Ja, met alleen wappies had ik het nog verwacht, maar Putin supertoren is next level.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Elk stem is teveel
Net als Max Verstappenquote:
Stel je toch niet zo aan manquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Erg mooi dit, Brabant heeft redelijk stand gehouden tegen de boerenterreur.
r/thenetherlands is de meest achterlijke echokamer van het Nederlandse internet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef PirE het volgende:
De mensjes op de Nederlandse reddit zijn helemaal overstuur. Wie zijn al die mensen toch lees je vaak.
Ik heb weinig met BBB maar vind het altijd wel mooi als bubbels waarin mensen leven uit elkaar spatten.
Ramptoerismegenot.
Maar 1 op de 5 stemmen naar BBBquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Erg mooi dit, Brabant heeft redelijk stand gehouden tegen de boerenterreur.
Genieten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
D66In elke provincie ook zo treurig.
Volt zonder zichtbare campagne. Overal aan het stijgen. Ik vind dat opvallend.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Oh, JA21 en Volt goden hebben nog een lekker percentage.
Wie moeten ze anders kiezen? Wilders en Baudet niet mogelijk? Dit is het alternatief.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef Caland het volgende:
Ik snap echt niet hoe zo’n FvD light met baantjeshopper Eerdmans en die dikke nog zoveel kiezers weet te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |