Interessantquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:40 schreef Koffieplanter het volgende:
In alle drie de exitpolls heeft Forum voor Democratie exact 2,7% van de stemmen. Ik zie een complot, hier is gefraudeerd.
Mij zijn ze kwijt sinds die NSB streken bij Pieterquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef Haags het volgende:
Ben ik de enige FOK!ker welke op het CDA heeft gestemd ofwa?
ik verwacht 2 zetelsquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Het valt mij echt nog mee hoeveel stemmen FVD krijgt.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Oh god, dit wordt een grotere flopshow dan NH
Ik vind het opmerkelijker dat 2,7% van de bevolking uit volslagen gestoorde wappies bestaatquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:40 schreef Koffieplanter het volgende:
In alle drie de exitpolls heeft Forum voor Democratie exact 2,7% van de stemmen. Ik zie een complot, hier is gefraudeerd.
saaiquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijkt er ook nog iemand voetbal?
2,7 procent van de bevolking is door een Bill Gates gevoerde extreem rechtse bot, trap er niet in!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat vind ik totaal niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijker dat 2,7% van de bevolking uit volslagen gestoorde wappies bestaat
Elk stem is teveelquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Het valt mij echt nog mee hoeveel stemmen FVD krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |