.
Mweh, dat type schoenen inlopen kost gewoon wat tijd en moeite, het is niet dat ze daar uniek in zijn. Maar zo'n bruinige spekzool bij verder alles zwart vind ik gewoon een no-no.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger toen ik ze had vond ik ze ook niet heel comfortabel
Ze zijn er nu ook met zwarte zool zie ik netquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, dat type schoenen inlopen kost gewoon wat tijd en moeite, het is niet dat ze daar uniek in zijn. Maar zo'n bruinige spekzool bij verder alles zwart vind ik gewoon een no-no.
Ja, nu wel. Maar nog steeds diezelfde spekzool.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn er nu ook met zwarte zool zie ik net
Dat wel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar nog steeds diezelfde spekzool.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik had gisteren bijna Dr. Martens besteld, tot ik me herinnerende wat Elvi er altijd over zei![]()
Heb je aan Artic niet genoeg?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan ik jou op internet bestellen ja?
Tinderquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan ik jou op internet bestellen ja?
Oh ja, vergeten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tis fok... Iedereen heeft een open relatie toch?
Oh, even tegen mijn vriend zeggen dit..quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tis fok... Iedereen heeft een open relatie toch?
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeldquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, even tegen mijn vriend zeggen dit..
Alsof iemand die leestquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeld
Lopen ze de deur al bij je plat inmiddels?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeld
De pakjesbezorger vooralquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lopen ze de deur al bij je plat inmiddels?
Te korte afstand kennelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe ver heb je je kilometers staan?
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze danquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
Ligt eraan wat voor pakjes zekerquote:
Hip en modieus ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze dan
Makkelijke vorm van zelfkastijding en al die emo's hebben wel iets met pijn geloof ik.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze dan
Zie, daarom heb ik ze niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Makkelijke vorm van zelfkastijding en al die emo's hebben wel iets met pijn geloof ik.
En je pijn krijg je wel op een andere manier?quote:
Tellen zere poten omdat de schoenen gewoon te zwaar zijn ook?quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je pijn krijg je wel op een andere manier?
Doe een domibo.quote:
Voor jou wel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tellen zere poten omdat de schoenen gewoon te zwaar zijn ook?
Al aan begonnen.quote:
Voor mij welquote:
quote:
6:30quote:
Oeh, dan mag ik niet klagen met nog een klein uurtje meer slaapquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
6:30
ik stop morgen wel wat eerder omdat er nog iemand bij mij thuis komt kijken voor zonnepanelen
werktijden bij ons zijn wel flexibel, maar ik begin liever wat eerder.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh, dan mag ik niet klagen met nog een klein uurtje meer slaap.
Ik denk er ook aan om rond lunchtijd te stoppen, maar ik twijfel nog even.
Hier is het ook wel flexibel maar zo awkward om om 10:00 binnen te stappenquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werktijden bij ons zijn wel flexibel, maar ik begin liever wat eerder.
Ik ben alleen om 6:00 klaarwakker als ik kan uitslapenquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo gestoord om vrijwillig elke dag om zeven uur op te staanzou best twee uur later kunnen of zo
ja, en dan rent om 16:30 iedereen naar buiten en moet je er nog tot 18:00 blijven zitten..quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier is het ook wel flexibel maar zo awkward om om 10:00 binnen te stappen.
Nee hoor. Eindtijd is ook flexibel. En tijdens de lunch doorwerken doe ik toch al vaak vrijwillig.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en dan rent om 16:30 iedereen naar buiten en moet je er nog tot 18:00 blijven zitten..
Hee, jou ken ikquote:
Hoe is het met jou dan?quote:
Het is 7:40quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor. Eindtijd is ook flexibel. En tijdens de lunch doorwerken doe ik toch al vaak vrijwillig.
Ik vond m’n weg terug naar de krochten van het internetquote:
Nouk!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond m’n weg terug naar de krochten van het internet
Q.quote:
Q-tiequote:
Ik dacht vroeger dat ik er bij Kudelstaart vanaf zou pleuren maar dit geeft wel een nieuwe dimensie aan dat verhaalquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe is het leven aldaar in het buitengebied?
Van het einde van de wereld?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ik er bij Kudelstaart vanaf zou pleuren maar dit geeft wel een nieuwe dimensie aan dat verhaal
Correct en tevens juist!quote:
Kudelstaart klinkt wel als een gat in de aardequote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ik er bij Kudelstaart vanaf zou pleuren maar dit geeft wel een nieuwe dimensie aan dat verhaal
Als tegenwoordig gemeentegenoot fiets ik nog wel eens in die hoek, ik zal eens zwaaien.quote:
Potverdikkie ik zie het nu. Wat een feestquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Als tegenwoordig gemeentegenoot fiets ik nog wel eens in die hoek, ik zal eens zwaaien.
Ongekend, zo'n groot feest. Ongekend.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Potverdikkie ik zie het nu. Wat een feest
De bar is open ja?quote:
Een soort sinkhole?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kudelstaart klinkt wel als een gat in de aarde
Ik heb het opgezocht en het blijkt niet eens aan de rand van de aarde te liggenquote:
Dat klopt wel aardig ja…quote:
Loopt het onder water als de dijken breken?quote:
Dichterbij dan ik dacht zelfs.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en het blijkt niet eens aan de rand van de aarde te liggen
Ik was eerder verbaasd dat het echt bestaatquote:
Op het randje denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Loopt het onder water als de dijken breken?
Ik zal het achteraf gezien wel eens op borden hebben zien staan onderweg naar/van Alphen a/d Rijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was eerder verbaasd dat het echt bestaat
Nee dat is waar ik nu woonquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Loopt het onder water als de dijken breken?
Beste plek om te zijn. Welkom terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond m’n weg terug naar de krochten van het internet
Ik was er 100% van overtuigd dat het ergens in Branant zou liggenquote:
Ik wist dat er een reden was om uit bed te gaan vandaag.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Duh, het is immers al 7:00 geweest. Laat genoeg.
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was er 100% van overtuigd dat het ergens in Branant zou liggen
Ik gokte meer op Drenthequote:
Hoe is het?quote:
Ik heb ooit wel eens iemand ontmoet die in Kudelstaart woonde. Spectaculair kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:23 schreef DrMarten het volgende:
Alles goed. Beetje ouder geworden maar nog steeds zo'n tettenfan als vroeger.quote:
Verkeerd? Beste topicreeks op dit forum.quote:
*boksquote:
Moet nu denken aan kroket.jpg die vroeger met regelmaat rond ging op de IRC-kanalen waar ik zat. Spoiler: het was geen kroket op die foto.quote:
Hier ook alles goed. Tettenfanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed. Beetje ouder geworden maar nog steeds zo'n tettenfan als vroeger.Hoe is het met jou?
Zou bezoeken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:06 schreef DrMarten het volgende:
Als Hooters een snackbar was "Tetten en kroketten"
Undernetquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Welke IRC servers zat je? Hier zin in frikandel.
Dat wist ik natuurlijk. Anders had ik nooit je username onthouden.quote:
Ik zie dagelijks een paarquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wist ik natuurlijk. Anders had ik nooit je username onthouden.
Nog vermeldenswaardige tetten tegengekomen waar we het over moeten hebben als connaisseurs?
Ik ookquote:
Dat is een mooi begin.quote:
Rupsje Nooitgenoeg gespot.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een mooi begin.Al hoop ik natuurlijk dat het daar niet bij blijft.
IRC.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet nu denken aan kroket.jpg die vroeger met regelmaat rond ging op de IRC-kanalen waar ik zat. Spoiler: het was geen kroket op die foto.
Is wel zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Troost je, over vijftien jaar denk je ook zo over nu.
"2023, toen ik nog geen 150 kilo wasquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus geniet ervan zolang het duurt.
Het leven is te kort om standaard genoegen te nemen met het minimale. Zeker als het gaat om iets waar je blij van wordt.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom is het vrijdag ijsmutsjesdagquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leven is te kort om standaard genoegen te nemen met het minimale. Zeker als het gaat om iets waar je blij van wordt.
Wat doe je nog op FOK! dan?quote:
Ben aan het werk, moet nog even geduld hebbenquote:
Liever niet nee, maar toch vaker wel dan nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een mooi begin.Al hoop ik natuurlijk dat het daar niet bij blijft.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
Liever niet nee, maar toch vaker wel dan niet
Heb je zeker een punt ja. Al was dat als tiener wel heerlijk om op te zitten. Beetje met onbekenden chatten en mp3's delen. Van die Trivia bots etc. Maargoed over 10 jaar denken we dat het op FOK een beetje roeptoeteren ook wel vet was iddquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus geniet ervan zolang het duurt.
Ik ben iets ouder geloof ikquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt ja. Al was dat als tiener wel heerlijk om op te zitten. Beetje met onbekenden chatten en mp3's delen. Van die Trivia bots etc. Maargoed over 10 jaar denken we dat het op FOK een beetje roeptoeteren ook wel vet was idd
Nee dat ben je denk ik niet hoor. Maar ik ben zelf minder actief geweest op fok in het verlezen. Maar wel meer op andere games/sport fora.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder geloof ikIk kijk nu al nostalgisch terug op het Fok van 10 20 jaar geleden.
Ik was er gisteren nogquote:
Zo mooi en fijn daar hequote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo mooi en fijn daar he
Iedereen wil daar wonen
heul wel, vraag maar aan @TaMiekequote:
Is het al weekend? Hier welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is 7:40
Ik ben er op het werk..
Ik moet de wekker eens wat later gaan zetten.
Dat red ik niet vanaf hier......quote:
Ik ga niet naar Brabant.quote:
Ik ben t niet vaak met Barb eens….. maar nu toch echt wel.quote:
Raar, dat heb ik precies andersomquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben t niet vaak met Barb eens….. maar nu toch echt wel.
Het enige fijne is de a67 en de n279 richting Limburg
Vrijwilliger meldt zich.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben t niet vaak met Barb eens….. maar nu toch echt wel.
Het enige fijne is de a67 en de n279 richting Limburg
Ja, de zonnepanelen man is ook al de deur uit. Dus het niks doen kan beginnenquote:
Nou nee dankje. Dan blijf ik nog liever in Brabant.quote:
Bedoel je met vrij schoonquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:01 schreef gianni61 het volgende:
Is er nog een stukje Tegan vrij om aan te raken?
schoon is geen vereiste.quote:
op dit moment niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Nederland is prima om als toerist even rond te huppelen.
Lastig want ik heb hele grote handen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schoon is geen vereiste.
Als er maar geen handen van Air in de weg zitten
Heerlijk zonnig hier joh.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment niet.
De regen waait horizontaal langs het raam
Ja, hier ookquote:
Ok bedankt voor de info. Ik blijf hier wel op een terras zitten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment niet.
De regen waait horizontaal langs het raam
Genoeg huid voor vier handenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schoon is geen vereiste.
Als er maar geen handen van Air in de weg zitten
Die van jou en die van mij?quote:
Ambitieus wel.quote:
Da was weer kei gezelligquote:
Sow, tis wel oldbies reunie vandaag zegquote:
Jawel, eigenlijk welquote:
Jaja, genoeg voorspel voor nu. Hier komen jij.quote:
Leuk toch!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sow, tis wel oldbies reunie vandaag zeg
Jazekerquote:
Er is vandaag dan ook echt niks beters op tvquote:
Soort surprise actquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sow, tis wel oldbies reunie vandaag zeg
Goed! En met jou?quote:
Nou, we zijn 7 minuten bezigquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben ook bang dat Nederland hier flink klappen gaat krijgen.
... Oh, voetbal.quote:
Ja ook! Nu weekend weg, morgen racen op circuit Zandvoortquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soort surprise act![]()
[..]
Goed! En met jou?![]()
Geeoon DM'en of appen en dan sta ik tot je beschikking hoor.quote:
Zo fijn om ze te hebben. Handje vol wanneer ik wilquote:
Dat geldt ook voor een aantal mannen hier.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo fijn om ze te hebben. Handje vol wanneer ik wil
Zullen ze dat zelf ook lekker vinden?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een aantal mannen hier.
Wie weet.. Tijdens het masturberen jezelf een beetje aanraken daar met je ogen dicht en dan lijkt het net of je een vrouw bemint.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zullen ze dat zelf ook lekker vinden?
Je vraagt je bijna af ‘hoe doen doe slanke mannen dat?’quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet.. Tijdens het masturberen jezelf een beetje aanraken daar met je ogen dicht en dan lijkt het net of je een vrouw bemint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |