ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....quote:
Ik vind het allebei niks, denk ook dat ze het eerder voor henzelf doen dan dat ze echt kunnen balettenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....
Ze is iets eleganter...quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....
Ik wel. Er was altijd wat te cossen als Martin in beeld wasquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat er met het vertrek van Martin wel een enorme irritatiefactor verdwenen is, een stoker, aandachttrekker, opschepper, overdrijver en ga zo maar door.... hij voegde in mijn ogen weinig tot niets positiefs toe....
Wat me nog steeds verbaast is dat een behoorlijk aantal bewoners hem ook irritant vond, maar ze bij zijn vertrek het hardste stonden te snotteren....(oke, zien huilen doet huilen zeggen ze weleens, maar toch....)
De manier waarop hij moest vertrekken was zachtjes gezegd waardeloos, maar als ik eerlijk ben ga ik hem niet missen....
Ik ben het zo met je eens...quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel. Er was altijd wat te cossen als Martin in beeld was![]()
Mega irritant soms maar ook wel een aardige kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |