Ja maar dat kon tot in 2019 nog doormodderen met zwak beleid dat toen werd afgeschoten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat die boerenprotesten betreft misschien, maar die stikstofproblematiek bestaat al sinds 2010 ofzo. Toen was er al duidelijk dat er iets moest gebeuren.
Ik kan je zo veel bewijs geven als ik kan vinden zo snel, maar:quote:
Tuurlijk, dat is zo. Maar er is heel lang gedacht dat men door wat met cijfers te goochelen wel verder kon rommelen. Tot de rechter daar een streep door heeft gezet. En toen was het veel te laat om het fatsoenlijk op te lossen. Dus toen moesten de boeren er maar aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat die boerenprotesten betreft misschien, maar die stikstofproblematiek bestaat al sinds 2010 ofzo. Toen was er al duidelijk dat er iets moest gebeuren.
Die is nu al ladderzat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Gundogan gooit nu een bak borrelnootjes naar het scherm
Ja, dus?quote:
De studentenpartij deed ook mee blijkbaar.quote:
Is best leuk om 's aan mee te doen en zelf vind ik dat iedereen dat eens zou moeten meemaken om te weten hoe het er stijf strak met regeltjes aan toegaat. mensen die dan roepen over fraude zuigen, dit uit hun kleine teen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij ook een belangrijke reden dat ik weinig interesse heb in ooit in zo'n stembureau vrijwilliger zijn. Voor de rest lijkt het me best geinig om het een keer mee te maken, maar mijn gemeente heeft niet echt een al te beste naam als het aan komt op op tijd klaar zijn met tellen.
Vind het meer klinken als iemand die tettert dat je wakker moet worden...quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een geïnformeerde kiezer.
In tegenstelling tot het CDA reproduceren ze bij de SGP genoeg om de achterban op peil te houden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
SGP verliest bijna niets in Zeeland en blijft daar de 2e partij. Knappe prestatie.
Ik wist dat je dat bewijs niet ging leverenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je zo veel bewijs geven als ik kan vinden zo snel, maar:
1. Ik heb geen zin om mijn tijd aan je te verspillen en
2. Jij gaat toch met de hakken in het zand
Jezus Leeft deed ook mee...quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De studentenpartij deed ook mee blijkbaar.
Dat is toch standaard zo? Volgens mij kan je een zak aardappelen aan het roer zetten bij de SGP en ook dan blijft het aantal zetels redelijk stabielquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
SGP verliest bijna niets in Zeeland en blijft daar de 2e partij. Knappe prestatie.
Die regeltjes ken ik wel jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Is best leuk om 's aan mee te doen en zelf vind ik dat iedereen dat eens zou moeten meemaken om te weten hoe het er stijf strak met regeltjes aan toegaat. mensen die dan roepen over fraude zuigen, dit uit hun kleine teen.
Het stemproces is en ziet er allemaal wat oubollig uit maar nog steeds blij dat het kan en zo mag.
Kan iemand hier in dat topic die link nog even ophoesten? Ben hem ff kwijt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat bewijs niet ging leveren
Zolang het maar een mannelijke aardappel is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard zo? Volgens mij kan je een zak aardappelen aan het roer zetten bij de SGP en ook dan blijft het aantal zetels redelijk stabiel
Die zijn nog niet bij Arnhem gevoegd?quote:
Gaat ook nooit gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zijn nog niet bij Arnhem gevoegd?
Bij zo'n aardverschuiving is het enorm knap om zonder noemenswaardig verlies de 2e partij te blijven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard zo? Volgens mij kan je een zak aardappelen aan het roer zetten bij de SGP en ook dan blijft het aantal zetels redelijk stabiel
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Zolang het maar een mannelijke aardappel is.
Als zij worden gevoegd dan is het op zn minst gemeente Rheden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zijn nog niet bij Arnhem gevoegd?
Stemformulier leek nu al op de gemiddelde VK zaterdag editiequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef BlackLining het volgende:
Dat wordt echt een ravage bij de volgende verkiezingen als BBB ook weer in zes groepen uit elkaar knalt. Dat worden echt gigantische stembiljetten
Moeten ze nog meer info verstoppen op dat handige smartboard.
Mooie cijfers. Circa 60% rechtsquote:
daar zit war in inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:47 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Als zij worden gevoegd dan is het op zn minst gemeente Rheden.
Die hebben gewoon hun eigen zuil met sites als de frontpage, fabeltjesfuik youtube op TV propagandakanaal ON.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:45 schreef BlackLining het volgende:
Da's toch wel treurig dat die mensen wel in de boosrechtse hoek blijven hangen. Zo komen we natuurlijk nergens.
Dalfsen is de geboortestad van BBB. Daar is ReMarkAble gevestigd, het pr-bureau dat voor veel agrireuzen werkt en de BBB heeft opgericht.quote:
Mensen die daarop stemmen overwegen niet eens wat anders.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij zo'n aardverschuiving is het enorm knap om zonder noemenswaardig verlies de 2e partij te blijven.
Een trouwe achterban hebben ze.
dit komt in de pubquizquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:48 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dalfsen is de geboortestad van BBB. Daar is ReMarkAble gevestigd, het pr-bureau dat voor veel agrireuzen werkt en de BBB heeft opgericht.
Je weet tenminste altijd wat je van ze kan verwachtenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
SGP is ook wel bazenpartij. Jammer dat ik niet gereformeerd ben, zou er best op kunnen stemmen.
De SGP heeft veel te veel enge standpuntenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
SGP is ook wel bazenpartij. Jammer dat ik niet gereformeerd ben, zou er best op kunnen stemmen.
Die willen de wolf afschieten?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef NoCigar het volgende:
BBB heeft in Drenthe gewonnen op topics waar ze iets aan kan doen, zoals de wolf.
Voegt echt niks toe iddquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom krijgt deze Fokker steeds spreektijd
Vooral dat ze de regering steunenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je weet tenminste altijd wat je van ze kan verwachten
Alleen zo jammer dat ie het verkeerd om doet. De veengebieden in het noorden des lands vormen van oudsher een trouw PvdA bolwerk.quote:
Caroline van der Plas is notabene een voormalig lobbyist voor de agrisector.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:48 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dalfsen is de geboortestad van BBB. Daar is ReMarkAble gevestigd, het pr-bureau dat voor veel agrireuzen werkt en de BBB heeft opgericht.
In Drenthe stemmen ze ook voor de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef NoCigar het volgende:
BBB heeft in Drenthe gewonnen op topics waar ze iets aan kan doen, zoals de wolf.
Het blijft een enorme politieke misser dat het kabinet de grote corporaties het narratief heeft laten creëren dat ze tegen alle boeren zijn. Hoorde allemaal akkerbouwboeren klagen dat hun toekomst onmogelijk gemaakt werd, maar sec bezien gaat het natuurlijk alleen om een klein groepje intensieve veeteelthouderijen. Megavarkensstallen. De rest van de boeren zijn helemaal niet zo vervuilend. Het kabinet had veel meer energie moeten steken in de boeren tegen elkaar uit te spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het speelt feitelijk pas sinds juni. Toen presenteerde het kabinet hun plan om de veeteelt te decimeren. Sindsdien is heel boer-liefhebbend Nederland laaiend. En dat zie je nu terug in de uitslag.
Huidig lobbyistquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Caroline van der Plas is notabene een voormalig lobbyist voor de agrisector.
Ligt er gewoon dik bovenop.
Er zijn 10 mensen bezig te proberen om het smartboard weer op te starten dus tijd moeten even opgevuld worden met gezwam.quote:
Nee, niet overalquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kortom, de FvD stemmers zijn naar de BBB gegaan. Verrassend.
Liefst wel toch? Gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar dat doet er blijkbaar niet toe.quote:
bron: ipsosquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:51 schreef KingRoland het volgende:
Grootste verschil met FvD is dat BBB veel verschillende kiezers trekt (cda/d66/vvd/fvd/niet-stemmers etc..)
Ben benieuwd welke lange snuif tweets wij krijgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thierry heeft z'n 'lange adem'-tweet alweer verwijderd
Ademnood?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Thierry heeft z'n 'lange adem'-tweet alweer verwijderd
BBB is dan ook net zo'n shitpartijquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef RoW_0 het volgende:
Nou, dat wordt 2 jaar moddergooien jegens BBB. Ze gaan dezelfde trucjes uithalen als wat ze bij FvD deden. Splitsingen, shitposting, noem maar op! Get ready!
Prima voor de democratie, met de BBB kan onderhandeld worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Sossa?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben Josse zijn act eigenlijk wel beu
Controlled opposition idd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima voor de democratie, met de BBB kan onderhandeld worden.
Oh, het is de schuld van "ze"? Natuurlijk, het komt natuurlijk niet door het gedrag en de uitspraken van Baudet. Welnee, "ze" hebben het gedaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef RoW_0 het volgende:
Nou, dat wordt 2 jaar moddergooien jegens BBB. Ze gaan dezelfde trucjes uithalen als wat ze bij FvD deden. Splitsingen, shitposting, noem maar op! Get ready!
Tja, is dat zo? Ik las in het Parool dat van de ~30.000 veeteeltbedrijven er 11.200 moeten sluiten en nog eens 17.600 moeten inkrimpen. Dat is toch wel redelijk bot beleid van de ene op de andere dag. Ik snap wel dat dat weerstand opwekt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Het blijft een enorme politieke misser dat het kabinet de grote corporaties het narratief heeft laten creëren dat ze tegen alle boeren zijn. Hoorde allemaal akkerbouwboeren klagen dat hun toekomst onmogelijk gemaakt werd, maar sec bezien gaat het natuurlijk alleen om een klein groepje intensieve veeteelthouderijen. Megavarkensstallen. De rest van de boeren zijn helemaal niet zo vervuilend. Het kabinet had veel meer energie moeten steken in de boeren tegen elkaar uit te spelen.
Als Voorschoten ook maar enige indicatie is, gaan ze echt geen zetels erbij krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop dat Henk Bleker zich aansluit bij de BBB en een bestuurlijke rol krijgt.
Die man wil bij iedereen in de voortuin wel een paar koeien zetten
Dat moeten we nog maar afwachten, nietwaar? Het stemgedrag in de 2e Kamer stemt mij niet vrolijk tot op heden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima voor de democratie, met de BBB kan onderhandeld worden.
?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Voorschoten ook maar enige indicatie is, gaan ze echt geen zetels erbij krijgen.
Jij trapt in die onzin?!quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, is dat zo? Ik las in het Parool dat van de ~30.000 veeteeltbedrijven er 11.200 moeten sluiten en nog eens 17.600 moeten inkrimpen. Dat is toch wel redelijk bot beleid van de ene op de andere dag. Ik snap wel dat dat weerstand opwekt.
En hem dan weer op het ministerie van landbouw zetten.... kan hij zijn eigen beleid onderuit gaan halen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop dat Henk Bleker zich aansluit bij de BBB en een bestuurlijke rol krijgt.
Die man wil bij iedereen in de voortuin wel een paar koeien zetten
Een sterk lerend vermogen /s.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zie LPF, gedooger PVV, FvD...quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, het is de schuld van "ze"? Natuurlijk, het komt natuurlijk door het gedrag en de uitspraken van Baudet. Welnee, "ze" hebben het gedaan.
Henk is een baas.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hem dan weer op het ministerie van landbouw zetten.... kan hij zijn eigen beleid onderuit gaan halen.
Jouw favoriete boerenlobbypartij scoort niet zo achterlijk hoog in Voorschoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |