lekker om je moeder ermee op te schepenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:29 schreef patat het volgende:
Mexx zit dus in de problemen oid als ik dit gesprek moet geloven
Tiano stelt een soort van voor dat ze de laatste 4 maanden bij Martin zijn moeder kan wonen
Dit dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij had wel beloofd dat ze zich nooit meer zorgen hoefde te maken. Dus opbokken martin en ga voor mexx zorgen. Overigens bewijst die gast nu wel hoe betrouwbaar hij is![]()
Geloof ook niet dat Mexx bij die ouders wil gaan wonenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Tiano oplossing
Ze moet maar bij je moeder gaan wonen
Wat denken die mensen
Dat iedereen zijn leven op halt zet omdat ze aan een game show mee doen???
Daar lijkt het op... Dr moeder is het niet eens met haar? En dat ze een kind van Martin wil houden ?quote:
Heeft hem nodig anders verliezen ze weer een stem bij de bro'squote:Op woensdag 15 maart 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Tiano probeert hem te laten blijven, idioot!
Ja heel foutquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Tiano probeert hem te laten blijven, idioot!
Vind het ook redelijk debiel om te verwachten dat iedereen maar problemen oplost voor degene die daar zittenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat Mexx bij die ouders wil gaan wonen
Ik vind het allemaal maar vaag hoor, vermoed dus dat Mexx geen contact meer heeft met haar eigen familie want ze kan nergens terecht. Dus moet Martin zijn moeder het maar oplossen of Martin die eruit moet gaan om voor Mexx te zorgen, hij had het haar wel beloofd, eruit gaan maar ja aandachtshoer dus die wil niet gaan, ice zegt nu ook tegen hem dat ie tv maakt, nou lekkere tv hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Tiano oplossing
Ze moet maar bij je moeder gaan wonen
Wat denken die mensen
Dat iedereen zijn leven op halt zet omdat ze aan een game show mee doen???
Kansloos gelul om het spel bij zijn beslissing mee te laten wegen. Dit staat toch volledig buiten het spel en buiten deze show.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft hem nodig anders verliezen ze weer een stem bij de bro's
Matin maakt totaal geen tvquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar vaag hoor, vermoed dus dat Mexx geen contact meer heeft met haar eigen familie want ze kan nergens terecht. Dus moet Martin zijn moeder het maar oplossen of Martin die eruit moet gaan om voor Mexx te zorgen, hij had het haar wel beloofd, eruit gaan maar ja aandachtshoer dus die wil niet gaan, ice zegt nu ook tegen hem dat ie tv maakt, nou lekkere tv hoor.
Nee zwanger? Nee dat geloof ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar lijkt het op... Dr moeder is het niet eens met haar? En dat ze een kind van Martin wil houden ?
Jawel Martin heeft ze het laten lezenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Harry het volgende:
De bro's willen Martin in het huis houden.
Die weten niet eens wat er in de brief staat..... Alleen dat Mexx radeloos is.
Echt wel, die hebben allebei de brief gelezen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Harry het volgende:
De bro's willen Martin in het huis houden.
Die weten niet eens wat er in de brief staat..... Alleen dat Mexx radeloos is.
kloptquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Jawel Martin heeft ze het laten lezen
Ik ook niet, denk eerder dat ze het niet kan verkroppen dat ie gewoon gebleven is na haar vertrek en het nog leuk heeft ookquote:
Anders verliezen ze weer een stemquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Je moet zelf beslissen vinden de Bro's maar ze proberen hem er wel in te houden....![]()
Marciano wil Martin erbij houden, anders weer een belangrijke pion minder in het spel....quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
Vergooide kans
Ja tiano jij bent al gedumpt zonder het zelf te weten
Ja dat dus, ze denken daar dat ie goed overkomt op tv en tv maakt, nou niet dus, vind hem van het begin af aan al een vieze aandachtshoer die alles doet om maar in beeld te komen met zijn rotkop, daarom graag weg vandaag en niet dit gezeik om tv te maken want het is gewoon kut, alles aan Martin vind ik kut. Zo, dat moest ik ff kwijt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin maakt totaal geen tv
Tis toneel meer niet
Eensquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Marciano wil Martin erbij houden, anders weer een belangrijke pion minder in het spel....
Voor velen (en voor 'ons') zou het een opluchting zijn als hij zou vertrekken!!!
vind ik dus he......
Dat is altijd en wordt naarmate het half jaar alleen nog maar meer...alleen uitstel van executie. Kom op, Martin er bij of weg maakt geen drol uit!quote:
typisch Martin: beloven, beloven, beloven maar niets doen, alles voor de camera'squote:Op woensdag 15 maart 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
Zou ik mensen aanraden om te gaan
Nee
Maar matin die Mexx ook totaal heeft laten flippen
Haar de wereld belooft
Lekker gaan
Dan klimt ze vanavond over het hekquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef Hoempah het volgende:
Mexx zit gekluisterd aan de livestream en dan erachter komen dat hij toch niet gaat.
En daarna sloopt ze de kamer waar ze inzit tijdens het kijken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef Hoempah het volgende:
Mexx zit gekluisterd aan de livestream en dan erachter komen dat hij toch niet gaat.
Tja en Martin heeft zelf ook een woning.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:35 schreef Sestra666 het volgende:
Mexx heeft kimk toch buiten? Als t het echt zo erg is
En nu zeggen dat geld het ook niet op gaat lossenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
typisch Martin: beloven, beloven, beloven maar niets doen, alles voor de camera's
Nog steeds? Denk dat haar computer al stuk is inmiddels.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef Hoempah het volgende:
zeg maar op stream dat ze in zijn huis mag wonen als ie zoveelvan haar houdtquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tja en Martin heeft zelf ook een woning.
Tis weer tvquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef chufi het volgende:
Dus deze brief is buiten zn contactpersoon om binnen gekomen... Hetgeen niet zou mogen
Enkel in uiterste noodsituaties dacht ik...nou, ik weet niet. Dat is dit NIET....quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
Een brief direct van Mexx dus![]()
![]()
![]()
Geen contact met buiten
En als hij blijft (wat hij gaat doen) gaat hij dit in den treure uitbuiten, denken dat hij tv kan maken met ditquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
typisch Martin: beloven, beloven, beloven maar niets doen, alles voor de camera's
Ze zal wel gedreigd hebben te gaan flippenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef chufi het volgende:
Dus deze brief is buiten zn contactpersoon om binnen gekomen... Hetgeen niet zou mogen
be-la-che-lijk!!!!quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Geen contact met buiten
Ja echt he. 1 op 1 contact via een brief, Mexx mocht schrijven, regie heeft hem gegeven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Geen contact met buiten
Zeker weten, 3 egöisten bij elkaarquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:38 schreef Harry het volgende:
Kan het nog zo zijn, dat de bro's Martin er in willen houden alleen al voor zijn stem?
Eens, dikke diskwalificatie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
be-la-che-lijk!!!!
De programmamakers/regie zet zichzelf op deze manier behoorrrrrrrrlijk voor lul zeg!
Kortom ze heeft iemand nodig om haar te onderhouden. Misschien dat ze ipv Martin daar weg te halen iets gaan zoeken waarmee ze zichzelf kan bedruipen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En nu zeggen dat geld het ook niet op gaat lossen
Nee loser, ze heeft geld nodig EN Jou! Wegwezen dus
KimK kon haar niet luchtenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:35 schreef Sestra666 het volgende:
Mexx heeft kimk toch buiten? Als t het echt zo erg is
Neeeheee hij mot WEGquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kortom ze heeft iemand nodig om haar te onderhouden. Misschien dat ze ipv Martin daar weg te halen iets kan zoeken waarmee ze zichzelf kan bedruipen.
Als dat zo is, dat de regie dit wil bereiken dan vind ik het allemaal weer prima.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
Dan moeten ze me wel heel graag weg willen hebben
En sl
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
Man3. Net als je denkt dat het niet slechter kan, gaan ze ineens berichten van Mexx doorspelen?
Mexx zoekt hernieuwde relevantie, Martin maakt daar aandachtsgeil als ie is gebruik van.
Eruit met die payasso!
Nee hij geeft elke keer stukjes van de briefquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Hij gaat niemand iets vertellen, nou is het wachten tot de andere is tegen de andere gaan zetten
Wat ik hier lees is allemaal gissen en gokken of is er iets duidelijk gezegd?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
Demonstratief????????? hij heeft ineens zijn trui over de tekst 'hartje Mexx' van zijn t-shirt gehangen.....
Nou Martin, pak je ballen bij elkaar, ga die poort uit, tot never ziens, toedeledokie, goodbye..... en ga zo maar door
opbokken, opzouten, maakt niet uit, als je maar vertrekt!!
Sommige dingen zijn wel echt uitgesproken door de bewoners dus waar maar ik ben voor nu even de draad kwijt, vast iemand anders die het goed weet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Hij gaat niemand iets vertellen, nou is het wachten tot de andere is tegen de andere gaan zetten
Wat ik hier lees is allemaal gissen en gokken of is er iets duidelijk gezegd?
Oke, dus iets met Mexx en ze vraagt of hij naar huis wil komen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij geeft elke keer stukjes van de brief
Dus niet gissen en gokken
Ja daar komt het op neerquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dus iets met Mexx en ze vraagt of hij naar huis wil komen.
Vaag allemaal of niet
Daar zorgen ICE, Tiano en Moira wel voorquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:46 schreef greysbones het volgende:
Hij zal het ook niet willen vertellen want is veel te bang dat anderen hem veroordelen om zijn keuze
100% bro 100%quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
Stiekem geniet hij volop, wetende dat hij nu flink in de belangstelling staat.
Mattin stemt toch nooit wat de Bro's stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft hem nodig anders verliezen ze weer een stem bij de bro's
Kut kind heeft zijn zin gekregen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Matin nu wel achter
Het toneelstukje is compleet
Zou haast zeggen dat het afleiding is voor de shit van vannacht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja daar komt het op neer
En dat de FEBO dus een brief van Mexx toestaat is dus wel heel bizar
Wat was er vannacht dan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou haast zeggen dat het afleiding is voor de shit van vannacht.
Zouden we binnenkort ook brieven voor andere (inmiddels mogelijk single) deelnemers kunnen verwachten? Bullshit weer
Via de contact persoon van Mattin gekomen denk ik ( weet niet wie dat is) grappig trouwens dat Tiano allemaal adviezen heeft en zegt ik begrijp je, terwijl hij zelf door zijn vriendin gedumpt is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja daar komt het op neer
En dat de FEBO dus een brief van Mexx toestaat is dus wel heel bizar
Misschien het bericht van Kim w op het scherm voor tianoquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou haast zeggen dat het afleiding is voor de shit van vannacht.
Zouden we binnenkort ook brieven voor andere (inmiddels mogelijk single) deelnemers kunnen verwachten? Bullshit weer
Nee niet via de contact persoonquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Via de contact persoon van Mattin gekomen denk ik ( weet niet wie dat is) grappig trouwens dat Tiano allemaal adviezen heeft en zegt ik begrijp je, terwijl hij zelf door zijn vriendin gedumpt is.
Thnx ff checkenquote:
Je komt er zelf mee dus ik zeg jijquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ok, geef maar toe, wie van jullie heeft zich voorgedaan als Mexx en hoopt dat Martin hapt ..
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je komt er zelf mee dus ik zeg jij
Misschien heeft ze wel soort van gedreigd dat ze zichzelf iets aan gaat doen want daar leek Martin namelijk wel op te doelenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet via de contact persoon
Direct van Mexx
Dat is wat Martin zelf zegt
Het blijft een tokkie die meid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel soort van gedreigd dat ze zichzelf iets aan gaat doen want daar leek Martin namelijk wel op te doelen
Zou in dat geval absoluut niet snappen dat febo zulke berichten/chantage dan doorspeelt aan deelnemers. Totale waanzin en onverantwoord ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel soort van gedreigd dat ze zichzelf iets aan gaat doen want daar leek Martin namelijk wel op te doelen
Zodra ze begint te praten erger ik mij er al kapot aanquote:
Hieraan zie je al hoeveel Martin om haar geeftquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ze gaan toch geen opvang spelen voor die Mexx hè? ja je weet het niet...
Verplicht door de Febo, ook allemaal naar buiten. Dit zou normaal toch niemand doen voor de lol.quote:
Ben allergisch voor Brabo's dus dat speelt ook mee...quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra ze begint te praten erger ik mij er al kapot aan
Nee,quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Verplicht door de Febo, ook allemaal naar buiten. Dit zou normaal toch niemand doen voor de lol.
Vind het ook maar raar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Nou Martin staat er al weer breed lachend bij hoor
Ja best veel nog maar een aantal lukt het niet dus die gaan niet meedoen met het record.quote:
Gewoon weer een vuig script...quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het ook maar raar.
Zeker omdat dit weer allemaal kan, mag en in beeld is.
Zo vreselijk is het allemaal blijkbaar niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja best veel nog maar een aantal lukt het niet dus die gaan niet meedoen met het record.
En daar is Martin weer.
Zal wel mogen anders hadden ze die brief niet doorgelaten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het ook maar raar.
Zeker omdat dit weer allemaal kan, mag en in beeld is.
Mexx kan dikkequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Lekker meedoen aan de challenge, wie was Mexx ook al weer ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
maak eens een cap, ik zie niksquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:07 schreef juul. het volgende:
https://instagram.com/sto(...)&igshid=MDJmNzVkMjY=
Opgelost, Mexx kan bij Kim K intrekken
Het vreemde vind ik niet een sw,, maar alles vol in beeld.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel mogen anders hadden ze die brief niet doorgelaten.
Martin en Mexx hadden natuurlijk een relatie dus zo gek vind ik het niet eerlijk gezegd.
Een meisje die hopelijk is gestopt met dromen, en nu goed wakker geschud.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Lekker meedoen aan de challenge, wie was Mexx ook al weer ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:07 schreef Harry het volgende:
Op Twitter gelezen via @:Serendi40226374:
"Op fb zegt iemand het spaans vertaals te hebben wat Martin tegen Moirama zei. Mexx zou opgenomen zijn (ggz) na een zelfmoordpoging of dreiging daarvan. Dat klinkt dan ernstig en als je dan toch blijft..."
Heftig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:07 schreef Harry het volgende:
Op Twitter gelezen via @:Serendi40226374:
"Op fb zegt iemand het spaans vertaals te hebben wat Martin tegen Moirama zei. Mexx zou opgenomen zijn (ggz) na een zelfmoordpoging of dreiging daarvan. Dat klinkt dan ernstig en als je dan toch blijft..."
Deze pagina is niet beschikbaar krijg ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:07 schreef juul. het volgende:
https://instagram.com/sto(...)&igshid=MDJmNzVkMjY=
Opgelost, Mexx kan bij Kim K intrekken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rare sfeer wel in de loods."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rare sfeer wel in de loods.![]()
Onleesbaar maar ik ga ervan uit dat het over Kim W gaat
Je hebt van tevoren aangegeven waarvoor ze jou eruit mogen halen dus dat is eigenlijk heel zwart-wit en daardoor overzichtelijk. Ondertussen heeft Martin echter een relatie gekregen met borderlinertje Mexx. In het geval dat zij een zelfmoordpoging zou hebben gedaan dan gaat voor hem bovenstaand op. Zo niet dan begeeft FEBO zich op grijs gebied.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou in dat geval absoluut niet snappen dat febo zulke berichten/chantage dan doorspeelt aan deelnemers. Totale waanzin en onverantwoord ook.
Als ze het doen onder het mom van 'we hebben het beste met haar voor' kunnen ze haar beter op andere manieren helpen dan de bal op deze manier bij Martin neer te leggen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Thanks![]()
Onleesbaar maar ik ga ervan uit dat het over Kim W gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat meteen uit van een twitteraccount? Dat kind zoekt gewoon aandacht en dat ze zelfs Martin daarvoor aanschrijft om meteen naar huis te komen is wel heel erg walgelijk. Op het gebied van aandacht, hebben ze elkaar goed gevonden. Gevaarlijke vrouw, heel gevaarlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:11 schreef patat het volgende:
[..]
Heftig.
Maar 3 uur geleden plaatst ze nog iets op Instagram, en de brief is een uur geleden gekomen
Is wel erg kort op elkaar allemaal?
Ach we horen het vast snel wel wat er werkelijk aan de hand is..
Leuk tegeltje wel: je op grijs gebied begevenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt van tevoren aangegeven waarvoor ze jou eruit mogen halen dus dat is eigenlijk heel zwart-wit en daardoor overzichtelijk. Ondertussen heeft Martin echter een relatie gekregen met borderlinertje Mexx. In het geval dat zij een zelfmoordpoging zou hebben gedaan dan gaat voor hem bovenstaand op. Zo niet dan begeeft FEBO zich op grijs gebied.
Neeen totaal niet, Ik geloof eigenlijk nooit iets wat op Twitter staatquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je gaat meteen uit van een twitteraccount? Dat kind zoekt gewoon aandacht en dat ze zelfs Martin daarvoor aanschrijft om meteen naar huis te komen is wel heel erg walgelijk. Op het gebied van aandacht, hebben ze elkaar goed gevonden. Gevaarlijke vrouw, heel gevaarlijk.
Mexx is van allesquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt van tevoren aangegeven waarvoor ze jou eruit mogen halen dus dat is eigenlijk heel zwart-wit en daardoor overzichtelijk. Ondertussen heeft Martin echter een relatie gekregen met borderlinertje Mexx. In het geval dat zij een zelfmoordpoging zou hebben gedaan dan gaat voor hem bovenstaand op. Zo niet dan begeeft FEBO zich op grijs gebied.
Was voor Mattin maar die zit achter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:17 schreef Ebinas het volgende:
Er is nog voor 1 persoon.
Esther al geweest?
Bep gaat
Nou ja, valt me heel erg mee dat ze mee heeft gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Was voor Mattin maar die zit achter.
Mattin is al geweestquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Martin heeft al gedaan die is al terugquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat doktertje spelen in de cos vindt ik idd ook wel een dingetje. Verder heeft Mexx natuurlijk wel de schijn tegen, neemt niet weg dat wij haar een diagnose kunnen geven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx is van alles
Maar naar mijn idee geen borderliner
Vind het ook best wat om iemand zo te diagnosticeren
Edit: Fout van mij, Mattin is al geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende psychische aandoeningenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat doktertje spelen in de cos vindt ik idd ook wel een dingetje. Verder heeft Mexx natuurlijk wel de schijn tegen, neemt niet weg dat wij haar een diagnose kunnen geven.
Ze hebben al weken geen flessen meerquote:
Of het is gewoon een kutkindquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende psychische aandoeningen
De kans dat je aan hand van de beelden de juiste hebt is vrij klein
Dat bedoel ik ook met mijn posting weer te gevenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die flessen werden als waterflessen gebruikt, maar dat mocht niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben al weken geen flessen meer
Elke keer die pakken
Wat is er met Wanda? Edit: oh ja, snap hem al.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
Wanda al geweest?
Schijnt dat die heel goed kan doorslikken
Wat is het gedrag van een borderliner?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx is van alles
Maar naar mijn idee geen borderliner
Vind het ook best wat om iemand zo te diagnosticeren
Het label 'narcist' hoeft inderdaad ook niet meer te worden geplaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker en diegene die vaak loopt te bikken terwijl de rest het niet ziet, onderbreekt haar. De manager zelfquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef juul. het volgende:
Janet steekt weer haar nek uit terwijl de klagers weer hun mond houden
Zure bommetjes slikkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat is er met Wanda? Edit: oh ja, snap hem al.
Ja en iemand met PTST danquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is het gedrag van een borderliner?
Als je een borderline persoonlijkheidsstoornis hebt, vertoon je sterke stemmingswisselingen en voel je je erg instabiel. Je kunt opeens heel kwaad zijn en het andere moment weer heel vrolijk of somber. Je kunt impulsief reageren. Iemand met borderline is ontzettend bang om in de steek gelaten te worden.
We weten wat borderline inhoud. Had hier niet gehoeven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is het gedrag van een borderliner?
Als je een borderline persoonlijkheidsstoornis hebt, vertoon je sterke stemmingswisselingen en voel je je erg instabiel. Je kunt opeens heel kwaad zijn en het andere moment weer heel vrolijk of somber. Je kunt impulsief reageren. Iemand met borderline is ontzettend bang om in de steek gelaten te worden.
Er was gewoon roomkaas vanmorgen hoor dat Janet dat gemist heeft is haar eigen schuld of de schuld van de rest die teveel hebben gepakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Rupert onderbreekt haar
Maar Janet gaat daarna weer verder
Het zijn ook snacks in de avond ik zie nu weer iemand roomkaas eten waarom niet voor iedereen
Onee al weer de 4e film toch al dan?quote:
Ja ze hebben vanavond film met allemaal hapjes dacht ikquote:
ze zouden vroeg eten omdat ze film hebben straks met snacks en zoquote:
Benieuwd wat voor hapjes danquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze hebben vanavond film met allemaal hapjes dacht ik
Hier kunnen we uren over blijven doorpraten maar dat lijkt me niet heel erg verstandigquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en iemand met PTST dan
En zo kan ik nog wel een aantal bijpassende noemen
Ik type alleen wat ze net zeiquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er was gewoon roomkaas vanmorgen hoor dat Janet dat gemist heeft is haar eigen schuld of de schuld van de rest die teveel hebben gepakt.
Ze had het er eerder met Sasha over. Ze wilden eigenlijk de groep bij elkaar roepen want wilde niet wachten op vrijdag voor een weekgesprek. Sasha zei dat niemand iets durfde te zeggen omdat ze bang zijn dat ze dan de wind van voren krijgen. Janet zei toen iets als: "dan doe ik het wel, dan ben ik de pispaal maar."quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef juul. het volgende:
Janet steekt weer haar nek uit terwijl de klagers weer hun mond houden
Nou dat worden saai streams vanavond of misschien na afloop van de film moet er nog wat gaan gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze zouden vroeg eten omdat ze film hebben straks met snacks en zo
Mooi zo dat is dan wel verstandigquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hier kunnen we uren over blijven doorpraten maar dat lijkt me niet heel erg verstandig
Voor Martin dan tochquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:29 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe hoorde vandaag een koffer bij de sluis
Alleen sloeg janet de plank behoorlijk misquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:29 schreef KinKiJan het volgende:
Z
[..]
Ze had het er eerder met Sasha over. Ze wilden eigenlijk de groep bij elkaar roepen want wilde niet wachten op vrijdag voor een weekgesprek. Sasha zei dat niemand iets durfde te zeggen omdat ze bang zijn dat ze dan de wind van voren krijgen. Janet zei toen iets als: "dan doe ik het wel, dan ben ik de pispaal maar."
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Onee al weer de 4e film toch al dan?
Je kan je post ook wijzigenquote:
Volgens Wanda werken er geen stagiairesquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
Stagiaire drukt ok het verkeerde knopje zegt JW maat werd half gemute
Er zit geen batterij in
Sinds vanmorgen dus
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Wanda werken er geen stagiaires
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik zeurt alweer, is het lunch of diner, want ik heb nog geen lunch gehad
Het zeurt allemaalquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef Ebinas het volgende:
Erik vraagt of het lunch of diner is.
Esther: diner
Erik heeft nog geen lunch gezien.
't is ook een rare tijd
Misschien wel om te kunnen verdoezelen dat het niet al te bijster goed smaakt en vervolgens heb je de smaak te pakkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:41 schreef xsaskiax het volgende:
Wat het eten betreft is het net Utopia, overal een lading zout op en vergeet vooral de mayonaise niet..... eten ze zo in alle RLS'en??? (ik volg geen andere, maar vind het echt vreemd)
Beter kijken ze eens 'One Flew Over the Cuckoo's Nest Loods'quote:
Kan gewoon op het bord kijken daar staat alles op. En meneer komt echt niets tekort hoor bovendien heeft hij nog van alles in zijn kast om te maken vertelde hij van de week (" ik kan goed voor mezelf zorgen als er geen eten is")quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef Ebinas het volgende:
Erik vraagt of het lunch of diner is.
Esther: diner
Erik heeft nog geen lunch gezien.
't is ook een rare tijd
Jawelquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:50 schreef spapaars het volgende:
Dat Martin werd gemaand Nederlands te spreken hoorde ik ook voor het eerst.
Was nog niet ingesproken vermoed ik
Ik ook van Sasquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:50 schreef Flow3r het volgende:
Sas heeft de hele dag al een beetje hoofdpijn
OK, Hoorde dat voor het eerst.quote:
Nee omdat hij het vaker doet Spaans spreken met iemand en dan krijgt die ander de waarschuwing, dit was voor het eerst vandaag.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:50 schreef spapaars het volgende:
Dat Martin werd gemaand Nederlands te spreken hoorde ik ook voor het eerst.
Was nog niet ingesproken vermoed ik
Hij mag toch gewoon zeggen dat hij het een rare tijd vindt? Want het is ook een heel rare tijd om avondeten te eten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:50 schreef pingu66 het volgende:
I
[..]
Kan gewoon op het bord kijken daar staat alles op. En meneer komt echt niets tekort hoor bovendien heeft hij nog van alles in zijn kast om te maken vertelde hij van de week (" ik kan goed voor mezelf zorgen als er geen eten is")
Ik stel voor om het dan maar op het scherm te laten zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe is boos, ze voelt zich gepaseerd.
Die krijgt een brief, die heeft het gelezen, die heefft ...............
Is het ook, gisteren was het rond 8 in de avond.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij mag toch gewoon zeggen dat hij het een rare tijd vindt? Want het is ook een heel rare tijd om avondeten te eten.
Laat de Stem maar omroepen : En Marin het uur is inmiddels over, heb je besloten om naar Mexx te gaan of niet ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik stel voor om het dan maar op het scherm te laten zien.
Dat is van de week uitgelegd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij mag toch gewoon zeggen dat hij het een rare tijd vindt? Want het is ook een heel rare tijd om avondeten te eten.
Matin heeft al eerder een waarschuwing gehadquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee omdat hij het vaker doet Spaans spreken met iemand en dan krijgt die ander de waarschuwing, dit was voor het eerst vandaag.
Heeft ze wel een punt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe is boos, Isaac krijgt hints zegt ze, Martin nu een brief en de helft weet wel wat er in staan en anderen weer niet, vindt ze niet eerlijk en wil ze het met achter over hebben
als soep?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
Volgende keer brandnetels eten, dit is kinderachtig.
Dat is aardigquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben allergisch voor Brabo's dus dat speelt ook mee...
ze zeggen hun mening noem ik geen zeiken , en ik geef ze grotendeels gelijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:59 schreef Judiwi het volgende:
Wat een zeikende mensen die Sasha en Bern. Bah bah
Vind haar ook niet echt sociaal, is echt ene einzelgängerquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:58 schreef Flow3r het volgende:
Janet altijd bezig, druk druk druk, doen doen doen, hop hop hop
leuk hoor,maar je hoort haar nooit een gesprek voeren of over stemmen / eliminaties
saai mens , mag weg![]()
[ afbeelding ]
Niet belangrijk genoeg om er een eliminatie voor op te offeren of daarna zelfstandig weg te stemmen. Sta je er straks mee in de finale dan weet je zonder überhaupt te hebben hoeven strijden dat je al van eentje niet kan verliezen. Zij zit daar helemaal op haar plek dus die is helemaal niet bezig met dat mogelijke miljoen en zou er het liefst nog twee jaar aan willen vastplakken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:58 schreef Flow3r het volgende:
Janet altijd bezig, druk druk druk, doen doen doen, hop hop hop
leuk hoor,maar je hoort haar nooit een gesprek voeren of over stemmen / eliminaties
saai mens , mag weg![]()
[ afbeelding ]
Hij had een uur om te beslissen of hij weg zou gaan, hij is er nog steedsquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:09 schreef Flow3r het volgende:
Oké, dus er was een brief voor Martin....en nu ? Geen vervolg ?
Laat hem maar duidelijk on stream zeggen dat ie blijft![]()
Echt een walgelijke gastquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft al eerder een waarschuwing gehad
Dan doet hij of hij geen Spaans praatte
Ik wil dat ie het kenbaar maakt en niet zomaar blijftquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij had een uur om te beslissen of hij weg zou gaan, hij is er nog steeds
Janet heeft al vaak verteld dat 1 jaar op dezelfde plek voor haar een unicum isquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet belangrijk genoeg om er een eliminatie voor op te offeren of daarna zelfstandig weg te stemmen. Sta je er straks mee in de finale dan weet je zonder überhaupt te hebben hoeven strijden dat je al van eentje niet kan verliezen. Zij zit daar helemaal op haar plek dus die is helemaal niet bezig met dat mogelijke miljoen en zou er het liefst nog twee jaar aan willen vastplakken.
De meesten weten niet eens wat er in de brief staatquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik wil dat ie het kenbaar maakt en niet zomaar blijft
Heeft hij gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik wil dat ie het kenbaar maakt en niet zomaar blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |