Dit is toch niet echt?quote:
Vast niet. Maar ik vond hem wel grappigquote:
Zo kan je elke crisis wel bagatalliseren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het klimaat is ook geen acuut probleem hoor. Tenminste niet als je het afzet tegen de schaal/leeftijd van de aarde. Die planeet draait wel verder, maak je geen zorgen.
Natuurlijk. Er wordt sowieso veel te weinig gedebatteerd op inhoud en compromissen gesloten. Ook tussen coalitie en oppositie. Men is constant bezig met volgende verkiezingen en niet met langetermijnperspectief. Ze zitten er niet voor de burgers maar voor zichzelf. Ik denk dat dat afgelopen jaren wel vaker is genoemd maar in Den Haag zijn ze nog niet wakker geworden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Of je legt de schuld bij de ''serieuze'' partijen. Er is een reden dat zulke kut partijen überhaupt groot kunnen worden.
Ben in India geweest en Indonesië. Hardop gelachen om de uitstoot hier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo kan je elke crisis wel bagatalliseren.
En als je verstand van zaken hebt ga je tegenwoordig wel het bedrijfsleven in.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er wordt sowieso veel te weinig gedebatteerd op inhoud en compromissen gesloten. Ook tussen coalitie en oppositie. Men is constant bezig met volgende verkiezingen en niet met langetermijnperspectief. Ze zitten er niet voor de burgers maar voor zichzelf. Ik denk dat dat afgelopen jaren wel vaker is genoemd maar in Den Haag zijn ze nog niet wakker geworden.
Staat bekend om zijn sarcastische grappen, dus nee dat is niet echt.quote:
Nou is het ook wel heel makkelijk om BBB vee om te pratenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:46 schreef V. het volgende:
Wow, net gehoord dat iemand die twee weken geleden nog overwoog om op BBB te stemmen, vooral vanwege Kerrolaain, zich door mij op basis van argumenten heeft laten overtuigen om dat niet te doen.
Sterker nog: uiteindelijk is het PvdD geworden![]()
Ik moet de politiek in gaan
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou is het ook wel heel makkelijk om BBB vee om te praten
Ze stemmen op de VVD voor de boeren, en laat de VVD nou hun minst favoriete partij zijn doorgaans.
Scoor ik nu nog meer minpunten? Die nette schoenen vielen natuurlijk ook al niet best. Heb geen VVD gestemd trouwensquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijdens FD zit ik altijd mobiel. Vast wel eens gezien maar niet geweten dat jij het was.
De toltunnel bij Dordrecht is natuurlijk geen Zeeland, maar die heeft wel invloed op de bereikbaarheid. Maar Zeeland pakt het inderdaad gewoon slecht aan en nu staat Groningen eerst bovenaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt. Het OV is hier bijvoorbeeld ook compleet uitgekleed. Overigens hebben we maar 1 toltunnel en die wordt over 2 jaar, na 22 jaar, tolvrij. Ook zo'n schande maar goed, kwestie van slecht lobbyen. Het compensatiepakket na het fiasco van de marinierskazerne had daar al in moeten voorzien maar ja Polman en co.
Hij was op m'n werk. Weggestuurd. Merkte dat zijn aanwezigheid erg slecht was voor mijn bloeddruk. Ik kan niet werken met fascisten om me heen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Wat heb je teruggeroepen? Dat ie moet oprotten naar Moskou?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij was op m'n werk. Weggestuurd. Merkte dat zijn aanwezigheid erg slecht was voor mijn bloeddruk. Ik kan niet werken met fascisten om me heen.
Wel nog gevraagd of ze in Euro of toch liever in Roebel wilde betalen. Konden ze niet om lachen.
Er wordt gedoeld op de Westerscheldetunnel gok ik zo. Die gaat er per 2025 vanaf. Voor deKiltunnel wordt 2023 genoemd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
De toltunnel bij Dordrecht is natuurlijk geen Zeeland, maar die heeft wel invloed op de bereikbaarheid. Maar Zeeland pakt het inderdaad gewoon slecht aan en nu staat Groningen eerst bovenaan.
Ook stembureaumensen moeten etenquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:20 schreef Bocaj het volgende:
Gestemd!
Ze waren aan het eten.
Paar dames!
Niet druk.
nom nom nom, alstublieft meneer uw stembiljetten nom nom nom, lekker slaatje!
Goed gedaan, V.!quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:46 schreef V. het volgende:
Wow, net gehoord dat iemand die twee weken geleden nog overwoog om op BBB te stemmen, vooral vanwege Kerrolaain, zich door mij op basis van argumenten heeft laten overtuigen om dat niet te doen.
Als je een BBB sympathisant weet te overtuigen om uiteindelijk toch voor de PvdD te stemmen dan ben je een hele grote haha. Die partijen kunnen inhoudelijk haast niet verder uit elkaar staan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:46 schreef V. het volgende:
NOSquote:Tot 15.45 uur heeft 29 procent van de kiesgerechtigden zijn stem uitgebracht. Dat is iets meer dan bij de Provinciale Statenverkiezingen van vier jaar geleden op dit tijdstip, toen 26 procent van de kiesgerechtigde Nederlanders voor 15.45 uur had gestemd. Dat blijkt uit de opkomstcijfers van Ipsos, in opdracht van de NOS.
De jonge wil uitbreiding van dorpen, aan de randen van dorpen bouwen, het CDA van de provincie is het niet met hem eens dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit is bijna één-op-één het plan van De Jonge![]()
Heb je een verkeerde link geplaatst ofzo?
Je moet me wel taggen, Sander, anders zie ik niet alles meer in een druk topic. @alpekoquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Scoor ik nu nog meer minpunten? Die nette schoenen vielen natuurlijk ook al niet best. Heb geen VVD gestemd trouwens
Gestemd namens de hond.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet me wel taggen, Sander, anders zie ik niet alles meer in een druk topic. @:alpeko
Wat heb je gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |