Met stemadvies. Ik ben er klaar mee en ga nu stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Nova of slacht je nu zelf een kip?
De opkomst vanuit dit topic is wel mokerhoog. Heel mooi.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met stemadvies. Ik ben er klaar mee en ga nu stemmen.
Iets teveel doen op iets te weinig slaap (nachtuil).quote:
Ja toen ik ook bohhh. Piratenpartij genot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog op Ancilla gestemd. (lol)
Tetten.
Hier heb ik ook last van.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets teveel doen op iets te weinig slaap (nachtuil).
Geen idee, sinds ze me op twitter heeft geband, heb ik haar uit mijn leven verbannen.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De opkomst vanuit dit topic is wel mokerhoog. Heel mooi.
Niet iedereen klikt.quote:
Deze poll is zeker uit ONZ of KLB?quote:
Deze man is niet eens vertrokken en doorgegaan met de vleugels.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze poll is zeker uit ONZ of KLB?
Ik heb vrij weinig met drugs gebruiken op een fietsquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat de WLR sc wat meer bij jou past. Daar zitten veel linksmensjes.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze poll is zeker uit ONZ of KLB?
quote:
Al die rechtse zooi stemmersquote:
Vrij apart, je zou toch denken dat Rene en Dombo betere dingen te doen hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het net aan de chatbot gevraagd! Al was die druk bezig met een rollenspel met @:GGMM en @:Dombohetolifantje1
Ik wist niets eens dat er linkse mensen achter het doel zaten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met drugs gebruiken op een fiets
Vroeger genoeg gedaan
De partij waar ik op gestemd heb staat er niet eens bij.quote:
Iemand die FA is op een forum zal vast veel nuttige dingen te doen hebben ja (lol)quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vrij apart, je zou toch denken dat Rene en Dombo betere dingen te doen hebben
Nova heeft best wel eens humorquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vrij apart, je zou toch denken dat Rene en Dombo betere dingen te doen hebben
Dan heb je een groot probleem.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De partij waar ik op gestemd heb staat er niet eens bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |