BBB wil dat men kijkt naar TATA staalquote:
Het speelt feitelijk pas sinds juni. Toen presenteerde het kabinet hun plan om de veeteelt te decimeren. Sindsdien is heel boer-liefhebbend Nederland laaiend. En dat zie je nu terug in de uitslag.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat begon pas na de vorige PS verkiezingen echt groot te worden.
Die steden zullen wel heel inclusieve mensen hebben geselecteerd om te tellen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:36 schreef Maver24 het volgende:
Gaan we een aantal grote steden nog zien vanavond. Wil Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Amsterdam graag weten
Er wordt nou niet echt geheimzinnig over gedaan dat er behoorlijk wat centen achter de BBB zit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk grootkapitaal?
Dit op deze wijze poneren klinkt een beetje als complotdenken..
De link naar de geldschieters is al eerder in dit topic gepost. Is weinig geheims aan, volgens mij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk grootkapitaal?
Wat die boerenprotesten betreft misschien, maar die stikstofproblematiek bestaat al sinds 2010 ofzo. Toen was er al duidelijk dat er iets moest gebeuren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat begon pas na de vorige PS verkiezingen echt groot te worden.
Ik ben wel benieuwd naar wat er nou bedoeld wordt met grootkapitaal en BBB. Oprecht, BBB is gewoon omdat er electorale ruimte is, en niet omdat For Farmers miljoenen uitgeeft aan marketing om mensen zo gek te krijgen om BBB te stemmen.quote:
Ik heb liever dat de boerenprovincies onbestuurbaar worden dan het hele land om heel eerlijk te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Zorro het volgende:
Ik snap de mensen ook niet de tegen het kabinet stemmen.
Je wil toch het beste in je provincie, dat kan heel anders zijn.
Doe die tegenstem bij de Tweede Kamer verkiezingen. Dit slaat nergens op.
Het geemmer begon pas bij de uitspraak van de raad van state in juni van 2019 geloof ik. Net daarna.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat de boerenlobby er flink wat geld tegenaan heeft gesmeten, inderdaad.
daarom is opkomst laagquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Zorro het volgende:
Ik snap de mensen ook niet de tegen het kabinet stemmen.
Je wil toch het beste in je provincie, dat kan heel anders zijn.
Doe die tegenstem bij de Tweede Kamer verkiezingen. Dit slaat nergens op.
Ah, dank. Dan snap ik het ja. Ik dacht dat het ten opzichte van PS 2019 was, en dan had ik er toch wel moeite mee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef thabit het volgende:
[..]
Getoonde cijfers waren ten opzichte van de Tweede Kamer, waar FvD al niet zo groot meer is.
Dus het wordt volgende week pas duidelijk?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Die steden zullen wel heel inclusieve mensen hebben geselecteerd om te tellen.
Heb je dit ook concreete?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt nou niet echt geheimzinnig over gedaan dat er behoorlijk wat centen achter de BBB zit.
Dat wel, maar dat maakt het niet logischer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de boerenprovincies onbestuurbaar worden dan het hele land om heel eerlijk te zijn
Wat echt een no-brainer zou moeten zijn. In die zin bizar dat zon logische stap uberhaupt weerstand oplevert laat staan dat dit op zo'n manier gebruikt kan worden voor politieke winst.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het speelt feitelijk pas sinds juni. Toen presenteerde het kabinet hun plan om de veeteelt te decimeren. Sindsdien is heel boer-liefhebbend Nederland laaiend. En dat zie je nu terug in de uitslag.
Als het meezit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus het wordt volgende week pas duidelijk?
Klinkt eerder als een geïnformeerde kiezer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk grootkapitaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |