En dit keer aan de hand van je Sierra?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik heb zelfs keer meegemaakt, dat iemand m'n adres had aan hand van alleen m'n IP. En er zitten genoeg mollen bij de politie, OM en RDW.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Primaten met een minimum aan hersencellen?!
Die ja !quote:
Of steken ze het huis in de fik…of ze wachten TS op en verkrachten hem…of…gewoon…niks. Echt, het is zo onwaarschijnlijk dat die drie mannen iets te maken hebben met die verkeersfittie. En nog veel onwaarschijnlijker dat ze hier over een aantal dagen nog mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Over twee of meer dagen komen die gasten nog eens terug op de deur bonken.
Of steken ze zijn banden lek.
Waarom ben jij zo speciaal dat mensen 2x de moeite zouden doen om je adres te achterhalen? Dat is mij nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:35 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik heb zelfs keer meegemaakt, dat iemand m'n adres had aan hand van alleen m'n IP. En er zitten genoeg mollen bij de politie, OM en RDW.
Als je iemand in je omgeving hebt die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:51 schreef blomke het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe het adres van TS achterhaald zou zijn a.d.h.v. zijn auto/kenteken.
Ik ook niet. Ik lees allerlei gedachtenkronkels zonder enige onderbouwing.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:51 schreef blomke het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe het adres van TS achterhaald zou zijn a.d.h.v. zijn auto/kenteken.
Welja, ‘klassiek’ nog wel. ‘Echt klassiek’ zelfsquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik lees allerlei gedachtenkronkels zonder enige onderbouwing.
Een echt klassiek onderbuikgevoeltopic
Als je langer op fok komt dan zal je mij begrijpen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Welja, ‘klassiek’ nog wel. ‘Echt klassiek’ zelfs
Vertel …quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je langer op fok komt dan zal je mij begrijpen.
Daar kom je vanzelf achterquote:
Werknemers bij gemeente, politie, justitie, verzekeringsmaatschappij, advocaten, rechtsbijstand stichting en deurwaarders kunnen die gegevens opvragen bij de RDW. (En wie weet wie nog meer)quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik lees allerlei gedachtenkronkels zonder enige onderbouwing.
Een echt klassiek onderbuikgevoeltopic
Ik denk dat je je dan moet melden bij de RDW. Die verstrekken de gegevens uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:40 schreef ShevaJB het volgende:
Misschien kun je instanties verzoeken intern te onderzoeken wie er gezocht heeft naar je kenteken?
Tegenwoordig is het opzoeken van persoonlijke gegevens in systemen zonder geldige aanleiding een dikke no no. Ik denk dat zo'n melding dan ook wel serieus genomen wordt.
Nog steeds lees ik geen onderbouwing hierin.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Werknemers bij gemeente, politie, justitie, verzekeringsmaatschappij, advocaten, rechtsbijstand stichting en deurwaarders kunnen die gegevens opvragen bij de RDW. (En wie weet wie nog meer)
Het MAG niet zomaar. Maar KAN door zoveel mensen zo makkelijk gedaan worden.
Oké, dan wacht ik af.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |