Ja maar dat kon tot in 2019 nog doormodderen met zwak beleid dat toen werd afgeschoten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat die boerenprotesten betreft misschien, maar die stikstofproblematiek bestaat al sinds 2010 ofzo. Toen was er al duidelijk dat er iets moest gebeuren.
Ik kan je zo veel bewijs geven als ik kan vinden zo snel, maar:quote:
Tuurlijk, dat is zo. Maar er is heel lang gedacht dat men door wat met cijfers te goochelen wel verder kon rommelen. Tot de rechter daar een streep door heeft gezet. En toen was het veel te laat om het fatsoenlijk op te lossen. Dus toen moesten de boeren er maar aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat die boerenprotesten betreft misschien, maar die stikstofproblematiek bestaat al sinds 2010 ofzo. Toen was er al duidelijk dat er iets moest gebeuren.
Die is nu al ladderzat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Gundogan gooit nu een bak borrelnootjes naar het scherm
Ja, dus?quote:
De studentenpartij deed ook mee blijkbaar.quote:
Is best leuk om 's aan mee te doen en zelf vind ik dat iedereen dat eens zou moeten meemaken om te weten hoe het er stijf strak met regeltjes aan toegaat. mensen die dan roepen over fraude zuigen, dit uit hun kleine teen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij ook een belangrijke reden dat ik weinig interesse heb in ooit in zo'n stembureau vrijwilliger zijn. Voor de rest lijkt het me best geinig om het een keer mee te maken, maar mijn gemeente heeft niet echt een al te beste naam als het aan komt op op tijd klaar zijn met tellen.
Vind het meer klinken als iemand die tettert dat je wakker moet worden...quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een geïnformeerde kiezer.
In tegenstelling tot het CDA reproduceren ze bij de SGP genoeg om de achterban op peil te houden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
SGP verliest bijna niets in Zeeland en blijft daar de 2e partij. Knappe prestatie.
Ik wist dat je dat bewijs niet ging leverenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je zo veel bewijs geven als ik kan vinden zo snel, maar:
1. Ik heb geen zin om mijn tijd aan je te verspillen en
2. Jij gaat toch met de hakken in het zand
Jezus Leeft deed ook mee...quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De studentenpartij deed ook mee blijkbaar.
Dat is toch standaard zo? Volgens mij kan je een zak aardappelen aan het roer zetten bij de SGP en ook dan blijft het aantal zetels redelijk stabielquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
SGP verliest bijna niets in Zeeland en blijft daar de 2e partij. Knappe prestatie.
Die regeltjes ken ik wel jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Is best leuk om 's aan mee te doen en zelf vind ik dat iedereen dat eens zou moeten meemaken om te weten hoe het er stijf strak met regeltjes aan toegaat. mensen die dan roepen over fraude zuigen, dit uit hun kleine teen.
Het stemproces is en ziet er allemaal wat oubollig uit maar nog steeds blij dat het kan en zo mag.
Kan iemand hier in dat topic die link nog even ophoesten? Ben hem ff kwijt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat bewijs niet ging leveren
Zolang het maar een mannelijke aardappel is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard zo? Volgens mij kan je een zak aardappelen aan het roer zetten bij de SGP en ook dan blijft het aantal zetels redelijk stabiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |