Je hebt een DM met linkje naar de downloadquote:
Bedankt voor de moeite, ik ga er morgen naar kijken!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je hebt een DM met linkje naar de download
Zodan.. ze zijn heel wat van plan dan!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:50 schreef FlyingFish het volgende:
Er komt net een mail binnen van school, voor Koningsdag zoeken ze 35 ouders om te helpenen dat is nog exclusief OR-leden want die hebben (deels) al een andere taak.
Dat geeft een mooi doel!quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:06 schreef Vicky het volgende:
Mijn meiden zijn bezig met een plan uitwerken.. 3 dagen Disney met vriend van A en een vriendin. Dus met z'n 4-en. T heeft zelfs een folderwijk genomen om de reis te kunnen betalen.
dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:12 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat geeft een mooi doel!
(Wel een oefening in loslaten voor jullie, denk ik)
Met de Thalys is ook minder spannend dan zelf rijden. Dat is alleen zorgen dat je een plekje gereserveerd hebt en instappen (afhankelijk van wat je opstapt misschien nog een keer over stappen).quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat gaat wel lukkenHet is niet de eerste keer dat ze zonder ons ergens naartoe gaan.. wel de eerst keer zonder een oudere volwassene. de vriend van A is 19, vriendin is 18, A wordt 18 als ze in Disney zijn, T is tegen die tijd 14. Plus ze zullen niet in 7 sloten tegelijk lopen.
ook niet de eerste keer Disney. wel de eerste keer met de Thalys
A mag nog niet rijden in het buitenland, haar vriend heeft zijn rijbewijs nog niet.
Bedankt voor de uitleg ook over dat je niet weet wat er achter de voordeur speelt. Nog nooit bij stilgestaan eigenlijk, maar nu is het me een stuk duidelijkerquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:18 schreef FlyingFish het volgende:
Nijna, in principe mogen kleine kinderen mee een stemhokje in, maar zodra ze oud genoeg zijn om na te kunnen vertellen wat jij hebt gestemd (kunnen lezen dus ongeveer) in principe niet meer. Op zich dus wel terecht dat ze op een gegeven moment niet meer mee het hokje in mochten. Een dichtgevouwen stembiljet er in gooien mag dan weer wel, want daaraan is niet te zien wat je gestemd hebt.
Doe het nou maar; je krijgt er spijt van als je niet gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:
Wil iemand nog even voor mij gaan stemmen? Zo geen zin om de deur uit te gaan.
Oh dat wist ik niet, dat de telling openbaar is. Misschien dat ik tijdens de volgende verkiezingen dan even met kind(eren) ga kijken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef FlyingFish het volgende:
Mocht je trouwens je kinderen echt wat van het stemmen mee willen geven, de telling vanavond is gewoon openbaar. Vanaf 21:00 sluiten de stembussen (om gelijk weer open gemaakt te worden) en dan wordt alles uitgevouwen en gesorteerd. Goed om een keer te zien (en na 5 minuten weer weg te kunnen).
Ja mam.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe het nou maar; je krijgt er spijt van als je niet gaat.
#ouderlijkadvies
Sorry, maar ik blijf het BS vinden dat ik een 8-jarige niet mee zou mogen nemen stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:56 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zelfs met reden mag dat niet, die stembureau-leden hebben hun werk dus niet gedaan. Ook bijv. een blinde mag niet door een bekende geholpen worden. Als een persoon echt assistentie nodig heeft mag alleen een stembureaulid helpen, anders moet er een volmacht ingevuld worden (en mag de persoon die hulp nodig heeft dus zelf niet meer stemmen). Staat gewoon in de kieswet.
En uitleg geven over het stemproces kan ook prima zonder het kind mee te nemen het stemhokje in. Het stembureau in mag wel altijd. Als een ouder onderdrukt wordt thuis is een kind van 10 al prima in staat om te zeggen tegen de andere ouder wat er gestemd is. Je weet niet wat zich achter de voordeur afspeelt.
Vind ik ook. Nog even daargelaten het wel erg jaren '30 van de vorige eeuw is om te denken dat een kind ervoor kan zorgen dat echtlieden elkaar de tent uitvechten omdat ze een verschillende politieke voorkeur hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, maar ik blijf het BS vinden dat ik een 8-jarige niet mee zou mogen nemen stemmen.
Het is echt bizar.
Ja, maar het gekke is dat het pas de laatste decennia een issue is volgens mij. Ik ging altijd mee stemmen en wist ook precies waar mijn ouders op stemden. Of het stond vroeger niet in de kieswet of er kraaide toen geen haan naar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:48 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Vind ik ook. Nog even daargelaten het wel erg jaren '30 van de vorige eeuw is om te denken dat een kind ervoor kan zorgen dat echtlieden elkaar de tent uitvechten omdat ze een verschillende politieke voorkeur hebben
Mwoah er is een aantal partijen waar ik toch best even een discussie over zou aangaan met mijn geliefde.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:48 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Vind ik ook. Nog even daargelaten het wel erg jaren '30 van de vorige eeuw is om te denken dat een kind ervoor kan zorgen dat echtlieden elkaar de tent uitvechten omdat ze een verschillende politieke voorkeur hebben
Grappig. Voor welke provincie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef Hupje het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ooit met mijn vader bij de stemcomputer heb gestaan.
Kind was dit keer niet mee, hij was spelen en dat tijdstip kwam mij goed uit om te stemmen.
Mijn stem is trouwens geteld bij de exit poll vandaagNooit over nagedacht hoe dat werkte
Gewoon snel bij elkaar geraapt. Net als met de LPF in 2002 en FvD de vorige keer. Dus straks blijkt dat er veel te veel onenigheid is/ontstaat binnen de afdelingen van BBB en dat ze eigenlijk helemaal niet kunnen besturen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:00 schreef exode het volgende:
Die BBB joh....niet normaal. Benieuwd waar ze mensen vandaag gaan halen.
Ja, dat is wel zonde, ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:18 schreef amaranta het volgende:
Mijn man had vandaag de lancering van een app, en zou rond 19:30 thuis zijn.
Ik dacht mooi, ga ik daarna naar het stembureau.
Ik zat aan tafel te studeren.
En ineens was het 21:10 toen hij thuis kwam.
Ik heb de tijd niet meer in de gaten gehad.
Nou mocht ik enkel stemmen op de waterschappen… maar toch. Zonde.
Romantisch. Nu ben je echt soulmatesquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:21 schreef livelink het volgende:
Mijn man en ik hebben overigens voor het allereerst op hetzelfde gestemd. Moesten we wel zo'n 25 jaar voor naar elkaar toegroeien
Ja, nu worden we eng. Moeten nu misschien ook maar bijpassende jassen en fietsen en zo kopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Romantisch. Nu ben je echt soulmates
Dat lijkt mij een logische vervolgstap.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu worden we eng. Moeten nu misschien ook maar bijpassende jassen en fietsen en zo kopen.
Ik heb dezelfde glazen bol denk ik…quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:18 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Gewoon snel bij elkaar geraapt. Net als met de LPF in 2002 en FvD de vorige keer. Dus straks blijkt dat er veel te veel onenigheid is/ontstaat binnen de afdelingen van BBB en dat ze eigenlijk helemaal niet kunnen besturen.
(Voor zover ik in mijn glazen bol zie)
Hij was om 3 uur vannacht thuisquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn man is nu aan het tellen, vlak voor 21 uur stond er nog een rij buiten.
Was gister ook bij RTL4, dat BBB bewust niet met de gemeenteraadsverkiezingen hebben meegedaan om zich op deze te focussen. Én dat ze veel mensen hebben klaargestoomd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:29 schreef Troel het volgende:
Het verhaal wat Caroline van der Plas schetste over hoe ze gegroeid zijn en dat er dus niet maar zo maar mensen op de lijst staan, is wel het verhaal wat ik de afgelopen jaren heb meegekregen (er zitten goede kennissen van mij bij de BBB).
Hier deed de BBB het erg goed. Zo goed, dat er zelfs een plekje voor mij op het pluche gloort hier in het dorp omdat een van de raadsleden mogelijk doorschuift.
Stiekem hoop ik dat inmiddels wel. Had mijzelf op plek 8 laten zetten (iets met gebrek aan zelfvertrouwen) en kwam 7 stemmen te kort voor een voorkeurszetel. Maar had in mijn eentje meer stemmen dan een paar andere mensen samen, dus zou het wel fijn vinden om nu dat plekje te krijgen!quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:41 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Was gister ook bij RTL4, dat BBB bewust niet met de gemeenteraadsverkiezingen hebben meegedaan om zich op deze te focussen. Én dat ze veel mensen hebben klaargestoomd.
Maar, dat denk ik nu, er zijn ook heel veel proteststemmen geweest. Ze moet het dus wel echt gaan waarmaken.
Dus je gaat de politiek in?
Dat is ook wat het is, een imago. Ze is geen boerenvrouw, maar journalist.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:29 schreef Leandra het volgende:
Ze zullen zich nu echt moeten gaan bewijzen, maar we gaan het zien.
Ik denk dat Caroline mee heeft dat ze vooral gewoon is, geen gepolijste politica die nooit wat anders heeft willen doen, geen gladde jongen, gewoon een wat oudere vrouw met overgewicht die lijkt te begrijpen wat het probleem (voor een bepaalde groep) is.
Dat daar een reclamebureau achter zit merk je iig niet aan haar, in principe is ze niet glad genoeg als verkoopster, ze lijkt vooral de moeder/boerenvrouw waar je altijd terecht kunt, en dat is in de huidige politiek een prima imago.
Dat ze geen boerenvrouw is doet daar weinig aan af.
Kijk en daar verschillen we van mening. Boer kan NAAST een andere baan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook wat het is, een imago. Ze is geen boerenvrouw, maar journalist.
Van der Plas werd in 1967 geboren in het Noord-Brabantse Cuijk. Haar vader was werkzaam als sportjournalist en haar Ierse moeder als politicus, namens het CDA in Deventer. Ze werd katholiek opgevoed, maar gaat sinds haar tienerjaren niet meer naar de kerk.[2] Van der Plas maakte in 1986 haar HAVO af, waarna zij aan de slag ging als journalist.[3] Ze was onder meer werkzaam voor uitgever Reed Business, waar ze schreef voor een blad over de vleesindustrie. Ze was chef-redacteur van Pig Business en Pluimveeweb bij Agrio Uitgeverij.[4] Ook werkte ze als communicatiemedewerker voor onder meer LTO Noord en de Nederlandse Bond van Varkenshouders.[5] Ze was lid van het CDA, maar verliet de partij na de Provinciale Statenverkiezingen 2019, met als kritiek de verminderde steun voor de agrarische sector binnen het CDA.
Idd, maar ze weet buiten de boeren ook de gewone man aan te trekken, waarschijnlijk omdat ze vooral gewoon is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook wat het is, een imago. Ze is geen boerenvrouw, maar journalist.
Van der Plas werd in 1967 geboren in het Noord-Brabantse Cuijk. Haar vader was werkzaam als sportjournalist en haar Ierse moeder als politicus, namens het CDA in Deventer. Ze werd katholiek opgevoed, maar gaat sinds haar tienerjaren niet meer naar de kerk.[2] Van der Plas maakte in 1986 haar HAVO af, waarna zij aan de slag ging als journalist.[3] Ze was onder meer werkzaam voor uitgever Reed Business, waar ze schreef voor een blad over de vleesindustrie. Ze was chef-redacteur van Pig Business en Pluimveeweb bij Agrio Uitgeverij.[4] Ook werkte ze als communicatiemedewerker voor onder meer LTO Noord en de Nederlandse Bond van Varkenshouders.[5] Ze was lid van het CDA, maar verliet de partij na de Provinciale Statenverkiezingen 2019, met als kritiek de verminderde steun voor de agrarische sector binnen het CDA.
Volgens mij gaat het er niet om of dat kan, maar of ze boerin is of wasquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk en daar verschillen we van mening. Boer kan NAAST een andere baan.
Ja, maar boer is niet alleen het runnen van een boerenbedrijf.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er niet om of dat kan, maar of ze boerin is of was
Oh, ze is zeker goed neergezet, maar ze is niet zelf die gladde verkoper.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:48 schreef exode het volgende:
Ik zie Caroline juist wel als een enorm goed neergezet marketing 'product'.
Ben wel enorm blij dat ze vooral veel stemmen van FvD lijkt te hebben afgepakt.
En nu mag BBB laten zien dat ze zich goed hebben voorbereid, als je zoveel stemmen pakt verdien je het om te laten zien of het je waar kan maken.
Als ik de standpunten zo lees, denk ik dat ze aardig dicht bij de reeds gevestigde partijen in de buurt komen.
eh.... wat is jouw definitie dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar boer is niet alleen het runnen van een boerenbedrijf.
Uhm, jawel? Ook volgens de Van Dale. Wat moet ‘boer’ anders zijn dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze is juist wel zelf die gladde verkoper, maar in een handig vermomming van zogenaamd eenvoudige boerenvrouw.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ze is zeker goed neergezet, maar ze is niet zelf die gladde verkoper.
Het is geen glanzende Pink Lady in het fruitschap van de AH maar meer het Biologische Buitenbeentje.
Alleen jammer dat ze niet werkelijk (voor) biologisch is.
Met de juiste marketing kan AH de Biologische Buitenbeentjes ook wel aantrekkelijk maken, helaas doen ze dat niet.
Maar dat is puur uiterlijk, of niet?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ze is zeker goed neergezet, maar ze is niet zelf die gladde verkoper.
Het is geen glanzende Pink Lady in het fruitschap van de AH maar meer het Biologische Buitenbeentje.
Alleen jammer dat ze niet werkelijk (voor) biologisch is.
Met de juiste marketing kan AH de Biologische Buitenbeentjes ook wel aantrekkelijk maken, helaas doen ze dat niet.
Ga voor je duimenquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat inmiddels wel. Had mijzelf op plek 8 laten zetten (iets met gebrek aan zelfvertrouwen) en kwam 7 stemmen te kort voor een voorkeurszetel. Maar had in mijn eentje meer stemmen dan een paar andere mensen samen, dus zou het wel fijn vinden om nu dat plekje te krijgen!
Dat. Samen met een flinke bak geld achter je krijg je dus dit.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:56 schreef trui het volgende:
Ik vind haar een typische populist. Zoveel mogelijk inspelen op de onvrede onder de mensen, zonder over echte oplossingen na te denken. Ik ben altijd weer verbaasd dat zoveel mensen daar intuinen.
Precies dit! Di is zo vakkundig uitgedacht en neergezet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:54 schreef trui het volgende:
[..]
Ze is juist wel zelf die gladde verkoper, maar in een handig vermomming van zogenaamd eenvoudige boerenvrouw.
En ik maar steeds horen dat boer geen baan is, maar je leven en je identiteit.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Op zichzelf snap ik wel dat mensen denken een proteststem uit te moeten brengen. Laten we wel zijn: de gevestigde partijen hebben inmiddels een enorme afstand tot iedereen buiten hun eigen echte, vaste achterban. Er heerst een ontzettend gebrek aan vertrouwen in de politiek en ze zijn niet in staat dat weg te nemen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:57 schreef arvensis het volgende:
[..]
Dat. Samen met een flinke bak geld achter je krijg je dus dit.
Over een paar jaar zal ook BBB ingeruild worden voor een nieuwe partij.
Hun succes is te danken aan mensen die een proteststem hebben uitgebracht zonder verder te kijken dan hun neus lang is.
Nah, ik denk dat ze zo is, maar het past prima bij het doel dat ze nastreven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:55 schreef exode het volgende:
[..]
Maar dat is puur uiterlijk, of niet?
Ik vind haar juist op haar manier wel glad, ze heeft een imago, die zorgvuldig gekozen is.
Daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit, de gevestigde partijen moeten echt eens nadenken over deze uitslag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zichzelf snap ik wel dat mensen denken een proteststem uit te moeten brengen. Laten we wel zijn: de gevestigde partijen hebben inmiddels een enorme afstand tot iedereen buiten hun eigen echte, vaste achterban. Er heerst een ontzettend gebrek aan vertrouwen in de politiek en ze zijn niet in staat dat weg te nemen.
Maar ik heb 'de proteststem' nooit zo goed begrepen. Naar mijn mening stem je op datgene wat het dichtste bij je staat, niet op dat wat het verste staat van de huidige situatie waar je het niet mee eens bent.
Staat een mooie post over op Instagram van de Correspondentquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:12 schreef LeSage het volgende:
Ik denk dat de BBB de zoveelste ‘hype’ partij is, die het dadelijk toch niet voor elkaar gaan krijgen om de boel rustig te houden binnen de partij. En dan stort het sprookje over een paar jaar weer in. Zo zie je het de afgelopen jaren wel vaker.
Of het blijkt dat hun standpunten niet houdbaar zijn, ‘verraden’ dan hun achterban en verliezen de volgende verkiezingen.
Nu zal de BBB waarschijnlijk hun standpunt wat betreft boeren niet omgooien, maar wat ze willen zal ook echt niet allemaal ingewilligd gaan worden.
Sympathie hebben voor boeren maakt je geen boer, ze veevoer verkopen ook niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind hoe ze in de TK stemt ook niet zo knuffelig, maar ze laat zich horen op issues waar mensen (terecht) boos over zijn, ook bij het toeslagenschandaal is ze er gewoon altijd in de kamer, en er zijn en kritisch zijn is dan al genoeg om je voor die groep aantrekkelijk te maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:19 schreef exode het volgende:
Ik ben sceptisch maar laat me graag verrassen.
Ik vind het hele verhaal van Remarkable en BBB op zijn minst opmerkelijk.
En na het opduiken van haar oude tweets die allesbehalve sympathiek zijn, nou ja, ik denk dat ze niet zo aardige knuffelbeer is als veel mensen denken.
Maar goed, wie dan?
Ze stemt erg met rechts mee, dat is wel verontrustend wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind hoe ze in de TK stemt ook niet zo knuffelig, maar ze laat zich horen op issues waar mensen (terecht) boos over zijn, ook bij het toeslagenschandaal is ze er gewoon altijd in de kamer, en er zijn en kritisch zijn is dan al genoeg om je voor die groep aantrekkelijk te maken.
Kritisch zijn op het toeslagenschandaal is simpel zat, dat is eigenlijk ieder weldenkend mens, dus dan hoef je er verder alleen maar iedere keer te zijn om punten te scoren, en dat heeft ze gedaan.
Ugh, dat is wel echt shit zeg! Nou heb ik er zelf geen enorme kennis van, maar afschot is volgens mij niet iets wat enorm veranderd door bijvoorbeeld zonnepanelen. Immers ligt je dak wel of niet op afschot, dat ligt aan de constructie eronder, niet aan het dakleer lijkt me.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:26 schreef exode het volgende:
Oh en het dakverhaal gaat hier gewoon nog door hoor. Verloofde is gisteren samen met de buurman het dak op geklommen. Het lijkt er sterk op dat het dak niet afloopt naar de regenpijpen en dus van het huis af, maar naar het huis/het schuine dak toe.
Het is alleen de vraag, was dat al zo, of hebben de zonnepanelen dat veroorzaakt/verergerd? 1,5 jaar geleden is nieuwe dakbedekking op het dak gegaan en 1 jaar geleden de zonnepanelen. Ik weet nog wel dat de zonnepanelen man zei 'er blijft wat water op je dak staan.'
Toen ik dat tegen de buurman zei gisteren, werd hij nogal giftig. Het was niet waar etc etc etc.
Het is 1 grote opbouw met onze buren, dus het is ook 1 groot dak. Bij ons blijft een soort vijver staan, bij hun loopt het wel weg. Het gaat dus alleen bij ons fout. Dat zou dus zo heel makkelijk door de zonnepanelen kunnen komen, maar er is geen 'kuil' maar letterlijk afloop de verkeerde kant op.
Zwager komt vandaag of morgen ook even kijken, het zonnepanelen bedrijven neemt niet op en belt niet terug. Kortom ik ben vrij geirriteerd want dit gaat sowieso weer geld kosten en misschien wel heul veul.
Ja, geen idee, ik hoop vooral dat het dak niet is gezakt door de zonnepanelen, dan moet er wel meer gebeuren dat de dakbedekking.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel echt shit zeg! Nou heb ik er zelf geen enorme kennis van, maar afschot is volgens mij niet iets wat enorm veranderd door bijvoorbeeld zonnepanelen. Immers ligt je dak wel of niet op afschot, dat ligt aan de constructie eronder, niet aan het dakleer lijkt me.
Mwah, volgens mij valt dat ook mee, het barst hier op het platteland van de boeren die de schuren vol hebben liggen met zonnepanelen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:30 schreef exode het volgende:
[..]
Ze stemt erg met rechts mee, dat is wel verontrustend wat mij betreft.
Grappige is dat ze wel enorm voor groene energie lijkt te zijn, voor energiereductie, voor zonnepanelen op daken, ik denk dat veel van haar stemmers anders denken.
Ik heb het niet over of boeren groen denken, ik heb het over stemmers die tegen het stikstofbeleid zijn, die weigeren hun diesel auto op te geven etc.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij valt dat ook mee, het barst hier op het platteland van de boeren die de schuren vol hebben liggen met zonnepanelen.
Ach joh, die diesel auto geven ze vanzelf op zodra diesel duurder is dan benzine, zeker als het een eigen auto is en ze dus ook zelf de wegenbelasting moeten betalen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:43 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb het niet over of boeren groen denken, ik heb het over stemmers die tegen het stikstofbeleid zijn, die weigeren hun diesel auto op te geven etc.
Die het hebben over klimaathysterie en zonnepanelen belachelijk vinden. Die lijken elkaar te vinden in rechts stemmen en hoe vriendelijk we Caroline ook vinden, ze is rechts, daar is ze ook open over.
Vooral vanuit mijn verleden als masseur. Dus niet persoonlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Even iets heel anders: iemand heir bekend met fibromyalgie?
Kun je met massage verlichting bieden?quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:58 schreef exode het volgende:
[..]
Vooral vanuit mijn verleden als masseur. Dus niet persoonlijk.
Ja, maar nu ik weet dat ik lipoedeem heb denk ik dat mijn diagnose van 20 jaar geleden een foutdiagnose was, de drukpunten voor een fibromyalgie diagnose zitten voor een groot deel in lipoedeemgebied, dus geen wonder dat dat zeer deed.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik helaas! Er is ook een topic voor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |