quote:
Zal eens mijn best doenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gauw gifje van Corrie maken dus
Kind aan iemand anders uitgeleend?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond na maanden eindelijk weer goed slapen
Ok boomerquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Goddomme ik ben echt aan vakantie toe zeg
Nee, temazepam gekregenquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kind aan iemand anders uitgeleend?
Zegt me niks.quote:
Pammetjes zorgen vrijwel altijd dat je beter gaat slapenquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Ik ben niet zo thuis in de legale drugswereld
Belgische abdijbieren werken ook altijdquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pammetjes zorgen vrijwel altijd dat je beter gaat slapen
Mja, van alcohol ga je niet beter slapen al lijkt dat wel zoquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Belgische abdijbieren werken ook altijd
Klopt. Mijn Garmin geeft dan ook altijd aan dat ik nauwelijks energie erbij heb gekregenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, van alcohol ga je niet beter slapen al lijkt dat wel zo
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Garmin geeft dan ook altijd aan dat ik nauwelijks energie erbij heb gekregen
Maar in slaap vallen gaat makkelijkquote:
Ja, dat dan vaak wel. Daar heb ik nu ook geen moeite mee. Doorslapen wel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar in slaap vallen gaat makkelijk
quote:
Gastquote:
Welnee, zowel linksom of rechtsom kan de huidige coalitie een meerderheid behouden in de Eerste Kamer. Veel mensen stemden op Van der Plas, en alles bleef zoals het was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
Nu hopen dat het kabinet niet valt door BBB, dan krijgen we ook zo'n samenstelling in de Tweede kamer.
Dat is de exacte reden waarom ze boel voorlopig niet zullen laten klappen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
Nu hopen dat het kabinet niet valt door BBB, dan krijgen we ook zo'n samenstelling in de Tweede kamer.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zowel linksom of rechtsom kan de huidige coalitie een meerderheid behouden in de Eerste Kamer. Veel mensen stemden op Van der Plas, en alles bleef zoals het was.
Ja maar die stikstofwet die nog door de Eerste kamer moet, zeker gezeik van Caroline dus.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zowel linksom of rechtsom kan de huidige coalitie een meerderheid behouden in de Eerste Kamer. Veel mensen stemden op Van der Plas, en alles bleef zoals het was.
Ook zij moet zich geeoon houden aan Europese wet- en regelgeving. Dus die kan compromissen gaan sluiten en dan is de kans vrij groot dat ze daar over een paar jaar daar electoraal op wordt afgerekend en de volgende bozeburgerpartij zich aanbiedt; net als bij de LPF, PVV en FvD.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die stikstofwet die nog door de Eerste kamer moet, zeker gezeik van Caroline dus.
Ok, ik vertrouw je. Jij wijze manquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook zij moet zich geeoon houden aan Europese wet- en regelgeving. Dus die kan compromissen gaan sluiten en dan is de kans vrij groot dat ze daar over een paar jaar daar electoraal op wordt afgerekend en de volgende bozeburgerpartij zich aanbiedt; net als bij de LPF, PVV en FvD.
Eindelijk, je vertrouwt me... Ff mijn lijstje pakken met dingen die ik enkel van je kan vragen als je mij vertrouwt.quote:
Ik zie de dm wel verschijnenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindelijk, je vertrouwt me... Ff mijn lijstje pakken met dingen die ik enkel van je kan vragen als je mij vertrouwt.
Check, ik ben begonnen met wat kleine, onschuldige verzoeken.quote:
Je weet in elk geval dat het vandaag is.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We bezorgen je pakket vandaag tussen 8:30 en 21:30. Ok
13 uur lang niet naar de wcquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En? Is je pakje er al?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
bedrijf dat de werkkleding verzorgt stuurt graag losse pakketjes.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, ja, mijn pakje kwam uiteindelijk rond 11:30, net voordat ik naar de dierentuin ging
Is maar tijdelijkquote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen. De buren krijgen nieuwe kozijnen, ze zijn al lekker aan het boren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |