lekker om je moeder ermee op te schepenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:29 schreef patat het volgende:
Mexx zit dus in de problemen oid als ik dit gesprek moet geloven
Tiano stelt een soort van voor dat ze de laatste 4 maanden bij Martin zijn moeder kan wonen
Dit dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij had wel beloofd dat ze zich nooit meer zorgen hoefde te maken. Dus opbokken martin en ga voor mexx zorgen. Overigens bewijst die gast nu wel hoe betrouwbaar hij is![]()
Geloof ook niet dat Mexx bij die ouders wil gaan wonenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Tiano oplossing
Ze moet maar bij je moeder gaan wonen
Wat denken die mensen
Dat iedereen zijn leven op halt zet omdat ze aan een game show mee doen???
Daar lijkt het op... Dr moeder is het niet eens met haar? En dat ze een kind van Martin wil houden ?quote:
Heeft hem nodig anders verliezen ze weer een stem bij de bro'squote:Op woensdag 15 maart 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Tiano probeert hem te laten blijven, idioot!
Ja heel foutquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Tiano probeert hem te laten blijven, idioot!
Vind het ook redelijk debiel om te verwachten dat iedereen maar problemen oplost voor degene die daar zittenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat Mexx bij die ouders wil gaan wonen
Ik vind het allemaal maar vaag hoor, vermoed dus dat Mexx geen contact meer heeft met haar eigen familie want ze kan nergens terecht. Dus moet Martin zijn moeder het maar oplossen of Martin die eruit moet gaan om voor Mexx te zorgen, hij had het haar wel beloofd, eruit gaan maar ja aandachtshoer dus die wil niet gaan, ice zegt nu ook tegen hem dat ie tv maakt, nou lekkere tv hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Tiano oplossing
Ze moet maar bij je moeder gaan wonen
Wat denken die mensen
Dat iedereen zijn leven op halt zet omdat ze aan een game show mee doen???
Kansloos gelul om het spel bij zijn beslissing mee te laten wegen. Dit staat toch volledig buiten het spel en buiten deze show.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft hem nodig anders verliezen ze weer een stem bij de bro's
Matin maakt totaal geen tvquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar vaag hoor, vermoed dus dat Mexx geen contact meer heeft met haar eigen familie want ze kan nergens terecht. Dus moet Martin zijn moeder het maar oplossen of Martin die eruit moet gaan om voor Mexx te zorgen, hij had het haar wel beloofd, eruit gaan maar ja aandachtshoer dus die wil niet gaan, ice zegt nu ook tegen hem dat ie tv maakt, nou lekkere tv hoor.
Nee zwanger? Nee dat geloof ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar lijkt het op... Dr moeder is het niet eens met haar? En dat ze een kind van Martin wil houden ?
Jawel Martin heeft ze het laten lezenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Harry het volgende:
De bro's willen Martin in het huis houden.
Die weten niet eens wat er in de brief staat..... Alleen dat Mexx radeloos is.
Echt wel, die hebben allebei de brief gelezen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Harry het volgende:
De bro's willen Martin in het huis houden.
Die weten niet eens wat er in de brief staat..... Alleen dat Mexx radeloos is.
kloptquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Jawel Martin heeft ze het laten lezen
Ik ook niet, denk eerder dat ze het niet kan verkroppen dat ie gewoon gebleven is na haar vertrek en het nog leuk heeft ookquote:
Anders verliezen ze weer een stemquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Je moet zelf beslissen vinden de Bro's maar ze proberen hem er wel in te houden....![]()
Marciano wil Martin erbij houden, anders weer een belangrijke pion minder in het spel....quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
Vergooide kans
Ja tiano jij bent al gedumpt zonder het zelf te weten
Ja dat dus, ze denken daar dat ie goed overkomt op tv en tv maakt, nou niet dus, vind hem van het begin af aan al een vieze aandachtshoer die alles doet om maar in beeld te komen met zijn rotkop, daarom graag weg vandaag en niet dit gezeik om tv te maken want het is gewoon kut, alles aan Martin vind ik kut. Zo, dat moest ik ff kwijt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin maakt totaal geen tv
Tis toneel meer niet
Eensquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Marciano wil Martin erbij houden, anders weer een belangrijke pion minder in het spel....
Voor velen (en voor 'ons') zou het een opluchting zijn als hij zou vertrekken!!!
vind ik dus he......
Dat is altijd en wordt naarmate het half jaar alleen nog maar meer...alleen uitstel van executie. Kom op, Martin er bij of weg maakt geen drol uit!quote:
typisch Martin: beloven, beloven, beloven maar niets doen, alles voor de camera'squote:Op woensdag 15 maart 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
Zou ik mensen aanraden om te gaan
Nee
Maar matin die Mexx ook totaal heeft laten flippen
Haar de wereld belooft
Lekker gaan
Dan klimt ze vanavond over het hekquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef Hoempah het volgende:
Mexx zit gekluisterd aan de livestream en dan erachter komen dat hij toch niet gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |