Van mij had ze er al in de eerste week uitgemogenquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet heeft al vaak verteld dat 1 jaar op dezelfde plek voor haar een unicum is
En dat ze zeker niet langer zou willen blijven
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:19 schreef freaky40 het volgende:
Eerst nog een beetje drama TV maken...
DOTTTT, verander de TT aub in : Martin WIL niet maar MOET wegquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Ïk wil niet weg , maar ik moet weg, zegt Martin
SOms moet je zegt Moraima
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
haartje, haartje, oogje, haartje, haartje oogje
Moraima is heel goed met Martin en was dat ook met Mexx. Hij zoekt Moraima ook altijd op.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Maak het positief af.
Ik word gek van Moraima waarom is ze er nu in een keer bij met haar zenuwachtig gedoe
Martin geeft een harde kreet
Is hij vergeten dat Mexx mede door zijn toedoen weg is, dat ook zij had willen blijven?
Het lijkt of hij echt moetquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
Martin gaat het volk toespreken geloof ik.
In het Nederlands ?!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, kutzooi.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef freaky40 het volgende:
Gaat weer een eliminatieopdracht naar de vaantjes....![]()
Misschien ook van het programma. Hij is niet voor niets alleen maar aan het provoceren met Spaans en dingen smijten en slaan.quote:
Het lijkt er wel op inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ja verdorie!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef freaky40 het volgende:
Gaat weer een eliminatieopdracht naar de vaantjes....![]()
Ja en je was net ff nodig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
In het Nederlands ?!
sorry ik was ff niet onstream
Ja preciesquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien ook van het programma. Hij is niet voor niets alleen maar aan het provoceren met Spaans en dingen smijten en slaan.
zat ik me net te bedenken, hoe lang hebben ze nu wat gehad daar???quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lekker naar zijn relatie die binnen een maand toch op de klippen gaat lopen
Dat dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien ook van het programma. Hij is niet voor niets alleen maar aan het provoceren met Spaans en dingen smijten en slaan.
Dat was toch veel eerder dan dat hij de brief kreeg?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
Die koffer staat er al
Dat hoorde mirthe dus goed
Een half jaar met anderen in dezelfde ruimte kan toch zorgen voor een band. Jij kan makkelijk praten voor je schermpje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:26 schreef Chanel5 het volgende:
wat een stel jankballen zeg en dat voor een onuitstaanbaar ventje
Nee half uur geleden op de badkamerquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was toch veel eerder dan dat hij de brief kreeg?
precies win win!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:27 schreef freaky40 het volgende:
Veel judas knuffels en krokodillentranen bij veel. Scheelt weer in de strijd zo'n exit...
Of gelijk toen ze de brief in de bus stopten ...quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was toch veel eerder dan dat hij de brief kreeg?
Alleen maar gunstig voor team Jeff. Hij ging toch al niet zo goed om met hem. Topdag voor hem en zijn groepje.quote:
Eerlijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:28 schreef Ebinas het volgende:
Ik zal wel een zacht ei zijn.
Maar dit vind ik toch lullig voor hem om om zo'n reden te moeten vertrekken
zo is het! nu alle pijlen op wanda en dan blijven er weinig over van dat groepjequote:Op woensdag 15 maart 2023 16:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alleen maar gunstig voor team Jeff. Hij ging toch al niet zo goed om met hem. Topdag voor hem en zijn groepje.
Let's go!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
zo is het! nu alle pijlen op wanda en dan blijven er weinig over van dat groepje
VInd zijn trekken die hij heeft laten zien daar smerig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Ik vind de reden niet ok
Maar hoe hij Mexx beïnvloede totaal niet ok
Ik meer het idee dat de FEBO heeft gezegd dat hij moetquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
VInd zijn trekken die hij heeft laten zien daar smerig.
Maar dat zie ik nu even los van de keuze die hij nu heeft moeten maken.
Hier zit echt wel iets zwaars achter, het is niet uit luxe of aandacht
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik meer het idee dat de FEBO heeft gezegd dat hij moet
Want uit zichzelf ging hij niet
Zijn peptalk heeft niet gewerkt. Die denkt aan het spel....quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:31 schreef Flow3r het volgende:
Marciano helemaal opgefokt
[ afbeelding ]
dus toch, einde relatie als die blijft waarschijnlijk..quote:
Dat kan natuurlijk, al zie ik de reden op dit moment nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik meer het idee dat de FEBO heeft gezegd dat hij moet
Want uit zichzelf ging hij niet
Wat een onzin weer.. dit gun je toch niemand?? Ze spelen allemaal het spel en kunnen soms elkaars bloed wel drinken maar als er dan zoiets als dit gebeurd gun je dat elkaar echt niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:27 schreef freaky40 het volgende:
Veel judas knuffels en krokodillentranen bij veel. Scheelt weer in de strijd zo'n exit...
Ik reageer zoals ik altijd reageer in elke situatie die zich daar plaatsvind. Het is TV hč. Niet zo hysterisch gelijk wil je!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.. dit gun je toch niemand?? Ze spelen allemaal het spel en kunnen soms elkaars bloed wel drinken maar als er dan zoiets als dit gebeurd gun je dat elkaar echt niet.
Zoals ik al eerder zei.. k vind het een misselijkmakend ventje met veel drama en irritatie maar ik verbaas me hoe er nu wordt gereageerd door sommige hier.
hoezo dan? je zit in een spel, sommige spelen dit spel zonder emoties. zo zou ik er ook in staan.. de meeste zie je na dit jaar nooit meer; dus is het makkelijker om harder te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.. dit gun je toch niemand?? Ze spelen allemaal het spel en kunnen soms elkaars bloed wel drinken maar als er dan zoiets als dit gebeurd gun je dat elkaar echt niet.
Zoals ik al eerder zei.. k vind het een misselijkmakend ventje met veel drama en irritatie maar ik verbaas me hoe er nu wordt gereageerd door sommige hier.
Omdat hij heel boos is op de FEBOquote:
Marciano krijgt het slechtquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
Babette achter het raam, dramatisch erdoorheen kijkend, regie zoomt in, shot is binnen![]()
Hijs boos, gooit of slaat ook tegen dingen. Ikke doof. Isaac heeft hem nu vast, marciano bijna flippen. Goudmijntje vandaag hoor.quote:
Wt een idioot zeg die Marciano pppfffffquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hijs boos, gooit of slaat ook tegen dingen. Ikke doof. Isaac heeft hem nu vast, marciano bijna flippen. Goudmijntje vandaag hoor.
Ik schrik hier eik best wel van.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wt een idioot zeg die Marciano pppfffff
Ja ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
heeft marciano de echte reden van het vertrek gehoord? xD
Ja, mocht de brief lezen. Isaac ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
heeft marciano de echte reden van het vertrek gehoord? xD
Lol ja inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:37 schreef Setje72 het volgende:
Bij vertrek van Kim was hij wat rustiger
Ik heb gee n idee waarom hij nu zo doet,quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik schrik hier eik best wel van.
Wat komt hier uit zeg, mijn hemel
JdM....quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gee n idee waarom hij nu zo doet,
Er gaat iemand zijn kop af zegt hij
maar dat is alweer even geleden toch? dat hij dan nu ineens uitbarst.. raarquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, mocht de brief lezen. Isaac ook.
Hij is wel vaker wat traag met verwerken van gegevens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar dat is alweer even geleden toch? dat hij dan nu ineens uitbarst.. raar
djiezussquote:
waarom zegt hij dan brief is van Mexx tegen zoe?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:38 schreef Ebinas het volgende:
Geen keuze.
Ik ga toch denken (gisgis) febo @:Greysbones
Waarom is marciano ook anders zo woest
Ja, bijna uurtje of zo, dan denk ik omdat hij net probeerde martin te laten blijven en dat is niet gelukt dus tiano boos nu.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar dat is alweer even geleden toch? dat hij dan nu ineens uitbarst.. raar
haha netjesquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij is wel vaker wat traag met verwerken van gegevens.
Mss dat dit ook even duurde
Nee joh, voor sommige misschien maar niet iedereen over 1 kam scheren aub.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:39 schreef orange500 het volgende:
*Marciano slaat tegen een muur en schreeuwt*
*Forum reageert alsof hij een massamoord aan het plegen is.*
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij is wel vaker wat traag met verwerken van gegevens.
Mss dat dit ook even duurde
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:40 schreef Sestra666 het volgende:
was ff weg, maar hij is er nog, maar moet toch gaan??
Sssstt. Goed bezig zijn ze en mag ook wel na afgelopen week met hun censuur op bijna alles en ons dwingen uitzendingen te kijken voor info.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:41 schreef Hoempah het volgende:
En dat allemaal zonder streamlock. Zeg een keer kamer 5 of achter en we zitten naar biljarten te kijken.
JW die idiootquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:42 schreef chufi het volgende:
Wie gaat er op? Wie zat er te lachen op de bank?
Ik snap het ook nog niet helemaal maar hij wil niet maar moet ja, dat is wat ie zegt, van wie en waarom hij moet, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij wil niet weg zegt ie.. snap er niks van
Erop? Of eraf?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:42 schreef Harry het volgende:
Isaac: JW zijn kop moet erop. Hij zou met Esther gelachen hebben.
Op basis van wat?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:42 schreef Ebinas het volgende:
He die kop eraf is van iemand daar.
Ik vermoed JW of Erik?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:43 schreef Flow3r het volgende:
Oh JanWillem zijn kop moet rollen
[ afbeelding ]
Omdat er iets gezegd werd over op de bank zitten.quote:
Aanrader!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano krijgt het te kwaad door vertrek Martin
Filmpje: https://streamable.com/vmz9os
Iemand in die situatie uitlachen... Vind ik nog zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:45 schreef Was-beer het volgende:
JW is een onrespectvolle () hond volgens Isaac
We weten de situatie nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:46 schreef orange500 het volgende:
[..]
Iemand in die situatie uitlachen... Vind ik nog zacht uitgedrukt.
Kan zo weer de prullenbak in want de kaarten worden weer anders geschud nu denk ik...en bovendien duurt het weer langer voor dat er 1 is nu.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:46 schreef Kakadylo het volgende:
Al die eliminatiepraat is dus (wederom) helemaal voor saus geweest
Hij gedraagt zich een half jaar als clown, lacht er eindelijk iemand, is het weer niet goedquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:46 schreef orange500 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich een half jaar als clown, lacht er eindelijk iemand, is het weer niet goed
Heb het niet meegekregen maar dan spoor je niet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:43 schreef Ebinas het volgende:
Dan begrijp ik zijn woede wel.
Buiten proportie dat wel.
Maar die JW is echt een walgelijk vent, zeker als dit waar is
Jw weet niet eens wat er aan de hand isquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:46 schreef orange500 het volgende:
[..]
Precies dat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het niet meegekregen maar dan spoor je niet hoor
Al ben je m'n grootste vijand (in het spel) dan nog heb je gevoel
Dat zijn gevleugelde woorden in een RLS inmiddels...make that the cat wise....quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop dat ze in de uitzendingen wel duidelijk vertellen wat er aan de hand is en het niet houden bij "privéomstandigheden"
Lukt ze echt goed om ons streamers naar de tv uitzendingen te lokken, gelukkig kan ik veel doorspoelen van de uitzendingen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop dat ze in de uitzendingen wel duidelijk vertellen wat er aan de hand is en het niet houden bij "privéomstandigheden"
Of omdat hij gewoon bezorgd isquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:50 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zit er voor Kim vD om Martin uit te horen wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Hoorde JW juist zeggen dat hij het erg vond en dit niemand gunde.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:42 schreef Harry het volgende:
Isaac: JW zijn kop moet erop. Hij zou met Esther gelachen hebben.
Ja... ik ga zo weer een paar inhalen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt ze echt goed om ons streamers naar de tv uitzendingen te lokken, gelukkig kan ik veel doorspoelen van de uitzendingen.
Jij lacht zeker ook in vervelende situaties van een ander om iets andersquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jw weet niet eens wat er aan de hand is
Die mag niks weten
Wie weet lacht hij ergens anders om
Preciesquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde JW juist zeggen dat hij het erg vond en dit niemand gunde.
Als ze zwanger zou zijn zou dat toch al lang duidelijk zijn geweest. Mexx is er een behoorlijke tijd uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
het kan niet gaan om gezondheid anders was het echt niet zo zwaar voor hem om te gaan..
misschien toch te maken met zwanger zijn?
Dan zou ze het toch wel ietsjes sneller weten? Mexx is er al lang uitquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
het kan niet gaan om gezondheid anders was het echt niet zo zwaar voor hem om te gaan..
misschien toch te maken met zwanger zijn?
Dingen worden uit verband gerukt in dergelijke situatiesquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:51 schreef orange500 het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook in vervelende situaties van een ander om iets anders
misschien na het laatste afscheidswipje ofzo? xDquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze zwanger zou zijn zou dat toch al lang duidelijk zijn geweest. Mexx is er een behoorlijke tijd uit.
Die had ie juist heel snel gegeven, op kantoor in het begin, rupie moest tikken dat ie bleef en volgens mij is die mail toen ook verstuurd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:53 schreef Hoempah het volgende:
Misschien wel te laat met aangeven wat zijn keuze was. Hij was te laat en dan is vertrekken de enige optie.
Mexxquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:54 schreef Ebinas het volgende:
"gif"? (verstond dat neit goed)had tranen in haar ogen.
Wie?
Die hij net heeft gesproken
Hij komt er pas buiten achter of het echt een noodgeval wasquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Martin: "Als ik zeg dat ze er al weken mee bezig zijn betekent dat echt dat het noodzaak is"
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:54 schreef Ebinas het volgende:
"gif"? (verstond dat neit goed)had tranen in haar ogen.
Wie?
Die hij net heeft gesproken
Ik weet het allemaal niet meer, wat ik wel weet, Martin gaat echt weg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
of krijgt Martin een toneelhaakje van de Febo?
JW heeft vaak een lachend gezicht ( kleine oogjes,lachende mond) als hij iets stellig zegtquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:51 schreef orange500 het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook in vervelende situaties van een ander om iets anders
Je merkt aan de vraagstelling dat Jeff daar (ook) zit om info uit te horen want die twee bro's zijn natuurlijk liever even alleenquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of omdat hij gewoon bezorgd is
En het niet leuk vind
Enge stalkster.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:57 schreef Sestra666 het volgende:
esther hugt jw mee in haar hug met mattin
Dat geloof ik echt nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je merkt aan de vraagstelling dat Jeff daar (ook) zit om info uit te horen want die twee bro's zijn natuurlijk liever even alleen
Vind dit soort emoticons ongepast... ook al mag je hem niet dit gun je niemand op deze manier. Beetje respect graag het blijven wel mensenquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer, wat ik wel weet, Martin gaat echt weg.
En ieder mag daar op reageren zoals hij of zij wilquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind dit soort emoticons ongepast... ook al mag je hem niet dit gun je niemand op deze manier. Beetje respect graag het blijven wel mensen
Volgens mij zijn contactpersoon daar.quote:
Nope is mijn mening, vind hem verschrikkelijk, gun hem niets naars maar ben wel erg blij dat ie gaat, voor nu trek ik mij weer terug.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind dit soort emoticons ongepast... ook al mag je hem niet dit gun je niemand op deze manier. Beetje respect graag het blijven wel mensen
Uit het oog .........quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen worden in de keuken de hapjes klaar gemaakt voor een feestelijk avondje film kijken
Naja beetje respect zou wel op zijn plaats zijn toch.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ieder mag daar op reageren zoals hij of zij wil
relax haha het is en blijft een spel. een ernstige omstandigheid is al uitgesloten door de reacties dus blijf een beetje luchtig, er is niemand dood xDquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
_knip- op de manquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope is mijn mening, vind hem verschrikkelijk, gun hem niets naars maar ben wel erg blij dat ie gaat, voor nu trek ik mij weer terug.
ik vind het een akelige vrouwquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:59 schreef lojanda het volgende:
En Janet blijft gewoon door schilderen en vertrekt geen spier. Totaal geen emotie bij dat mens en gewoon verder met haar eigen ding
ik heb ook niet veel met hem maar zo'n feestelijke emoji vind ik persoonlijk niet zo netjesquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope is mijn mening, vind hem verschrikkelijk, gun hem niets naars maar ben wel erg blij dat ie gaat, voor nu trek ik mij weer terug.
Nee maar ik heb mijn redenen daarvoor. Het is een tv show.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja beetje respect zou wel op zijn plaats zijn toch.
We gaan natuurlijk een nieuw plan bedenken voor de nieuwe nominatiesquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop dat de streams hierna niet weer vol op de open-deuren analyses gaan van La Babs
We weten niet hoe het precies zit dus kunnen we daar ook niet over oordelenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
relax haha het is en blijft een spel. een ernstige omstandigheid is al uitgesloten door de reacties dus blijf een beetje luchtig, er is niemand dood xD
Als jij het vervelend vind dit soort reacties te lezen, vooral door scrollen danquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
ik heb ook niet veel met hem maar zo'n feestelijke emoji vind ik persoonlijk niet zo netjes
Dat klopt. Maar het zijn ook wel mensen met gevoelquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar ik heb mijn redenen daarvoor. Het is een tv show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |