Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.quote:
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is echt te debiel voor woorden.
Wat hebben we ineens met die boeren?
Volgens mij stonden er in Brabant 15 ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had BBB uberhaupt zoveel op kandidatenlijst staan?
Ja, dat is het verkooppraatje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vast niet het programma gelezen, BBB is meer dan boeren en die sector vormt & voedt de basis van ons bestaan.
Is goed voor je weerstand.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Revanches het volgende:
Mooi man, straks allemaal parkinson en Alzheimer door het gifspuiten door die kut boeren.
Tot daar BBB ook de grootste isquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Goddank woon ik veilig in Zuid-Holland
Dit ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.
Ja, hoor, en voornamelijk voormalige VVD'ers en CDA'ers met een enkele PVV'er en FVD'er. Kortom, the new boss, same as the old one.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hahaha 17 zetels.. Hebben die de mensen daar wel voor?
Die kunnen bijna alleen regeren in die provincie.
Al die politici zijn populisten tegenwoordigquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.
Komt ook nog wel aan de beurt!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Goddank woon ik veilig in Zuid-Holland
Vooral hekel aan stikstof kwestie. Uit het ‘niets’ opeens over niets anders. Mensen denken korte termijn en willen gewoon huizen, normaal doen, geen d66/eu-arrogantie en asielkwestie. Makkie voor bbb.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is echt te debiel voor woorden.
Wat hebben we ineens met die boeren?
Het zijn nog maar exitpolls…het is de vraag tot in hoeverre ze het gordijntjeseffect hebben doorberekend.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Peiling zei 9 zetels, worden het er 17 (!)
Dan moet je SP stemmen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is een reactie op heel die VVD66 bullshit van de afgelopen jaren. Een afrekening.
Moet vooral niet vergeten dat FvD dit 4 jaar geleden deed, en dat is een partij die het juist in de stedelijke gebieden beter doet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, is er op dit moment wel zo veel aan de hand in Nederland en in het bijzonder Nederlandse politiek dat ik het helaas begrijp dat hele volksstammen protest stemmen.
Hopelijk realiseert de BBB zelf dat veel van de stemmen dat zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Protest stemmen op een partij die eigenlijk gewoon de VVD/CDA'ers zijn die de problemen van de afgelopen 30 jaar gewoon veroorzaakt hebben. Het is, goed beschouwd, te achterlijk voor woorden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Aan de zijlijn sassy twitteren is hoe je tegenwoordig verkiezingen wintquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef xzaz het volgende:
Nederland is echt zo makkelijk te beïnvloede. Populistische partijen winnen elke verkiezingen.
Doe ik al jaren, ook dit jaar toch weer gedaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je SP stemmen...
BBB is gewoon CDA in een ander jasje.
Vlak Drenthe, Groningen, Friesland niet uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef -Sigaartje het volgende:
Overijssel is wel de meest overwegende boerenprovincie.
Als je geen gezeik met stikstof wil, moet je niet de bestuurders van de afgelopen 20 jaar die nu naar BBB zijn overgestapt verkiezen, maar eens het anders gaan doen en wel naar de rechter luisteren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef StephanL het volgende:
De mensen willen dus gewoon Nederland terug. Geen gezeik met stikstof. Geen gezeik dat alles duurder moet worden voor het milieu.
Zo werkt onze democratie nou eenmaal.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef xzaz het volgende:
Nederland is echt zo makkelijk te beïnvloede. Populistische partijen winnen elke verkiezingen.
Koeien in de 1e kamer!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Die gasten straks in de eerste kamer, verschrikkelijk.
Dit is wel iets groter ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
dit is exponentieel meer dan een fvdtje
Drenthe gaat wel richting 40%quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vlak Drenthe, Groningen, Friesland niet uit.
Maar ruim 30%. Ik had mijn provincie beter ingeschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |