Ookquote:
Dat eerste is wel helder ja met al die negetieve drek die je uitschijt op sociale media. Had mij nooit gerealiseerd dat dat kwam omdat je je kringspier niet meer onder controle hebt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, lach maar, IK KAN DAT NIET MEER!![]()
Zitten ook niet meer trouwens.
Ik herinner mij het niet meer dus help mij eens herinneren.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik had gisteren bijna Dr. Martens besteld, tot ik me herinnerende wat Elvi er altijd over zei![]()
Dat alleen Lesbi's ze dragenquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herinner mij het niet meer dus help mij eens herinneren.
Dan zijn er wel heel veel op het moment.quote:
Klinkt wel als een Evi-blik op de wereld. Ben je soms een biwijfje?quote:
Schijnt ook helemaal hip te zijn toch. Lesbisch zijn en rimmen. De combi mag ook.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan zijn er wel heel veel op het moment.
Eh, heb jij toch niks aan dan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt ook helemaal hip te zijn toch. Lesbisch zijn en rimmen. De combi mag ook.
Klopt.quote:
Meestal mag je niet meekijken, nee.quote:
Jup ze zijn ook wel echt hip ineens.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zijn er wel heel veel op het moment.
Neuh. Volgens mij niet. Al zou ik af en toe mn haar ook wel groen of blauw willen hebben, dus mssn ver weg toch welquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt wel als een Evi-blik op de wereld. Ben je soms een biwijfje?
Vroeger toen ik ze had vond ik ze ook niet heel comfortabelquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die zolen van Dr Martens zo lelijk, anders had ik allang een paar gehad.
Mweh, dat type schoenen inlopen kost gewoon wat tijd en moeite, het is niet dat ze daar uniek in zijn. Maar zo'n bruinige spekzool bij verder alles zwart vind ik gewoon een no-no.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger toen ik ze had vond ik ze ook niet heel comfortabel
Ze zijn er nu ook met zwarte zool zie ik netquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, dat type schoenen inlopen kost gewoon wat tijd en moeite, het is niet dat ze daar uniek in zijn. Maar zo'n bruinige spekzool bij verder alles zwart vind ik gewoon een no-no.
Ja, nu wel. Maar nog steeds diezelfde spekzool.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn er nu ook met zwarte zool zie ik net
Dat wel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar nog steeds diezelfde spekzool.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik had gisteren bijna Dr. Martens besteld, tot ik me herinnerende wat Elvi er altijd over zei![]()
Heb je aan Artic niet genoeg?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan ik jou op internet bestellen ja?
Tinderquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan ik jou op internet bestellen ja?
Oh ja, vergeten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tis fok... Iedereen heeft een open relatie toch?
Oh, even tegen mijn vriend zeggen dit..quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tis fok... Iedereen heeft een open relatie toch?
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeldquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, even tegen mijn vriend zeggen dit..
Alsof iemand die leestquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeld
Lopen ze de deur al bij je plat inmiddels?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend? Staat in de algemene voorwaarden voor je je aanmeld
De pakjesbezorger vooralquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lopen ze de deur al bij je plat inmiddels?
Te korte afstand kennelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe ver heb je je kilometers staan?
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze danquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
Ligt eraan wat voor pakjes zekerquote:
Hip en modieus ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze dan
Makkelijke vorm van zelfkastijding en al die emo's hebben wel iets met pijn geloof ik.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen klaagt altijd dat die dingen zo kut zitten, dus waarom heeft iedereen ze dan
Zie, daarom heb ik ze niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Makkelijke vorm van zelfkastijding en al die emo's hebben wel iets met pijn geloof ik.
En je pijn krijg je wel op een andere manier?quote:
Tellen zere poten omdat de schoenen gewoon te zwaar zijn ook?quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je pijn krijg je wel op een andere manier?
Doe een domibo.quote:
Voor jou wel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tellen zere poten omdat de schoenen gewoon te zwaar zijn ook?
Al aan begonnen.quote:
Voor mij welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |